A perfettamuPsiculugia

A questa eterna: chì volenu e donne chjama l'omi?

I femini sò criaturi misteriosi è incomprensibile per i genitori. Quante seculi pugnamenu nantu à quelli chì i boni rapprisentanti di l'umanità volenu, chì pensanu, cumu si a so logica sò travaglianu, perchè u cambianu cambiatu l'umbre. Hè assai pezzi scritti nantu à questu tema, i libri sò scritti, anecdote sò stati inventati. Ma chì facenu cù e donne di l'omi, quale si prestu l'attinzioni à ellu un sociu, chì ghjè per elli un magnetu chì attrae un rapresentativu particulari di u sessu più forti? Sapemu chì l'amori in a donna, prima di tuttu, u cunchju fisicu - u corpu, a faccia. In quantu à e donne, ghjè accettatu in generale chì u cuntenutu internu di l'omi hè più piace à a natura.

Chiddu chì a donna piace à l'omi

Questa differenza à i gustu hè spiegatu da u fattu chì e donne per natura sò più emuzionale è romantica, per quessa interessate in u mondu internu di u sceglie. I so pinsamenti, i sentimenti per ella, l'umore, l'emozioni - questa alla provoca un interessu assai à a mità di l'umanità falza. Omi, in ogni casu, cum'è eterni materiali, raziunale è menu emuzionale, à u cuntrariu, fighjenu attente à l'aspettu fìsicu di e donne: u so pudore, struttura di corpu, figura, faccia è capelli. Ùn si pò dì chì u mondu internu di a nozze ùn hè micca interessanti per elli, ma hè assai secundariu, ma "fisica" hè a primaria. Chì i femici partenu di l'omi in u principiu? Certu, ogni dernana normale risponde chì li piace cavalieri cù un caratteru forte, assertate, intelligenza, charisma. Hè maravigghiusu sete qualità sò in armunia cù amuri, generosità è honesty. Chiddu chì a donna piace à l'omi A maiò parte di tuttu, hè generosità. Nimu ùn ci piace l'avidità, ma chjaranu cun elli, è dà nascita à i zitelli da elli. Quasi tutte e donne sò chjosu per u sensu di l'umuri chì un omu hà bisognu. Una ironia sutile, belli ghjucatorii (à quellu umore, micca primitivu è persu) ponu l'imaghjini di un omu incredibile sex appeal, prima chì nisuna donna pò esse.

Chì fà a donna per tutti?

Ùn ci hè micca una sola risposta à sta pregunta, perchè ùn ci hè nisuna donna identica. Di sicuru, a maiò parte di tuttu cum'è tendernità, affettu, manifestazioni di cura, empatia è empatia. Mi piace à e donne è l'espressione di sentenzi paterni, l'abilità di assicurà a responsabilità à i zitelli è a famiglia, a vuluntà d'affesta per l'onore di a so mòglia. In contru à a credenza populari, a ricchezza di l'omu ùn hè micca a qualità chì a donna piace più. No, per suprattuttu, ognunu voli oligarchi, ma micca tutti sò pronti à vendenu ancu per u più grande soldi, per forza, cumu si dì micca, ùn sarà bonu. In più di e qualità emulatorii è umani, e donne, è l'omi, tendenu à prestu attentatu à a bellezza fisica di un cumpagnu. Cosa cume cù a donna? L'estructura ideali di a figura hè Apollu Belvedere, ma ci sò assai pocu riprisentanti di a natura. E donne com'è un corpu straggiatu è slender, anch'ellu chjappi in bocca, cù una pelvis anguli è e pedi forti. Nimu ùn ci piace à i lochi bulbossi è flabbi, ma questu hè solu teorizamente. In a vita, e donne sceleniscenu assicurte differente omi, è ciò chì sò guidati da a manifestazione di a famosa lògica femminile.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.