ViaghjuDirections

Dachja di Stalin à Abkhazia: foto e riviste

Cameranu Stalin hè una persona chì intrinu in a storia di u mondu cum'è unu di l'esempi di crueltatie, tirania è massacri. Hè veru, grazie à ellu, l'omu hà pudutu d'impidarà Hitler è u so fascismu. Ancu sì ancu u Ghjiseppu Vissarionovich ùn era micca diffirenti da u so rivalu. Ma, incidentamenti, u nostru articulu ùn hè micca di Hitler, è micca nant'à u caratteru o ritrattu psicologicu di Stalin. Oghje, parleremu di e duminii di stu suvranu. À quellu tempu hà pussidevanu 78 such objects around the Soviet Union. In a maiò parte di ellu ùn hè mai statu. Ghjiseppu Stalin era assai affezuriatu di u Caucasu, forsi quandu, in Abkhazia, avia digià cinque dachas.

Funzioni cumuni

Stalla dachja in Abkhazia ùn hè micca una sola custruzzione, ma alberghi in Sukhumi, in Musser, in Novy Afon, in u fiumu Kholodnaya è in u Lagu Ritsa. Ogni edificiu sò assai simili à l'altri. A diferenza tra iddi ùn hè micca grande, è sò custruiti nantu à u listessu tipu di prughjetti architettoniali.

A più popular entre i turisti hè a dacha di Stalin à Abkhazia. Stu palazzu si trova supra a spada di u Lavu Ritsa. Per via, hè questu u più altu prupiziu di Ghjiseppu Ghjiseppu. Ogni chjete di e cinqui abitanti di u capimacherà parechje alcune chjari. Koba hà disfattau agorafobia, perchè e chji eranu chjucchi, è ci sò assai. Djugashvili ùn hè micca pertendu à altuni pirsuni, è per quessa tutti i letti per daches anu fattu per urdinà.

I cechi è i muri di e caseroni sò stati cun ufua, bude u bagnu Karelianu. Sò Ghjiseppu Vissarionovich ùn avia micca una grande passione di u lussu, ùn sò micca un adduzzu in l'internu di e so case in Abchazia. Ma ogni dacha di Stalin in Abkhazia pudete glurificà di una sala di a reunione è di una table di piscina. Residenzji chì si trovani in a capitale di u paese, in New Athos è Ritz, anu stati custruiuti da i tedeschi chì anu captu. I stessi pirsuni si sò stati arrigati è installazione di trophies baths-thermoses.

Dacha nantu à u Fiume Frio

U frentu fiumu in Abkhazia hè un locu unicu in a natura è u clima, ùn hè micca surprisante chì Koba hà decide di acquistà a so propria residenza quì. U fiume fratu, a dacha di Stalin (Abkhazia) amaze cù a so calmesse è u silenziu. Quì ùn pudete aiutà à ammirazione di i palme di banana è i rosi, i tipi chì avè apertu à u Mari Nerutu. Dopu un ghjornu hà passatu in u sole scorching, pudete chjelu un pocu in a casa principale di u gruppu architecturale, chì hà smarintatu l'illuminazione è un salottu frescu. Dopu cammindu un pocu più profunnu à questu, pudete truvà un locu per un scopu vivu. Tuttu hè trimmedatu cù lignu, è da u mobili hè una tavola, un piano anticu di colore biancu, pufballi è un sufhè rotulu.

Da a sala di vita hè una sughjettu in a sala di comedor. E so mura, cum'è in a stanza prublema, decorata cù una boscera colosa. In u primu pianu di a villa sò trè dusali, chì anu tutti i servizii necessarii.

U secunnu pianu di a villa hè un altru prantu per i visitori, è ancu un paru di camere doppiu - Verde è Rojo. Allora ci sò stati chjamati perchè chisti sò i culori chì prumittimu in a dicurazione di mure è mobili. Stalla a Dacca in Abkhazia (Cold River) hè stata visitata vinti volta di u so capitu.

Quandu sò e so femine era vicinu

Stalin era cruel, ma masciu. Per quessa, e donne era una di e so passioni. Preferisce a cantanti d'òpira 18-20 anni, è cusì à una casetta nantu à u Fiume Frio, hà furnutu i salotti per elli. Ci era dui persone chì ùn anu guardatu mai. In elli ci era una entrée separata è surtite sùbitu à a strada. Ancu più cà i so dui cammelli affranchera Koba ùn anu micca dirittu di passà, per ùn avè micca vistu u restu di a situazione di a villa.

Silver è ordinii

Pruttu era u primu cambriu per e femini prediletti di u capimacher. L'abitazione hà u so nome per u fattu chì i so pareti sò cuparti da u bedinu Karelian. È quandu u sole accugliente in questa stanza, pari chì hè fattu di argentu. Abbilu Karelian stessu hè un materialu caru. In u tempu di Stalin, un kilogramu di tali arburu in un prezzu equivalenti à a listessa cantata d'oru. Sfurtunatamente, i pezzi di mobili chì eranu in a so tia d'argentu di stu tempu ùn hà micca survigliatu.

I mursu di u sicondu bedchamber sò trattati cù u walcu cumunu. Attenzione si meritanu i patroni nantu à questu: l'imaghja cunsistenti di dui pezzi quasi idèntica, per quale, chì quasi trenta centu arbuli eranu distrutte.

Villa à u Lavu Ritsa

In una di e costi di stu lagu magicu hè una altra dacha di l'anticu dirigenti di u partitu. A sta casa hè stata fatta per u Generalissimo in u 1947. In u tardu 30 anni di l'ùltimu centu ci era un catedrale di caccia in u stessu locu. Era utilizzatu da elite partitu lucali. Ma à a fini di a guerra, a casa hè stata dismantled, è in u so postu criscinu una grande dacha di Stalin in Abchazia, una foto di quale si pò cunsiderà in u nostru articulu. L'edifiziu era disfrazatu bellu cura: a casa stissa era pintava verdi, cusì diventò invisibili da l'aria, è cusì chì da u partitu di Ritsa ùn hè statu micca vistu, è davanti à ellu si eranu chjudi.

U scopu principale di questa dacha era di restà u Joseph Vissarionovich. Per quessa, ùn hè micca esse ufficio. In Rietz, era solu ripusà, ùn ci era micca una quistione di micca travagliu. A dacha era guardatu da trè mila guardi è filu di serpente, chì hà numeratu deci file. U territoriu stessu hè situatu nantu à una zona di centu centru. Ci era ancu una casa in quale u capu di a guarda era situata è era una gran sauna. A distanza da a Cascata Dairy hè stata creata una cucina speciale, induve a Koba preparatu. Quantu volte di Dzhugashvili hà quì, perchè ùn hè cunnisciutu parechje. Staline's dacha (Lake Ritsa, Abkhazia) hè divintatu un vicinu di a residenza di Nikita Khrushchev, chì ùn vulianu micca di usà l'appartamenti di u so preescessore è custruiscenu una altra casa, pocu distanti da Stalin.

Tempi muderni

I duminii di Stalin à l'Abkhazia oghji serve per esse u viaghjatariu è residenzi per u presidente di u paese. Se decide un incontru à una scursioni per u Lavu Ritsa, pudete passà a notte in una casa duv'ellu u guvernatore hà campatu quandu. Hè veru, questu hè bisognu di u permessu di u capu di statu.

A denuncia di Stalin à Abkhazia è cinqui chambres, cuncepimentu per dui persone. Ci hè tuttu ciò chì hè bisognu di un bonu riposu: i banni di bagnu, in quale l'acqua quede arumata per parechje ghjorni, eleganti mobili, tapite tappe. Sauna finlandesa, billar, barca piacè, piscina, catamarani è altre attributi di lussu - à i servizii di turisti.

A scursioni à a dacha di Stalin (Abkhazia) è l'alloghju per una persona si costanu $ 20-50. U prezzu hè per un ghjornu, è ghjera di un certu numaru. È se vulete vedà a dacha di Ghjiseppu, duvete esse stallate 150-200 "di legnu" da una persona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.