A perfettamuPsiculugia

Definizione di mentri à l'ochji. Cumu ricunnosce a gattu in l'ochji

Ùn hè statu u sicretu chì tutti i ghjente sò mentiscenu. Puderanu incarnà in e cosechi o in cose più impurtanti. Quelli chì ùn vulete micca esse a so vittima, avete bisognu à esse preparatu per sta volta di l'avvene è apprendu à ricunnosce i mententi. Per fà questu, avete bisognu di avè una grande lotta di spirienza cù e persone è constantemente furanu l'osservazione. L'apprendre à cumprenderà a ghjente hè difficiule, ma ancu possibbi. A maiò parte haiu esse una difinizzioni di minti à l'ochji, l'espressioni faciale è i gestiti.

Ochji sò un ispusatu ...

Quandu una persona hè stesa, i so ochji sò spessu emanati. Dopu un desideriu, pudete amparà à cuntrole di gestiti o espressioni faciale, o pensate à traversu a storia à i più chjucu, ma hè improbabile di gestisce i movimenti ocular. Duranti a na minzogna, una persona sia assai insecurata è incunificata, cusì prova à vedà. Se l'interlocutore ùn hà micca indirizzatu direttamentu in l'ochju - ponu esse vistutu com'è u primu sigmentu di ingannimentu.

Ma tuttu ùn hè cusì simplice. Prestu tutti sapi comu revelà mentri à l'ochji, cusì utilizate u metu "da u cuntrariu". Sì una persona viaghja direttamente cù l'occhi dissimulando, forsi ellu vole per justificà. Vera vera fiertà spessu indica l'auturità di e parolle di l'interlocutore. Ci hè una imprissione ch'ellu vulia intru u penetrazioni di l'avversu è cumprende si crede à ellu. E si un mentreghje hè attitùtu una una sorpresa, probabili di prupone l'invià l'attinzioni o avvicinassi à un altru stanza.

L'esprissioni di l'ochju hè quasi impussibile di cuntrollu, per quessa, a vista di una persona ghjente cambia. L'pupulu hè assai più chjuca di quellu.

Sangue à a faccia ...

A definizione di u mentri à l'ochji ùn hè micca u solu modu di ricunnosce i mentirmi. Quandu una persona dice inutile, i picculi aricchi attranu nant'à i so ochji. Certe volte vede ancu cù l'occhiu nuru. Se ci sò dubbii nantu à a sincerità di e parolle di u avversu, avete deve guardà dinò a so pelle à l'ochji.

Quattru parti di u mondu

Pensendu à cumu ricunnosce a geste in l'ochji, pudete osservà a direzzione in quale l'interlucutore cuntene. Sì a so sguardi hè diretta à a direzzione, allura u seduce. Quandu a ghjente cerca in ligna è dirittamenti, significa chì à questu ora venenu cun una figura o l'imaghjini. Per attuale un sonu o una frase, una persona viria à diritta è diritta. Quandu u script hè prestu, u bugettu duvarà a so fighjola à u dirittu è à l'acqua. Ma questi règuli sianu applicanu quandu a persona hè legittima. U zurriottatu hà a pusizione opposta di l'ochji.

Sì l'amicheghja si spende rapidamente di un sugettu à l'altru, dinò questu hè ancu una occasione per penserà cumu per identità a mossa in l'ochji.

Sentances di culpabilita

Sapendu i sicreti basi, pudete facilmente identifiere se una persona hè inganna o micca. Parechje persone anu un sensu di culpabili duranti una stonda pianta . À questu tempu, l'ochji chjavanu, è quarchi à u cantu. Per stabilisce e mentri, hè necessariu paragunate i movimenti di catu eyeballs cù i parolle detta da l'avversu.

«Fixed» l'ochji

I siciliani pensanu chì un stiff look is a signu chì una persona dici una menti. Per verificà questu, hè abbastanza à dumandà à l'interlocutore per ricurdà un dettagliu. Se ellu cuntinueghja à vedenderà diretta è ùn ùn paria, u probabilmente, ùn si pò micca cunfidarà. In l'eventu chì l'avversu contesta a question posposta, senza esitazioni è senza cambià a pusizione di l'ochji, un ponu suspettà d'insincerità. Quandu u nummu di chiacchiata aumenta, u significatu chì a persona si senti incùmoda è vole per passà da u mondu esternu.

Ma a definizione di una minzogna à l'ochji in questu modu ùn hè micca nunda in l'eventu chì l'acontesi fanu dumasu à quattici anni fà. Inoltre ùn anu micca firmatu nantu à una vede fixa chì una persona cumunicava infurmazioni impurtante per ellu, per esempiu, un indirizzu o telefone.

Sguardu attuali

Cuminate cun una persona, pudete dettu per annunzià quantu rapidamente si tira i so ochji nantu à a parti in u storicu, è poi cunsultate à l'interlocutore. Hè assai prubabile chì l'azzioni cumu l'azzioni indicanu chì ellu pruvà d'amparà quarchi cosa.

Se l'entrevistatu si vedi direttamente è apertamente, è quandu ellu toccu à un certu tema, ellu hà assicutatu à vedende o evite u cuntattu direttu, questu hè unu di i signori di cumu per scopre i mentri à l'ochji. Ma in modu insicuru è insurdu pòssanu cumportanu cusì, se u tema di a cunversazione li fa sentenu incunificate. In questu casu, ùn hè di prublema di parlà di l'ingannimentu nantu à a basa di questa funzione.

Esempiu spavintatu

Una persona chì incinta, hè sempre paura di esse espunutu. Dunque, durante una conversazione, possu una espressioni spavintatu . Ma solu un psicologu dilicatu hà da pudè distinguìlulu di l'impresa spegada di una persone rara o una situazione insosita.

Ochji - ùn hè micca solu l'unicu indicatore chì indica a farfantarìa. Analisi di u cumpurtamentu di l'interlocutore, vi valenu à evaluà a stampa completa: attenti à i gestiti, a posture è l'espressioni faciale. Qualchidica infurmazione nantu à una persona serà utile per cumparse correctament i paroli è "stampa". Allora, ùn salute à i cuncludenzi.

Espressioni faciale durante mentri

Sapendu a pusizione di l'ochji cù una moneta hè impurtante, ma ùn hè micca abbastanza. Hè necessariu per observà u parolle di una persona, i so movimenti è u cumpurtamentu. Durante una storia menti, i cambiassi anu bisognu à esse visibili. L'evaluazione di l'espressioni faciale è i gestiti hè solu necessaria in cunglisazione cù i paràmetri di parlà è di voce.

Intonation è u surrisu

Quandu l'interlucutore hà incalcatu, u so discorsu è intonazione cambiassi. A voce pò tremble, è e parolle sò parlate più prustamentu o, inversamente, più veloce. Certi pirsuni pareunu roncello o ghjudizi. Se l'interlucutore hè timida, poi pò esse accuminciatu à tartarlu.

Per un sonne, pudete ancu ricunnosce a nicissità. Parechje persone, quandu si dicenu una minzogna, sordi un pocu. L'interlocutore ci vole à sente, se u surrisu ùn hè tutte micca propiu. Questa espressione faciale vi permette di ammuccià un pocu imbarcatu è eccitazione. Ma questu ùn hè micca applicà à i persone chì sempre pruvate à sordi.

Tensioni di i musculi faciali

Se vi vede dinò à u vostru avversu, pudete truvà cumu si falla o ùn piacè. Detene a micro tensenza di i musculi faciale, chì dura una siconda. Cù quellu chì "facciata" face l'interlocutore di diri, l'estresse instantani hè sempre inevitabbile.

U picciottu ùn detti no solamente a pusizione di l'ochji in a mossa, ma ancu i movimenti involutori cuntrullati di a pelle è l'altre parte di a faccia. I più cumune sò: u tremore di i labbre, u piuviglio veloci è u cambiamentu di a pelle.

Gesti di e menti

Esperti bè chì anu accedenu chì, quandu un persona faciti, faci un accentu tipicu:

  • Tena a faccia;
  • Cogli a so bocca;
  • Scratches u so nasu, frutisce l'ochji, o tocca l'orella;
  • Piglianu u collu nantu à a robba.

Ma tutti questi gestiti ponu parlà di e mentri solu s'ellu ci sò altre signali di ingannimentu. Dunque, a più affidativa hè a definizione di u mentri à l'ochji, l'espressioni faciale, i movimenti è u cumpurtamentu. Dopu avè amparatu à di diagnosti l'invucazione, ponu evitari u destinu di a vittima è sempre cunfidente.

Comu prumudica mostra chì a persona chì spessu cumunicata cù l'altri populi hè capacitu per accuratamente ricunnosce i menti. Hè ancu deve esse capace per escemente percive a situazione è l'avvenimenti, fate attenti è pruvate avè avutu tutte e sfumassità è sapori di u so cumpurtamentu. Una ricchezza cumunicativa è a capacità di analizà aiutà à perciverà correzamente tutti l'infurmazioni ricevuti è evaluà a so fiducia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.