ViaghjuTips per i turisti

Invece in u March

U principiu di primavera ùn hè micca a più bona staghjoni in e nostre cità. À questu tempu, a fatigue di l'inguernu cù i so friddi, sò numerosi capi di vistimenti, nubiati, ghjornu danke è umdi è s'acumule. Ci hè una mancanza di u sole, è spessu ancu i più cumuli di vitamina di vitamina ùn pò micca restaurà a vitalità di u corpu. Certu, pudete dì per voi chì "ogni u tempu hè bonu" è, lampendu cù amici demotivatori in e riti suciali, humbly esperanu chì a primavera dipresitivu-avitaminu per passà in l'veramente espertu di l'estate. Ma pudete fà altrimente - pigliate un postu di vacanze è abbandunate a cità d'odiu.

Dopu à restà in Marzu? L'opzioni sò ponibili, tutta dipende di e preferenze è, sicuru, i capacità finanziarii di a persona. Qualchidunu vole u mare è u mare, è un omu sùnnu di i piovuli nevicati è dispria chì l'invernu scappò. E in questu, è in altru casu l'scelta di i viaghji è enormi.

Dognu chì si relive in March, amatori di sporti invernali? À questu tempu, ùn sò micca solu costuli europeu, ma ancu più accessorii russo è ucrainu contru à travaglià bè. Ancu in i Monti di Crimea, a vacanze di nevicata resta in prima di aprili, secondu u valore di parlà di u Caucasu, i Catupiani, u Khibiny è di l'altri sistemi di muntagna più à u nord. Cheget, Dombay, Elbrus, Dragobrat, Bukovel, Kirovsk è assai altri stagioni famigliali in a primu muvimu si pruteghja i so invitati cù a varietà di riti, a bellezza di i paisaghjoli è u serviziu.

Pensendu à quandu u restu in u marchese, ùn si scurdate micca chì a staghjone di ski è snowboard hè esaperata, cusì tutti i tour operators offeranu boni desoni nantu à l'ospiti, l'ascensione è altre serviziu. Dunque, ancu i stagioni euro più prestigiosi sò più accessibile durante questu pezzu. Un viaghju à l'Austria, l'Andorra, l'Italia, a Francia, a Polonie, l'Italia, a Finlandia o a Svezia ùn devenu micca micca permessu di posite percorsu immaculatu, perfittendu i celi di muntagna è una veloce breathtaking, ma ancu per tuccà una cultura diferenze, pruvate pieni è vini, in una parolla, veramente Relax.

No menu variu scelta di i centri di a spiaggia. La Tailanda, a Repubblica Dominicana, u Sud di Giurdanu, l'India è a Sri Lanka, u Maldive, u Brasili, u Messicu durante u periodu darà un quarchi aspittatu à i europei stanchi di l'invernu. I fanciarii di u ventu è di a kitesurf pò viaghja in Egittu. In u principiu di a primavera à a costa in a rigioni di Hurghada è di Sharm-El-Sheikh, i venti sò sempre sopra, è creanu condicions ideali per esse sti sporti.

Parechji viaghjatori sofisticati à a dumanda "Dopu à restà à u marchese?" Sposta in unequivocale: "In i Canarie". Iè, i "isuli di a primavera eterna" sò surprisingly good à questu tempu. I corsi di a strada di i strati di a cità è di l'alivi è chì, in a muntagna, l'abbundanza di greens hè attrattiva. Va megliu à u sudu di Tenerife è Gran Canaria. Queste issi area sò prutezinati da u povimu tempu per u rolu di a muntagna, in March hè cale è assolutu, mentri u nordu di u spite è a nebbia ùn sò micca spite. L'archipelago hà tutte e cundizione per attività recreduzione activa, è ci sò tanti posti chì ancu quelli chì venenu quì da parechji anni in una fila ùn devenu micca di cunflittu nantu à a quistione di duv'è pudete rilassate. In u marzu, u tempu in Canarie hè bonu per passeggeri, cavalli è bici, jeep safari, sulle e bus excursions, surf e parapente.

Oghje, ogni racata di u pianeta hè accessibile per i so amatori di viaghju, hè solu necessariu di acchiaru a quistione "Done restu?". In marzu-aprile, i cundizioni climatichi ancu in i paesi cale tropicale ùn pò micca esse adattati per ricreà. In un vaghjime u ventu forte sò sopra, in qualchissia ci sò duttori curati. Ùn vale a pena di vultà in Vietnam o à Singapore, à i Seychelles o à l' isuli Caribe , induve u clima hè assai cambiatoghju. Hè megliu di sceglie un locu pruvatu, chì ùn hà micca pussutu sorghji glòti, è u restu sarà ricordu per un pezzu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.