SaluteMidicina Alternative

Great "persona scunnisciutu": herbalist munàstici

À spessu parlà gran genti vai cundanna da u publicu, è u so serviziu di l'umanità, è sò cunnisciuti solu à un circulu stretta di genti. Ci travagliu pudori, è di i so servizii ùn bisognu di nunda. Sti pirsuni sunnu benedettu da Diu, è ch'elli ùn hannu valuri supiriuri a vie Supreme. Calchì volta vi pò truvà u rumanzu, chì discrivi la vita di sti parsoni da tempi i più antichi. Ma lu pòpulu chì dà à tutti quelli chì bisognu di aiutu è salute pò trova in u nostru tempu. Per esempiu, u herbalist munàstici, comu tanti chjama lu, un sèmplice a donna, di a so capacità à curà è a cunniscenza di a natura hà aiutatu salvà migghiara di vita.

biografia Personal

Collegiata herbalist - Elena Zaitseva - natu in a famiglia di cavalleria St. George l'Fedor Camper e Evdokia Grigorevny. U babbu, fù cundannati in i ghjorni di u putere Suviètica, è facenu 11 anni, e poi riturnò è mortu in casa soia da una malatia siveru. U spaddi di Evdokia Grigorevny era 8 figghi: 4 picciotti e 4 fimmini. A so zitellina hè dura, è ricorda herbalist munàstici, avìanu a travagliari forti. À stà in lu so paese nativu di Novo-Perelesevo in u rughjonu Tula, si basava supra la ferme. Evdokia Grigorevny famiglia pisata ùn ci fu datu, mentre ch'elli èranu cunziddirati "nemichi" di la genti, ma solu fattu note à a fine di u mese, sò isciutu di 200 grammi di grana, o di farina.

Tuttavia, la fami hè micca u zitelli soffrenu parchì a so mamma sapiu tanti maneri à nutriscia a so famiglia. Idda canuscìu a "secreti" di natura, ella avia infurmazione circa pianti utuli e radiche nutritious. Da a so mamma herbalist munàstici lascita di u sapè è di sapè fà à curà. Evdokia G. pussutu sfatica u pane, dolce, o di caffè, hè missa, cù solu quelli chì i pianti chì cresce ingiru à a casa è in u giardinu.

Si pò esse rimarcatu chì malgradu i tempi difficiuli (è ch'elli avianu à suppurtà è l 'anni, a guerra), a so mamma ùn hà rigrettu nunda per altri. Idda fu curativi i firiti di guerilla, pasce da a so surpresa, tanti liberatu da l 'ccu tuttu ca a l' ipidimii di francese typhus è dissintirìa.

A strada di a cunniscenza

Stupisci destinu Elena Fedorovna. Puru ch'ella fù educatu à l 'Istitutu Moscow di Architecture è Geniu Civile è hà travagliatu nantu à i spicialità di 50 anni, ùn ci hè nunda à impedisce u so da sviluppà i mezi à guarì u natura, stu mondu. Travaglià in Aviation Institute, herbalist munàstici scontra à u so futuru sposu, cu cui hà creatu un matrimoniu filici. Iddi hannu na figghia Ludmila nasciu.

U so sapè fà Elena F. piglia pocu da pocu, à pusà in u biblioteca, unni idda scrissi un strumentu di trattamenta capre. Also herbalist munàstici ghjiratu u ex Unioni Suviètica, avà. It transmits e so cunniscenze in Discorsi è Seminari, chì ferà in i ghjesgi ortodossa. Herbalist so diplomu Elena F. ricevutu in u 1987 è hà dapoi divintatu un faisselle à travaglià subitu.

Helpful Hints

herbalist Collegiata, Zaitseva Elena Fedorovna, Cristal micca à piglià droga chimichi, è di fidàrisi la natura, saggiu. Sicondu à ella, Diu, duna tutti li pazienti un spechju di i malati dritta à i so pedi, vi tocca solu taliari di vicinu. Cusì, in la casa, unni c'è cu i malatii Canadà o di peddi, si pò esse vistu cum'è una celidonia crescente. A mugs chì "campa" quasi in ogni locu, hè una culture per tutti i ills.

Ùn dispose di erbaccia (avemu pensu) l 'erba, si deve esse piglia è usatu pi la cucina, facennu teas è di più. Per esempiu, a pianta ": louse in legno" pò ièssiri usatu invece di u carbusgiu. Ancu esse sicuru di hannu a la casa una cullizzioni di erbe: mon, Orsay San Giuvanni l', chamomile è Cipru. Sti droga aiutu in una varietà di i malatii.

Cunvene à priparà a ràdica burdock | è erba, granu in principiu di branu è fà teas. Sti droga midicinali pò guarì u infruenza, rhume des, paralisi, ernia intervertebral, adduma, malatie, a peddi. Per fà stu, scavari cu su i radichi di burdock |, bè lavau, tagliata in pezzi, è secca. Una grossa cucchiara seccu preform a chini 'acqua (2 egg) vugghia e lu misi supra' na balata (prokipelo à circa 10 minuti). scumbugliu liquid dopu à 2 ore è cunsumati nanzu un piattu (15 minutes) à 100-150 ml.

Cunniscenza herbalist munàstici, Elena Fedorovna, assai priziosu è nicissariu in particulare in u nostru tempu. Li forzi di a natura chì ùn fruntiere, ùn sò capaci à guarì tutte e malatie è primariu. Ch'ellu ci vole solu à esse attenti à l 'ambienti, è ùn viol luntanu da la ricchizza dispunibbili sutta i nostri pedi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.