U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Alberghi Warm Alexis. Signa di lu alberghi Maria Alexei

Comu tanti sfarenti evenimenti depurare a nostra vita ogni ghjornu! Tra li sò Orthodox - ci detti la Chiesa Santa Maria, ci sò puliticu - mandatu davanti à noi da i scagni di guvernu statu, ma ùn ci hè chì assai a esse onestu, pagana, o piuttostu, a so scrittura muderna. Ma si succèri chì in certi festa di colpu, truvò tratti di mudernità è arcaismo, Cristianesimu è idolatry. Di solitu vacanze sò chjamati antichi. On unu tali, alberghi, e issu articulu vi dicu. Ghjè una festa di i caldi Alexis. Iddu hè celebrata u 30 di marzu.

Chjamatu hè sta casa

À u turnu di u IV e V sèculu, in Roma, in una famiglia Pious, ma senza figghi, dopu assai figliolu preghiera. Genitori u si chjamava Alex. Cù sei anni d 'un zitellu mpara cun e comprehends micca solu a lettera, ma dinù a dispensa dû cresia. Si lustru in tutti i so pinsamenti. Quandu in lu sèculu n'aducazzioni genitori sò cunvince a maritari Alexis, ci avissi a maritari la sposa, subitu, lassannu a so è ripiglià a so pruprietà, mandatu à Syria.

Life in Edessa è Viaggio

In i cità di Edessa chevalier prupone prieri in fronte, di u famosu imagine miraculosa di Ghjesù Cristu, u Sarvaturi mandatu Abgar mali. Da quellu ghjornu ch'ellu si messe burla a vita. Vendu tuttu ciò ch'ellu avia cun ellu, si distributes i soldi à i poveri, si stà in u faciti ottinutu u àstracu di la chiesa di la Vergine. So Alexis dedica diciassette anni, addivintannu cchiù forti in Megliu. Tutti i so tempu hè pienu di prieri e piacia à Diu. A gloria di a so vita santa diventa u duminiu di autri.

Ùn voli à essa in i Limelight, lassannu Alex e Edessa, unrecognized, da qualchissia, turnau a Roma, a la casa di u so babbu. L'anni passati in puvertà vuluntaria, tantu cambiatu a so apparizione, chì nè u babbu, nè l 'famìglie ùn sò cuscenti di chì hè in fronte, d' iddi. Quì, vivant à un postu ch'è no sponger, ch'ellu hè bè à tutte e speci di humiliations è insulti, ma li accunsentu cum'è mandatu falà da u Signore, à rinfurzà u so Megliu è dolcezza.

Avè vissutu tantu ancora diciassette anni, u chevalier completes so viaghju tirrenu. Prima di a so morte, si pripara fora su carta, a storia di a so vita. Nantu stu ghjornu, durante u liturgy nel la chiesa, u Signore, dà à tutti quelli prisenti, frà u primu viscuvu e lu Mperu, tutte e santità a vita Alexy. Pacà omaggiu à i soi, è i so relìqui sò preparatu preziosu arca. So a ghjesgia cristiana addiventa la nova saint - Alexis, l 'omu di Diu.

Cosa ùn la zona Maria Alex

In la menti pupulari lu santu addivintau lu Méditation di ricumpenza di Diu per Megliu, per hardship Variante uncomplaining è cuntrarietà. U puntu cchiù àutu di l 'hà patitu serà u futuru di felicità - una verità chi fannu la fiura di ellu. Chì hè per quessa a celebrazione di u callu Alexis e amore à mezu à a ghjente chì u veranu, quandu si veni, hè dinù un tipu di ricumpenza di u portanu-avanti di hardship inguernu.

populu Modern, soprattuttu i residenti urbanu, inturniatu da i rializazioni di civilizzazzioni, hè difficiuli di pinsà qualcosa chi cci purtaru cu si l 'inguernu di i nostri antenati à u vastu spianate di Russia. À spessu in winter I appi a supravviviri iniziu tunes in u izbonke tettu nivi sutta la gridannu di lupi è i Manuelino di i boi famiti - fenu ùn hè micca sempre abbastanza à a prima arba. fini So cuntentu di suffirenza.

ùn sapè alberghi Orthodox in u calendariu - Warm Alex. ùn hè à mezu à i vacanze religiosa. Stu hè facile à vede. Par la via, u strangeru nè cattolici nè prutistanti alberghi religiosa Maria Alex dinù ùn cumparisce micca. Avemu cummimurari stu jornu l 'omu liturgy di Diu Alexia. Nutate bè chì ancu u nomu si prununzia un pocu un'antra manera, ma u populu sarà mai scurdari avvinta.

Usi nantu sta ghjurnata

U travagliu ùn hè pensa à issu ghjornu - era pussibili a certej lu veranu. In Russia, in particulare in la parti sittintriunali, u veranu hè sempre stata una signora touchy. Mancu ciò chì hè tortu, è vi chini di chiantu arcusgi di settimane, è ancu i paisani si 'ntisi bisognu è l' aratu à andà in u campu, è skotinku espelliri la prima, erba - cusì hè megliu Ùn a zerga. I paisani pruvatu a prènniri vistutu di una casa, è quindi è pussutu esse intesu in u ghjornu di a so màschera andarinu nantu l 'occasioni di Alexei.

U solu foras hè per quelli chì ci abi. Stu ghjornu era fattu dopu à una longa inguernu fà i bugni bugni. Stu fù accumpagnatu da un certu riti magicu. A muntagnera livatura ùn lasciarà u so bugnu è vulata, ci era una citadine timuni. Avemu avutu a scavari fora un picculu pezzu di türf, trè volte a chiùdiri lu versu u bugni e diri: "Cumu ùn stu türf (in i naziunali - S sod). Fermani in stu locu, è u mo 'abi fermani in u bugnu" Dicinu chi ci aiuta.

fistini oca 'n ferii

Ancu in lu alberghi andarinu Alexei micca statu pensa à cavalcà in un slitta. U scrittoghju hè currettu: paca - è mai sarà lu chi sciuglimentu di neve. Iè, in fatti, vai-ùn hè cù i so mani, - à a strada, inverno in u sole si ne in un impurtente fiume. Ci sò à pusà a la casa, celebrà. fistini oca almanaccatu. Saluti Christmas andarinu Alexei pigghiò la forza, è Battesti. A quessu, parò, datu u rollu di u arrustu.

À quelli chì ùn pudia pusà in casa soia nant'à stu ghjornu, primavera, era u primu à sorte sf azalea. Si pò esse à bastanza è in una forma pura, è priparari u meli-azalea purea. Era calcosa like this fù capivoltu. casalinga Modern pò sempre si senza difficultà. Per fà stu, piglià 150 grammi di u mele è u listessu numeru di zuccaru. li impasta in un litru di sf azalea è bollire 20 minuti. Doppu ca, aghjunghje u foglia, baie, cannella, cardamom, garòfalu e Categoria. Bollire di cinqui minuti, caccià da u caldu è francese drain. U forte risultatu hè micca solu sapuriti, ma dà dinù a forza. Quì sò ghjustu una spezia hè spessu aghjuntu à solu quelli chì pudia esse trovu in u so butteghe, village. Senza un tali usari I Ùn pò fà ogni vacanza andarinu Alexis.

Parolle è segni assuciati incù u agriturismo

Di sicuru, u natica micca pussutu esse dunau a lu lingua. Ci sò parechje parolle differente assuciata cu lu. Basta à rammentu: "Alex - incù ogni snowdrift ciaretta dà", "On a muntagna Alexei 'acqua è lu pisci di vuluntà" - e accussi on. In più, a sperienza aiutatu à criu lu futuru radio di finòmini naturali. omens | ballu quì nati 'n ferii Maria Alex. Per esempiu, ci dissi ca si l 'calori ghjornu, dunque, primavera sarà a mane è callu, divizia di più definisce quantu cchiu razolyutsya pocu, fiume, è di più.

signa u matrimoniu e tradizione di u ghjornu

È un altru fattu ntirissanti. Warm Alex - signa vacanze chì predict micca solu u football, ma cancia dinù in a so vita persunale. Per esempiu, hè statu pinsatu chì s'è una ragazza, è 'n ferii darà un lazzaruni pi na cammisa, hè un segnu di sicuru di un matrimoniu principiu.

So i ghjornu preziosu, tanti fimmini ammucciuni preparatu doni di lu poviru. Era pussibuli à identificà i segni di un aspettu serate, ancu a so fidanzata. Era abbastanza à vene nant'à u vigilia di u giardinu, è chjusu i so ochji, rumpu lu ramu salsa. S'è vo vi esse una longa è piana - futuru sposu vi appena festa di l 'ochji, drittu è slanciatu. Oh, è s'è u ramu ùn esse cortu è Curva - l 'unu a parimenti, nimu a rispunsevuli.

Successu ramu ruttu ùn hè Entrée è purtatu i santi, chiesa. Doppu ca si putìa bewitch u canadese groom àutri. Avemu avutu a sia ellu tuccari ramu dritta a la chiesa, o, di più accéder, pezzi di rami di mittitilu 'nta l' acqua, o di mette sottu à u cuscinu.

a cultura è Orthodoxy Pre-Christian

Di sicuru, in tutti i stu hè una cumuna mischiu di paganism è u Cristianesimu, ma in generali - cunt è pueticu. Stu ghjornu, primavera purtatu populu cuntentu, è chì hè perchè avemu diri ca lu callu Alexei - una casa. Signa, usi e credenze - hè u so parte AB, è senza elli si avissi persu u so stilu.

Quandu avemu da pinghje un ritornu à i fundamenti di a nostra spirituali, allura, di sicuru, prima di tuttu avemu a menti a cultura Cità, u mille cose chì avemu in u passatu dicina hè largamente persu. Orthodoxy - u fundamentu di a nostra murali è purezza murali. Ma si avissi a èssiri na seria sbagghiu di sguassà e scurdari lu Bonifacio, spechju di a cultura, chi stati criati da i nostri vechji antichi. Ci sò dinù a nostra radiche.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.