ViaghjuDirections

Zoos in Kazan - un oghjettu scentificante è informattivu

I zoos in Kazan sò un postu ideali per i turisti è i lucali di diversificà u so tempu di l \ 'oziu, per distractà da i prublemi di u prublema di ogni ghjornu. Ci hè un ambienti spiciale, chì aiuta per rilassate è esaltà u stress.

I zoni in Kazan, cù una funzione estetica - cuntemplazione di u maravigliu mundiale di l'animali, realizanu e cumpetenze formale, realizanu attivitati educattivi. Sti istituzioni, urigginarii catturati per a cunservazione di e spezie raru è in periculazione, a so dimostrazzioni è a ricerca scientifica, aghjanu issa centru educativu è educatu.

Amazing series

Induva altre induve micca in i zoo, in u mondu mudernu di l'industria è a industrializazione glubale chì una persona si trova in vicinu à l'abitanti di u nostru pianeta è apreva di i costi, e cundizioni di a vita, di e peculiarità di i nostri fratelli? U zoolettu di cunfruntassi (Kazan) hè un locu induve puderete unisce à l'assistenza di l'animali di l'animali, sintìannusi una forza di vitalità è ottumisimu da cumunicà cù l'abitudini di depressione. Hè quì chì una persona palesa l'armunia di una natura pristina, admira a so perfeczione è cumencia à realizà tutte chì impurtante hè di priservà per i discendenti.

In tempu cù u parcochju parcochju è u zuccadori in zoos in area limitata cù vicinu à e cundizioni naturali di a vita sò rapprisentanti di a fauna.

Impiegati di l'istituzione analizanu i carattaristichi biològichi è e caratteristiche psicologichi di i so animali. Piglionu a misura necessaria per a cunservazione di e razze è a so riprutazione per un risposte più in l'ambienti naturali di residenza. Ai aiutanu à restaurà i rapprisintanti in periculazione di u reale animali in u salvaticu.

Una consequenza negativa di u sviluppu di a civilizazione era a violazione di l'ecosistema naturali è a splutazioni di i biosferi chì solu i zoos (in Kazan, in particulare), induve l'animali rari eranu guardati, puderanu risistiri .

U più anticu in Russia: a storia di a creazione

U Jardim Botanicu Zoologico di Kazan hè unu di i primi istituzioni russi aperti, hè unu di i cinque centesimi in Europa.

A so storia chì guida da 1806, nascita in a Università di a cità per u cuncettu di Karl Fuchs. In u 1829 nantu à i spazii cresciuti acquistati vicinu à u pintu di Lake Kaban hà stallatu un giardinu botanicu cù una zona di 6,7 ettari. A custruzione di l'invernamentu fu finalizata in u 1834, è u parc naturali fù apertu à visita. Un zoolettu di petite chjesa iniziu travagliu dopu un seculu. L'istituzione hà fattu cunnisciutu cun u Jardinu Zoobotânico.

U Modern Zoo

Da u marzu di 1997 ha statu un membru permanente di l'Associazione Regionale Eurasianale di Zoo è Aquariums. In u so territoriu in u 2009 fù apertu un zoologie in contattu di i ziteddi senza parata (Kazan) - "Lukomorye". In a cità di fàtela, esecutatu in u dissenyu uriginale è diliziu, i carusi pò cumunicà cù l'animali è passanu un tempu in u tempu in u ghjucatu.

A principiu di u 2014, a cullizzioni di l'istituzione avia più di 160 spezie d'animali, in l'arsenal di botanici più di 1000 varietà di e piante.

L'istituzione cuntattenu 50 zoos è 30 giardinu botanichi di l'estremu vicinu è luntanu.

Un maestru altamente prufessiunale aduprate una varietà di excursions è tematichi, dimostra l'animali ancu fora di u zoo. A direzione prometitiva hè a ripruduzzione di e rare species of animals and plants. Una metodulugia per l'adattazione i prudutti marroni priva in i cundizioni di a natura salvatica hè stata sviluppata è implementata senza analogi in a prusione mundiale. Un studiu scentificu hè cunnisciutu nantu à a ripruduzzione di l'ore polarisi. Inoltre, i travagliati participanu attivamente in i prugrammi per a cunservazione di l'aguila ghjuvanèghjanu, l'abituu d'agla, l'agonie di Steller è u vulturu negru. U 1991 era marcatu da un successu significativu, quandu una fugliale hè stata fatta da eagles-funerali, a seconda rigistra in u mondu.

Main expositions

Un locu spettaculu - un zoo in Kazan, a photo chjaramente cunvince in a so unicity. In u so vastu territoriu, un vignaghjolu pò diventerà i bellesette di u giardinu botanicu è l'invernamentu, visitate u terrariu, l'aviari d'istati, u lavu d' avere d' acqua. U zoològicu citattu "Lukomorye" hè adattatu per u passaghju animale di u zitellu.

In i posti equipti apposta live monos, leopardi, ore, canguri. Cundizioni sò stati creati per a sughjornu di i predaturi di a famiglia di i cat, hè un cucci di lione. Attaccante visitador in unrivaled in Tatarstan behememnik. Da u regnu d'avè in u zoo sò pratiche predatori, pappagallo, pavone, faisani è altre persone pocu interessante. U terrariu di lucertuli abbitati, aranni, cocòcculi.

In l'òmuveru, i visitori sò ammirabili da i putenti palmi in u 19 è seculu (l'età di dui copii di trachycarpus supirau 170 anni).

In u museu di a fauna di Kazan, un visitore pò nutriscia i pelicani, anchi è cigni. L'estrema di u zoo hè un hipopòtamo, una piccola "tinta" chì pesanu circa 4 tunnellati. Ungulates: camelli, ponni, llamè, zebras - piace à manghjardu una grass fresca chì si sviluppa vicinu.

Pride of the zoo - animali illustrati nantu à i braccia di Tatarstan, leopardi di nevi (ancu chjamati iri).

In a staghjoni cálima, ci hè un zoolettu di cunfruntassi per i zitelli. In un ambiente di villaggi stilizatu, ùn pudere micca vede sola l'animali, ma ancu u ferru, l'alimentu, ghjucà.

Per quellu chì vole toccu!

No menu populari è avemu l'amori di i citadini di u zoolettu di cunfruntassi (Kazan) "Viveru cù una legna". Quì i visitori si sviluppà un ghjornu interessanti è informattivu in u regnu animali. A visita aghjunghje parechje scuperti stupidi, novi cunniscenzi è incontezzioni imprevisii. Una visita a "Vita cù a Grannea" hè una excelente chance di toccu a diversità di u mondu salvatica.

Fauna salvatica è domestica anu trouvenu refuge quì. In a cullezzione di u zoo - canguru, ovini, porchi, conigli è capri. Fù i abitanti abbastanti ci sò e puddastri di razzi diversi, pirnici è fiori di ghjesgia.

I prughjetti di i prufessori prufessiunale interessante da a vita di l'animali, acquistassi cù e biologiche di e spezie individuali. Duranti l'excursioni, ogni visitore pò tocà è indulge in u gustu di l'animali tamed. A cunghjunta cù i zitelli più chjuche prufonda di piacè micca solu per i figlioli, ma ancu in l'adulti.

U "zapping" zoo (Kazan) hè un locu predilettu per i zitelli è i so genitori. A so visita prublema di gioia cù l'associazione cù e criazioni magnifiche è perfetta da a natura. Un zoolettu "toccu" hè cumunicazione cù mustached, cornu, casgiu e cuda. A so unicità hè chì tutti i ghjovani pò esse toccu, pigliati in mani è alimentati.

Amiche è amichevuli di u zoologia divicinu à i visitadori tutti l'enigmi è i sicreti di i so animali, anu da acquistà cù e biologicu caratteristiche di l'spezie, cuntanu di l'abitatu naturali di l'individhii. Ci sò cunvivialità vivenu com'è animali, familiarii à Russi, è farfalla esotica.

Ùn ci hè micca limità di età è restrizioni per visitate. A visita à l'isulottu di a natura salvatica hè pensata per una mente curiosa è inquisitiva, serà interessante per adulti, adulescenti è zitelli.

I zoni di Kazan chì aspittàvanu i visitori à visità!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.