ViaghjuTips per i turisti

A so stazione unica è unica Vitebsk

L'estazione di Vitebsk è a più antica in Russia. A so storia data di u principiu di l'era muderna. E l'apparizione hè cambiatu assai volte. In origine, l'stazione era fatta à esse custruitu nantu à a riva di u fiume di Fontanka. Tuttavia, prontu u prughjettu era cambiatu da a prisenza di magazini privati situati in stu territorio, è per via di l'attrachjendu di u Zagorodny Prospekt, chì quandu hà in quellu tempu hà avutu un muvimentu impurtante di viaghjatori è anziani. Per implementà u prugettu, hè stata utilizata un novu situ, chì hè stallatu vicinu à u Semenovskiy Platz ( Pioneer Square). Hè stata assignata senza impatruniscia da l'autorità citadine.

U primu stazione hè stata edificata in u 1837 per una strada di cunnessione chì cunnessa San Pietroburgo è Tsarskoe Selo. U stallamentu di u legnu - a creazione d'un architettu scunnisciutu - si stendia per un pocu tempu. A struttura di petra era custruita in u 1952 da l'architettu K.A. Esistia in u tonu finu à u principiu di u XXu seculu. Allora a linea ferruviària era allargata à Bielorussia, a stazione di stazione di ferrovia era aghjunta. Vitebsk e hà datu u nome di l'ughjettu. Malgradu u fattu chì a strada stende dopu allora di sta cità, l'ogettu in questa hè chjamatu cusì è ora.

In u 1876 l'estazioni hè stata a ricustruzzione, chì hè stata fatta da secunna à u prugettu di M.L. Bernatsky. Durante e travagliu, a ferruviària hè fatta duppia, cumpresu cusì u flussu di passaghju. Dopu dui ricustruzzioni, u vechju bastimentu era dismantled, è in u so postu una stanza di Vitebsk (St Petersburg) moderna hè stata fatta. U prughjettu di ricustruzzione era creatu da i architects S.A. Brzhozovsky è S.I. Minash. Ufficialamenti a stazione di Vitebsk hè stata aperta l'1 di austu, 1904.

Un impurtante funziunalità di a nova struttura hè u numeru considerableu di strutture metalliche. U stilu Art nouveau hè carattarizatu da a bassine di e linii esterni è a decorazione artistica di i balconcini. Stazione di Vitebsk, chì a custruzzione hè custituita una facciata cù una percorsu semicircular, hà una quantità di torres cun un rolu è un stadiu d'attrachju. U mudellu hè tipicu in tutti i dati eseguitu. À i balcani ci hè un ornamentu foraggi, è u vestibulu hè coronu cù una cupola di metallo.
L'scala principale di l'stazione hè fatta di marmaru è senti subisci a muntagna di a custruzzione. I visori aperti, situati sopra à l'numerosi entrances à l'estazione, sò fatti in cunghjettu à i prughjetti individuali.

U custruitu cù l'architettura pocu è l'innuvazioni tecniche sò diventati l'embodiment di i cambiamenti prugressivi. Grazie à u fattu chì u terrapline cù i rachises dopu à e ricostruzzioni era risuscitatu in una altezza di cinque metri, i treni à sta stazzione unica hè vinutu à u second floor. Oghje, i treni di longa distancia è i treni di tramezzine sò servizici. Stazzione di Vitebsk traversa 5 pezzi è 8 pezzi. Per i passageri, ci hè un riposu comfortableu in e camere di vita cun accumpagnamentu. I destinazioni principali sò i paesi d'Europa Occidentale è e cità cum'è Kaliningrad, Velikiye Luki, Pskov, Vitebsk, Smolensk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.