U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Preghiera cullittivu. Putenza di prighera

Cù u ripigliu di spirituality: in a sucetà di più è di più persone sò allegria à Diu, à pricà, pintimentu. A maggiuranza di l 'assemblea cuntìnua a dominai l' accussì-chjama strana di u cunsumadore di a fede è spirituality chi cunsisti a lu fattu ca na pirsuna ricorda u Signore in stonde difficiule di a vita, di più chè à u listessu tempu dumanda ciò ch'ellu hè prova à dà. Nunustanti chistu, lu nùmmaru di pirsuni ca speru a Ddiu, hè stata stabbirmenti numarosi, è dicendu: "Mi Manchi, è vi serà peghju ..." rinforza sempri u so verità.

A putenza di prighera in una fede

Mienzu 'na prighiera a Diu, la Vergine Maria o di i Santi, tanti pirsuni credi chi hè abbastanza a preghiera da u libru prighera, o brewiarz hè stata bè leghje, fà un donu à a forma di cannili, e lu dumanda deve esse prisintatu. Senza aspetta u risultatu, ùn più crede in u stimulus di prighera, è ancu in Orthodoxy stessa.

Santa Lucia Luntana hè un putenti un'arma di l'Luna in se dumandendu sincerità cunvinciu chi so 'o a so dumanda, o appellu hà da esse intesu è cuntentu, anchi si micca subitu, po dopu à un certu pirìudu di tempu. paràbula Christian di u Cristu girandulava contàt u viaghju tirrenu di u Figliolu di Diu, i Cristiani tracciau attente à u putere di a fede: "... quelli chì ghjunse à cenni di i miraculosa di illnesses seriu e malatie, Cristu prima li rispose:" È mi cridite? Sicondu à a vostra fede sia ind'è ... ". A putenza di prighera-canti sò veru granni, ma u so amichi in u sincerità è cunfidanza.

preghiera onori à capisce u sensu di

Cu dumanna, si parrava di li forzi cilesta, à spessu, lettura, u testu di u prighera, senza n'opira in u so significatu. subtext spechju di stu appellu a un tali approcciu ferma à spessu, unrecognized. It interferes cù u lingua Slavonic Old in cui èranu pigghiati tutti i vechji prayer of cristiani ortodossa. Nunustanti lu adattazione di u testu da una lingua oghjinchi in lu libru na preghiera, si cuntinueghja à esse difficiule. Prova à capisce u cuntenutu ùn hè micca chjaru auspicàbbili, dunque, tanti Navet crede chì u utterances di un ghjocu di parolle, chì hè datu, ci hà da esse abbastanza. The Luna deve capisce ciò ch'ellu si rifirisci a Diu, ciò ch'ellu dumanda, nanzu chi principianu cummunione prayerful cù l 'hôtes cilesta è aduprà u gran preghiera.

Li jammi di una prighera sinceri

Esempii di u stimulus di prighera, ribocca "da u cori", si pò trova in parechji paràbule Christian. In unu di li cunta li piscatura pigliatu in la timpesta, trovu aggrottu in un 'isula tranquillità. Nantu l 'isula avemu vissutu trè anziani, chì èranu pasce da a natura ciò chì manghjatoghja, avia una icona di a Santa Trinità, idda è timendu: ". Li tri di tù è di trè di noi, aghji pietà di noi" preghiera cullettiva di u anziani aiutatu iddi pi supravviviri è ùn a guardu. Piscadori li aghju insignatu a priari "Patre nostru", attirannu attente à l'anziani chì si prega bbeni, si chjama di u Signore, ùn pò esse intesu. Piscadori ghjunghjissi un trattu vistu cù un sensu di pi, cum'è i trè vechji da l 'isula curriri a barca nantu à l' acqua e gridari ch'elli sò scurdatu di e parolle di prighera, dumandendu di fallu. piscadori Startled tantu: "lettura cum'è voi priari". E parolle di u pitizioni à u Signore, deve esse prununzia "da u core" e cu l 'intelligenza di u sensu di u travagliu.

Effettu di u sintimu generale in i jammi di

Santa Maria Preghiere ribocca da solu omu, accumpagnatu outbursts emutivu Christian. Ma Cristu, li disse, "... Per induve dui o trè sò riunite in u mio nome, ci sò I incù elli." U messaghju ùn hè micca chi i stimulus di prichera hè assai accumpagnatu quandu lu Elevate uni pochi di ghjente. Ghjesù hè in u tempu di prighiera, un gruppu di persone, è incù una sola spiranza. Perciò, se una persona vinarà à u Serra di u Signore si rifiriscinu a furmali, frà altri, pricava truvà unu o di più persone chì sincerità è da u cori "Pigliaraghju" u so missaghju di Diu. In l 'èbbica di lu cristianesimu, addivintannu, in i primi ghjorni, dopu à a risurrezzione di u Cristu, l' apòstuli, à spessu scòntranu. At sti riunioni, si rumpiu lu pani è pricatu inseme. Sta prighera cullittivu li riunificari, u Spiritu Santu chì dwells in ognunu di elli, li unitu in unu, si misiru a so parolle direttamente à Diu.

United fiera cristiani Orthodox

Scrittura mai ricorda u fattu chì u putere di prighera cullettiva, assai di appellu diffusion "solu". U fattu hè chì, par disgrazia, troppu assai cristiani usari prighera un mezi pè ottene qualcosa da Diu, è cum'è un mutivu di u trasferimentu di i bisogni è esigenze di u parsona. preghiera cullettiva di solitu vìa populu un testu fattu da un libru prighera, o brewiarz, forsi una lettura, signu di la Psalter in u periodu di a mezza quaresima.

Cuntrariu di u persunale di a prichera cullittiva

U sensu di missaghji cullittivu converges raramenti a trasfiriri bisogni pirsunali dumandemu. A foras hè a prighera quandu populu sò dumandatu nanzu u tronu di unu omu chì avia permessu test di rigalu à aiutà cristiani. Canti, preghere di u pathos cullettiva hè pigliata da u libru biblica di cristiani Orthodox, e parolle sò prununzia, cum'è un duminiu, in lu tèmpiu, assemi a lu cleru. U eccezzioni sò qualchi instructions, spiciali chi dà li parrini stessi. Per esempiu, quandu tuttu lu parisians fidu divintari na prighera si pristava per a pace in u paese, chì a memoria hè in un statu di cunfrittu armatu.

Chiesa di Santa casu

Luna Christian deve amparà per elli stessi i reguli di u rispettu di lu preghiera pristava: si hè fatta in u Tempiu, s'ellu ùn hè nantu à u instructions, spiciali di i ministri, chiesa. L 'attinenza di stu duminiu à u mondu mudernu è troppu grande. In 'ssi ultimi anni, assai si messe à cumparisce in publicu, u cusì-chiamatu piace "santu" di Ghjesù Cristu, o da a Vèrgine, chì incascià pòpulu di prieri di massa. Parechje tali evenimenti cù u participazione di migghiara di pirsuni usatu u elementi di traspurtatu ipnosi, manifestanti à prò dubitandum "miraculi di i malati." Sta prighera cullittiva ùn vi vene bè à quelli chì si stenni. A so azzione hè ghjustu u cuntrariu, cum'è i servitori di u Church spiecanu chì tali atti sò "da l 'unu male." Piuttostu chè salvà a so anima, omu ti ruina si. A tentazione di piglià aiutu da a tali charlatans troppu altu, ma noi ùn ci vole scurdà chi u veru a salvezza in u chiesa ortodossa Christian, è l 'n'arma principali di l' Luna - la preghiera di Christ.

lu significatu cchiù di prieri di Ghjesù

Santa Lucia Luntana Si prupone una grande numaru di i testi sacri di usu in cumunicari cu lu patroni cilesta è prutittura. forza Special, comu tanti, eppo hà un cortu è facili a ricurdari la preghiera di Ghjesù Cristu. Parolle in lu sò sceltu in un tali modu chi l 'pirsuna si parrava di u Figliolu di Diu, ci dumandemu di grazia, e la spranza e la ntircissioni di la Vergine Maria è i Santi. Capì u criticu di a nostra sinfulness, un Christian Orthodox vivant à a sucetà, capisce chì da u tribulazioni e tribulazioni difficiuli per ellu a salvà a so 'anima è tene si pulita. Sincerità omu penitent, micca anima andà direttamente à u Signore Diu, si rifirisci a lu gran santu di perdonu, bande e aiutu. Preghiera a Cristu accumpagna la pirsuna e furtifichessi a so fede, cusì pruteghji da i Casanova: "Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu. Aghji pietà di mè, un piccatu. amen "

Capacità di a accittari la saviezza di i Altìssimu

tipu di male di e persone chì crede chì, avendu pricatu circa i prublemi vinicultural subitu guariri d 'iddi, comu puru l' unu chi credi chì u so prichere subitu ghjudicati dumandatu. populu Wise dì chì u Signore, sente è ùn dà ciò chì a parsona dumanda, è chì e persone di ddu tempu u più bisognu. Stu dimostra lu granni a saviezza divinu, comu populu ùn sò sempre sò cunuscenza in i so brami, à spessu agisce nantu école estru è pruvisoriu. Diu hè filosofu è sà ciò chì hè bè per omu, cusì dà solu chì vi cuntribuisce ùn vulete-parte, è u scontru i bisogni più pressanti protettoratu. Preghiere Grimaldi hannu lu stissu la forza: l'omu hè datu ciò chì hè sopratuttu avia bisognu.

Un ghjornu aghju vistu un travelling Chinese in una gara cun una icona facci Nikolaya Ugodnika. I porassmatrivat hè per un certu tempu, è si n'andò in u. Qualchi ghjorni dopu ghjuntu à a nave, à una timpesta, u battellu a chiacchiariari, è u Chinese, I micca ùn capisce perchè, gridava: "L'omu vechju è da u stazione, mi salvà!" Mustrò a barca, in a barca, si messe un omu vechju è grisgiu-pene, è iddu scacciò i viaghjatore à a riva. omu Chinese cuntaru ca chistu era lu "vecchiu", quale ritrattu ch'ellu avia vistu à la gare. Arrimbendu si nantu à vuluntà di Diu e li chiacchiari di u so nomu in a so salvezza, 'omu salvà thereby a vostra anima.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.