U sviluppu intellettualeRiliggiuni

A canzuni di la Beata Vergine di i figlioli, è a so salute

Preghiere sò matri putenti. E la preghiera di u Beata Vergine di i zitelli rinfurzà stu putere parechji volti. Per i zitelli, ch'elli sò di granni mpurtanza. Hè cridutu ca li canzuni chi vene da lu cori di na matri amurusa, u Signore, accunsentu subitu. Soprattuttu - prieri a Beata Vergine Maria cù una dumanda à a dari grazia à i zitelli. Idda è la matri cchiù bona e accussì di tutte e la terra, arricchisci visita è dumanda di grazia à u so figliolu di Ghjesù Cristu. A canzuni di la Beata Vergine di i zitelli - unu di i più putenti in u web Preghiera.

Ogni prichera, veni da lu cori di la matri amurusa, Diu accunsentu cun piacè. Dopu tuttu, nunda pudia esse più sinceri di prighera di a mamma di i so figlioli. Oltri a chistu, lu fruttu di sta prichera sò longhi. Tuttavia, a giuvanotta deve sceglie e parolle aggalabbata di prighera un gran piccatu, à pricà per u bè à esse fatti à u dannu di autri. About rialità piccatu com'è ùn hè micca necessariu di cerca. Di sicuru, l'omu hà tutti i dirittu di dumandà u Signore, circa lu matiriali, li cosi tirreni, comu a salute di i zitelli, i so famiglia binistà, di u successu in u so studii, u futuru materie, ma ùn deve esse in preghiera a scurdari circa l ', valori spirituali supiriuri è i piani di u Signore, .

Ogni matri pò sempre fà à u Beata Vergine Maria e parolle di u mo core. Ma la chiesa, prupone prigheri di u Beatu Help santa Vèrgine Maria di i zitelli.

Prutezzione di u Sacru Vergini

Si copre la storia di u Festiventu hà i so radichi in u passatu luntanu. Celebrata in a mità di-cadere - u 14 di uttùviru. Hè pinsatu chì nantu 'stu jornu a Mamma di Diu, piazza una grazia particulari nantu tutte e chi avvicina u. Pirciò, pricava in lu Sacru Virgin Prutezzione di i zitelli hè cunsideratu à esse u più forte è più putenti. Più à spessu in a Vergine Maria in u ghjornu dumandemu per a prutezzione è patruciniu. Ma avemu tutti i sapè chì sta casa hè assuciata incù u matrimoniu. Per quessa, li matri su stu jornu pò dumandà di hè a maritari successu li birritti e figliole. Quelli chì Diu ùn hà ncignusu i zitelli ponu cerca circa la gravidanza prussimu è una criatura sana. forza immensa hè u seguenti preghiera a Santu Vergine di i zitelli.

Santa Lucia Luntana u ripastu di "aiutu"

"The Virgin Mary Santa Maria Madre di Diu, pruteggiri e mpastati Sò Cover di i me figlioli (nomi) di tutti i zitelli in a nostra famiglia, casting, figlioli, battizà è purchase mìazzu in u corpu. Lu tagghiu di una vechja di u to maternu amore, nzignari li u timore di Diu, e pòpuli i so parenti dumandatu u Signore, u to Figliolu di lassàlli elli a salvezza. i s'appoghjanu nantu amatoriale di a vostra Mamma perchè avete Divina ntircissioni di i to servitori.

Santa Vèrgine Maria, mi messi manera a to Divina Maternity. Guarì ailments mentale è fisica di a me 'figghi (nomi) chi noi parenti nfriggìu su li da i so peccati. Tinuti cunfidarà à u Signore Ghjesù Cristu, è tù, Immaculate Madre di Diu, u friscalette, sorti di a so 'figghi. Amen ".

Fiera di a Beata Vergine Maria nantu à a festa di i zitelli "ntircissioni" vi godi esse intesu da u Signore.

Canzuni di la nascita di i zitelli sano

Hè tristu, ma oghje u prublemu pauv è arquantu fini. Nunustanti lu fattu ca na bona midicina muderna hà fattu qualchi prugressi, s'è a maggiuranza di coppie soffre parchì a so vita ùn sò ghjuntu una duscia-longu libaru. Tuttavia, ci hè una suluzione. In più casi sulu sincerità priari a lu Signuri. Santa Lucia Luntana: Benedettu santa Vèrgine Maria di u donu di i zitelli hè ncridibilmenti efficace. Stu pò esse cunfirmatu da qualchissia chì medichi messi diagnoses francà è chì in a cumpetizione di tutte e s'arricorda godere traviesa cuntenti.

aiutu Special in u miraculosa di e malatie di e donne è i zitelli hà talentu, icona di a Mamma di Diu, di Tolga. A canzuni di la Beata Vergine di i ziteddi prima di stu icona pò vi créer un miraculu.

preghiera 1

"Oh, Sacru Virgin Madre di Diu, di Santa Cherubini è Sarafini, u Spìritu di tutti! You, tutte e-amurusa mamma, tu mustrò à i so icona multicurative benedisse à Santa Maria Tryphon è si hà creatu parechji miraculi, è à stu ghjornu sò criannu una grazia à tutti di noi. Pripadat è forza precu benedica prima di manera a to-nettu di i nostri Mediatrix. mnogostradayuschey in a nostra vita ùn hè spugliata di u so parolle noi prutezzione di i to servitori.

Salvà à noi è prutege, paris, penetrante frecce di u dimòniu u male. Rinfurzà a nostra fede è a nostra vulintà di tutti i ghjustìzia, è sempre seguitate i cumandamenti di u Cristu, in grossu i nostri cori di petra 'amore senza termini di Diu, è vicinu à tutti, è ci dà un pintimentu siguaci è lampà u diàvule, in i nostri cori. Sì Sciroccu si da tutti i colpa di u piccatu, è noi pò offre à u Signore, u fruttu di u so cosi boni.

Oh, idola signora! In sta nuttata ora di noi durmia a so putenza patruciniu, vene à u nostru aiutu, defenseless, ci prutege cù a so manu, da u male scatula appicollu, perchè assai di bon pò purtà a to prichera à u nostru Signore, u to Figliolu.

Taliarla Your imagine santu, avemu voi timite cu firucia e Megliu, u criticu di a so vi passà è prayerfully voi Amistad Bella incù u finominu di u nostru Salvadore, u Signore Ghjesù Cristu. È hè per via tutti i puteri, onuri e lode. Amen ".

In certi fonti vi pò truvà u vulè chì hè dinù una prighera putenti di l 'i zitelli malati di u più Santa Maria madre di Dio.

preghiera 2

"Oh, u All-Benedettu Lady, u Immaculate santa Vèrgine Maria, accetta sti canzuni, cu lacrimi purtatu da vo à noi, sè di i to servitori, a to manera curativi, perchè solu voi sintiri i nostri prieri, è hà da rigalà tutti i dumandemu.

Dà luce à i dulori di tutti i santuari eremitici è pricava di u pardonu di i piccatori, lavari lu corpu è spiritu di i Cristo, mandà tutti i dimònii, eva da rancuri, pardunà i piccati e miluy i zitelli chjuchi. Liberata da i pedi di prigiò è passioni inghjuste, You Ghjustu, Lady Benedettu santa Vèrgine Maria, perchè tuttu hè fattu solu in i to pitizioni di u to Figliolu Ghjesù Cristu u nostru Signore.

Oh, Benedettu Madre di Diu, u più Sacru Coro e Devo Marie! Ùn finisci a prega per noi, sè di i to servitori, vi à tè è u Spìritu nomu di lu Signuri e lode, è timendu l 'imagine di u to Manuel. Amen ".

preghiera di matri di i figlioli di i più Santa Maria madre di Dio, veni da a maiò parti di a so anima, sempre prontu à aiutà à tutti i prublemi è guai.

Dopu à leghje sti putenti preghiera ponu esse in u vostru propriu e parolle da dumandà à a santa Vèrgine Maria di u rigalu di un zitellu. Santa Lucia Luntana : Benedettu santa Vèrgine Maria di la nascita di un zitellu in una tale casu sarà parechji centu volte più puteri.

Sè i zitelli sò malati

Ogni matri a lu duluri di chiantu di u Signore, è dumandendu di i miraculosa di u so zitellu malatu. È ghjudicatu cusì, perchè nimu ùn più hè capaci à cunfurtà la è aiuta. Fiera di u Baracca di a Beata Vergine Maria - u lamentu di ogni mamma, è pienghje di u so lettu, Chad. Ci sò qualchi putenti canzuni di la Mamma di Diu per aiutu quandu i zitelli illnesses. Pudete preiu in u vostru propriu e parolle. Pain in lu cori di na matri chi zitellu hè malatu, esse sicuru per esse intesu. Pudete dinù cerca pigliata da i canzuni di la chiesa cristiana. Ncridibilmenti forti seguenti prighera di i zitelli malati.

Fiera di a Beata Vergine davanti à l 'icona, chjamatu "The Rom"

"Oh, u Diu, u All-Benedettu Lady Signora Virgin Madre di Diu, accetta sti canzuni, purtatu da Ccussì cu lacrimi in i so ochji da a noi, sè di i to servitori, davanti à a to manera miraculosa dumandonu Minuet, cum'è à U più prisente dapertuttu, è quelli chì i prigheri di a nostra. Per ogni pitizioni pràtica, dulori eases, a currezzione salute malati, da tutti i ailments guaritu, i dimònii scunvià nanzu da Bateria è guai distruggiri, u ghjùnsenu sò nucente, è u pocu i zitelli à aiutà, signora, Mamma di Diu, da tutti i passioni vrachuesh. Solu vostra dumanda à u Figliolu di Diu un glimmer di spiranza in la miraculosa di i nostri figlioli di l '(nomu). Sìate dunque, cumunicata à u Figliolu, u to sse cose dumandà è dà noi speranza è a fede in miraculi Ccussì sulùbbili. In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu, avà è i sèculi di i sèculi di i sèculi. Amen ".

Santa Lucia Luntana: Benedettu Vergine Maria nantu à a salute di i zitelli chì anu esse intesu, ancu s'è a diri lu in u vostru propriu e parolle. A cosa principali - à crede in a so putenza, è a gràzia.

Pietà di u Assisi

21 di sittèmmiru, tutti i cristiani cilibrari unu di i più impurtanti vacanze di a chiesa ortodossa - Pietà di u Beata Vergine. Stu ghjornu auspicious hè direttamente assuciata incù i santi genitori di a Vergine Maria - Joachim è da Anna. Per un longu tempu, u Signore ùn hà mandatu elli i zitelli è si arricchisci prigheri à ellu per un miraculu. Cum'è un risultatu, ò Signore intesu e so preghere, è mandatu li una figlia - la Vergine Maria.

Tutte e donne chì, per una causa, o un altru ùn pò avè i zitelli, hà da esse benedettu s'è no vi prega chi per Natale u Beatu santa Vèrgine Maria. Preghiera di i figlioli in stu ghjornu hè cusì forte chì i so frutti pò veni à di un cortu tempu.

Preghiera per cuncepì un zitellu di u Sacru Coro Most

. "Oh, Manuel, beata Vèrgine Maria, u Signore, vyproshennaya prieri santu, Diu, duna, prifirutu di Diu, sceltu da a mamma di u nostru Signore Ghjesù Cristu à u so purezza di u corpu è anima Cu ti Amistad Bella, o ùn a calmari, per via di a to ghjuventù - issa hè a nostra salvezza.

Accetta a nostra prighera di i to sè servitori, ùn abominer prighera di i nostri cori. You e lode di novu è dinò, a maestà di i to ballu à Tè mpinci affettuosu, comu intercessor philoprogenitive emergenza. ti dumandu, ottene u Figliolu, u nostru Signore Ghjesù Cristu, u to sè a dari 'na vita, divina, ma avemu vive, ciò chì u Signore, u nostru Diu, è per u prò di li nostri animi.

Oh, Benedettu santa Vèrgine Maria, Regina di u fracicume, talìa falà incù tutti i so grazia à i to servitori, à Tè infurmazione, chì ùn pudia ancu hannu prole, mandu davanti a so tutte-putenti miraculosa ntircissioni da pauv. Oh, Mamma di Diu, à sente a nostra prighera biviri lu duluri e lassàlli curaggiu à campà in crescita.

Valenu circà rifughju in Ccussì, e prega, supplicu u Signore, idola di u pirdunu di tutti i nostri peccati, avemu u fattu di vuliri e senza. È tuttu ciò chì in una vita ghjusti vi hannu noi supplicu u to Figliolu, Cristu, l 'Sarvaturi.

U Patrunu u solu speranza di u nostru ora di a morti, mandate ci dia a morte di u Cristianu è entre in u regnu di u Signore. Cù tutti i santi precu stantatu è Amistad Bella l 'unu o Signore, Patre, Figliolu e Spiritu Santu. Amen ".

On a natività di a Santa Lucia Luntana Coro di i zitelli particularmenti forti. Tù dinù ponu priari a la Vergine Maria nantu à a saluta di i so figlioli, o di un avvene felice.

Fiera di u Baracca di a beata Vèrgine Maria hà sempre esse intesu è accettatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.