ViaghjuTips per i turisti

Camicia cù u zitellu. Chì avete bisognu di sapè?

Cù l'iniziu di i pori di vacanze, principià per dumandassi quantu pudemu passà u nostru tempu. Qualchi parenti puteranu un viaghju à u mari o à u paese, fora di a cità, è solu uni pochi di dicisioni di passà campeghju cù u zitellu.

Per una certa raggiuni, cresce chì tali vacanze portanu assai malati, ma in verità, se ogni cosa hè tutta appressu, pudete piglià u più piacè. U vostru vostru viaghju futuru possa una maravigliosa opportunità per acquistà cù a fauna.

Hè necessariu di cultivà un pocu più

Se u zitellu hè un zitellu o à l'età di dui, pò esce qualcuni difficultà, per quessa, hè necessariu d'urganizà un viaghju cù i zitelli à a natura cù più cura. U primu cosa chì deve esse nantu à a lista hè nutra.

Sì u zitellu hè amparatu, hè assai bellu, altri hè bisognu di piglià formuli di u latte, cereali instantani, purè di frutti è purpi in i pani. Ùn si scurdate micca di e buttigli chì ci vole à stà bè è sterile.

Aghjustassi hè bisognu di pensà chì u zitellu saldà a via: quizàsciu serà o canguro, o sling, o ergoryukzak. Assicuratevi di trasfurmà un paru di i vostri ghjoculi favuriti è rinunzii, anu bisognu di pensà à l'opere di luntanu, se ci hè u tempu dolore. Cussì di sicuru, hè assai bellu per andà campi cù un zitellu cù parechje famìglie, serà più faciule per adulti è più divertenti per i zitelli.

Eppuru, prima di andà cun un zitellu annantu à un viaghju, pudete sapè chì un regnu tali ripiglià assai malati à i genitori, perchè avete da pagà assai d'attenzione à u zitellu, è spessu ùn serà micca à tutte a bellezza di a natura circundante!

Turisti ghjovani

Da l'età di dui, pudete piglià à insignà à u vostru zitellu per andà in viaghju. Per principià, un viaghju cù un zitellu à a natura ùn deve esse micca più di dui à trè ghjorni. Hè bisognu chì un petit fidgeti ùn hè micca longu di viaghjà in u trasportu o à u papatu nantu à e spalle, cusì avete spessu aduprà perchè, dà l'oppurtunità di rilassate, curreva, salta.

A curiosità di un ghjovanu turisticu à una tale età vieghjanu mamma è dadu a seguità cù dettighjate micca per escludiri a pussibilità d'avvisi unplanned, chì incluse u risicu di scavalca in un focu, corse à u foresta, entri in l'acqua.

Dopu à trè anni, pudete andà per peda cù u zitellu. Ma ùn scurdate micca chì à questa età, i zitelli rapidamente stancu. Dunque, avete bisognu di alternate a migità di una stonda di ghjornu è a listessa cantità di restu à avè un muzzicuranti, ghjucassi di ghjocu, scopre baga è funghi, piaceni a bellezza di u furesta.

Dapoi l'età di cinque, u cumpurtamentu in a campagna di u zitellu hè diventatu più consciente, sò in modu responsibulmente preoccupatu di ciò chì succede. I turisti ghjovani pudaranu intervene in a piazza di e caravaneci è l'altre equipaggiu, aiuta à cullà a legne per u focu, cù l'adulti per guardà elli in u campu.

Hè nutate chì da questa età un viaghju di treccia cù i zitelli serà una gioia per tutti.

Cumpulammu u primu aiutivu

Cusì, avemu guardatu à e funzioni di parechji età. Avà bisognu di attistà i coglie e cose necessarii. Di sicuru, hè impussibule di prevee tuttu, ma pruvemu a suntà a più necessaria.

Prima di tuttu, preparamu un certificatu di nascita per un zitellu è ùn ne scurdate micca di a pratica d'assicuranza obligataria (vogliu chì ùn sia micca utile, ma solu per u valore).

Hè bisognu à risponde à a riccoltazione di medicina. Hè deve esse ricordati chì ùn ci hè micca sputteri di a campagna, cusì avemu in mente per tuttu. Prima di tutti, pusemu e dispusitivi chì sò necessarii se u zitellu hà qualcosa di malatie cronica.

Ùn vi scurdate micca di l'antipiritichi, l'antiseptiche (zelenka o iodine vi faranu megliu in vial). Ùn serà micca superfluvule è sunscreen. Inoltre ùn eseguite micca l'opzione di un disordine intestinali è u dulore in u ventu. Sceglite un medicamentu adattatu per l'età di u zitellu. Per esempiu, i seguenti diritti sò adattati: "Regidron", "Smecta", "Nifuroxazide". Pigliemu l'imbastu adhesiu, la lana di cuttuni è i venditi (ferite, rascalli nantu à a natura ùn ponu esse evitati).

In no way can do senza una caminata d'estiu senza mancu di prutezzione di l'insetti. Assicuratevi di piglià zitelli, spruzzioni, un inguite speciali o gel, chì reduzce i prucidi cù picurati di insetti, moschettes. Sè esse scurdatu di piglià un tali strumentu, pudendu apprezzà a preparazione di soda cun l'acqua è lubricate i riti irritati nantu à u corpu.

Chjucu un vestuariu

U tempu hè impredecibile. Quand'ellu sceglie campagnolu di e vistite per un zitellu, ùn si micca scurdatu chì hè megliu dà preferenza à i tessuti naturali. Hè bisogna à sapè chì u più bonu insulaturi di calore seranu parechji capi di robba fina chì unu di u tulu densu.

A camma serà una basa assai adattata per u vestitariu, perchè in tempu cale è genovore vi cunsigliu di assicurà a mozza, affinchendu a tela di u babbu secondu. Cumbattini deve esse elettu da tela à l'impermeabilizazioni, preferibile cù borse chì u zitellu puderà almacenà i so loghì.

Ùn serà micca superfluvule è una capucette chì pudete fà vende quand'ellu si spende. Ùn si scurdanu di e calzizzati è di calzini - ordinariu è calda. Sapemu hobenu raznoshennuyu perchè in a campagna ùn averà micca presse, ùn ne penseraghju micca e so ghjambi, è ùn sarà micca redundante in stivali di gomma di viaghju. Ci hè ancu necessariu di piglià una cappa ghjittma cù un capu deep, ùn devi micca permettà rugiada è pioggia per mullà u zitellu.

Hè necessariu di mette u caprettu per u zitellu. Pò esse un panamà cù vaste campi chì prutege u collu è l'armati di u zitellu da u sole scorching, o baseball cun visor.

Hè vuscenza di ricurdà chì à a notte hè fridùadore in natura, perchè sempre duvete ripiglià una vestita calurosa.

Di sicuru, hè megliu di piglià qualchì sette (se hè in u vostru putere) per chì quandu u zitellu s'imperu, pudete cambià.

Scola una mozza

Sì l'età di u so zitellu li permette di purtalla a so propriu muntagna turistica, ùn avete micca privatu di l'uppurtunità di sentu cum'è un veru travelleru. Tali nicissità devendenu cumprà in e magazzini specializate, induve vende infurmazioni informati aiutanu à fà a scelta bona.

I babelli sott'à quattru anni sò stati megliu da una piccula piccula maghjina di pezzi chì in pratice un ghjutu di ghjucate è una pumba o una banana per un picculu frenu à frenu. Perchè u pesu più altu ùn deve esse più di più di a età.

Casu particulare

Sicura, hè megliu di piglià l'acqua per pumparice è coccia da casa, ùn risicate micca a salute di a vostra zitella è a vostra.

In una camicia cù un ziteddu, vale a pena aghjunghjite tissuti, diaperi (si averebbi d'averebbi), u pappagallo wet wet. Per i zitelli, hè necessariu di mette un pote, è per i zitelli più avanzati - una saddle film.

Hè bisognu à piglià in seriu l'elegenza di un ghjocu di dorme per un zitellu. Hè bisogna cumplittamenti à u tempu di l'annu, fate di materiali naturali. Inoltre, prestu attenti à a prisenza di un capu in questu.

Attività di divertimentu

Avete aghjuntu u destinazione, i campagni sò stallati, u focu hè chjucu è u pranzu è prestu ... Ora pudete piglià un passaghju cù u zitellu in u travagliu. Admire the beauty of green trees and pine trees, listen to the singing of birds, pick up bumps.

Pudete lettu libros o sia cù un zitellu, senza esse distractatu da i prublemi di u ghjornu.

A successu caminu

Finalmente, vogliu dicu chì l'urganizazione di e campai cù i zitelli hè una grande rispunsabilità per parte di i genitori. In anticipazione, pensate à tutte e dettagli, è e vostre vacanze sera inoblete è portanu assai emozioni per tutti i membri di a famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.