ViaghjuTips per i turisti

L'estazione di metro "Gorkovskaya" hè un locu incantevule di a grande cità

Sembra chì un grande scrittore di u XIX sèculu, cum'è Maxim Gorky, hè issa saputo per tutti i scoli. Scrivite i so immortalsi travaglii, cum'è "Song of the Stormy Petrel", "In u fondu" è "Old Izergil", ellu hà sempre una marca in u patrimoniu littarariu di u mondu. Ùn ci hè nunda surprisa in u fattu chì in u so onore in parechje cità di l'antichi riti di l'Unioni, camicienos, ponti è estazioni di metrò di u publicu sò stati chjamati. Per esempiu, oghji turisti tempuranei ricordanu immediatamenti chì l'estazione di metro "Gorkovskaya" hè in Nizhny Novgorod, San Petesburgo è Moscu. L'ultima, da a strada, hè statu cambiatu in nome "Tverskaya", ma assai assai ricurdate da quì sottu u nome originale. Ghjè vicinu à quellu chì serà discutitu.

L'estazione di metro "Gorkovskaya". Infurmazioni generale è storia

L'estazione di metro "Gorkovskaya" ("Tverskaya") hè cunzidiratu una di e setze stazioni di a capitale russa, situata in l'aria di a famosa strada. Tverskoy. Hè, in debufu, ghjucà un rolu impurtante in a vita di a cità, è in questu, deve esse dichjaratu, a so situazione - Central District, Zamoskvoretskaya Line hà avutu un rolu impurtante. U più vicinu à ella sò "Mayakovsky" è "Teatrali".

Scopruneru in u passatu. Sicondu i stòrici, u situ di l'ora di a stazzione "Tverskaya" hè stata prutetta di esse custruita prima di prima chì pareva. Molti misteri sò cunnessi cù a custruzione. U fattu hè chì per a prima volta u parlatu di a so erecció hè stata in luntanu 1937, quandu a seconda tappa di u metro di Mosca era statu custruita, ma poi u prugettu per ragiuni chjamati hè statu stati, è di novu serà affettatu solu da a fine di l'anni 50.

Ci eranu rumorsi chì l'edificu principali hè statu custruitu, ma sicondu l'ordine di Stalin, i tunnillati à ellu ùn anu mai abbandunatu. Perchè U guvernu di u paese avianu u so propiu visione nantu à questu materiu, è oghje ùn ci hè una parolla chì u profunnu sottu u pianu in questu locu era un refuggiu di bombone per i particulari i pezzi più impurtanti. Ancu s'ellu ci hè una altra, assai improbabile, dicenu, era quì da tutta u paese chì i so cunigdie "inimitanti di u populu" anu purtatu à tortura.

L'estazione di metro "Gorkovskaya". Cumu vede à circà ?

In prima, l'internu di l'stazione hè stata creata sicondu i schezi di u famusu artistu V. Klykov. In cunfurmità cù u so pianu, i crescitani ombreghjanu i muri cun un piumi grisu luce di marmurinu grisu, è u pianu era rinnuvevatu cù chjappi rouni di granit.

In u core centru di u hall cù l'escalierdi chì facenu à l'stazione "Pushkinskaya". Forsi, ùn ci hè nunda sorprendu chì u tema principale per a sala di stazione era u travagliu di u famusu scrittore russu Gorky, perchè ùn era senza ragiunà chì u so nome era stata chjamatu l'istazione.

U scrittoghju stessu era immortalizatu in u centru cun l'aiutu di una scrittura cumulazione chjamata "Gorky - Rivoluzione Petrel", situata in u latitudu sudu di u locu di l'istazione. In ogni fini, à u tardu 80 anni di u seculu passatu, u munumentu duvissi esse rimettutu, perchè Hè necessariu per vacate u locu per a transizione versu l'stazione "Chekhovskaya".

U prisenti "Tverskaya" hè statu fattu di cumprà cun un cunghjettu individuu. Per u so designu, hè cunsideratu un stazione deep, perchè Hè stata colata à una prufundità di 42 m. Hè stata fatta da esse architectes such as R. Semerdzhiev, P. Kiryushin, V. Cheremin, N. Schreter è B. Thor.

L'estazione di metro "Gorkovskaya". Ciò chì vede in vicinanza ?

In direttamente vicinu à l'estazione di metro, pudete amparà unu di i metropulosi più antichi è più stritti - National. Hè stata custruita in u principiu di u seculu passatu à u cantonu di Mokhovaya è Tverskaya. L'esternu hè ancu capaci di piacè ancu i viaghji più diliziosi: u stuccu, u vitru è u mosaicu dà un aspettu rifinitu è romanticu. A data, l'edificu si scopre tutti i richieste di i viaghjatori muderni: ci sò elevatori, telefoni, accessu à Internet.

Hè ricurdatu ancu per visità a custruzzione di u Telegraph Centrale di Mosca. Hè un monumentu benestate di a capitale, designatu in u 1927 da l'architettu I. Rerberg. U bastimentu hè notu per u fattu chì era da quì à u ghjugnu di u 1941 chì i citadini anu infurmatu di l'iniziu di a guerra.

"Gorkovskaya" hè una stazione di metro, chì a ghjente di tutta a cità cresce per piglià emozioni pusitivi. Nanzu pocu da l'entrata à l'istazione hè una missa di cinta è una galeria d'arti muderni. Amatori di sport, prubabilmente, ti piace u teatru di u pianu sportu chjamatu "Stuntman".

E quelli chì sò stanchi o fame, sùbitu ponu in una di e cafeti vicini. I più populari di i turisti sò i seguenti: "Margarita", chì offre i platti di cucina europea, russa è georgiana, è u restaurant japoneu "Satin rouge".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.