Arte e spettacoliLetteratura

Knaak Richard. Biografie è libri

E cummattii di criatori di cunti stirpenu e persone. L'elfini bella è i dragoni nobili in u mondu illusori incantevuli u spiritu di u lettore. Perchè Knaak Richard cuntinua per scrive i so opiri, piacevuli di u generu fantasticu. È, à u turnu, interessate micca solu di i libri, ma ancu in a pirsunalità di u famusu autori.

Knaak Richard. Biografia

Un scrittore hè una vocazione, è tutti i scrittura di scrittura (in particulare scrittori di scienza) venenu da a zitella. Ma ancu a veru casa di Richard Knaak hè America. Hè natu in u 1961, u 28 di maiu, in Chicago, hà crisciutu. Hè studiatu u Dipartimentu di Filusufìa di l'Università di Illinois. Hà ricivutu un diploma di bachelor's in retorika è filosofia. Invece chì prima vinia à un altru facultà - chimicu. Invece, a destinazione decretada altrimente - Knaak divintò un scrittore.

Allora Riccu era trasfirutu à a Facultà di Filusufìa. E so opere sò stati pubblicati da u 1987. Questu ora hè assai possibbili per chjamate u periodu di u viaghju à u triunfu di Knaak-scrittore. L'autore vole u successu à scrittori famosos di scienza cum'è Edgar R. Burroughs, Roger Zelazny, Andre Norton. Sò inspirati u ghjovanu scrittore talentu.

Serie publicata di libri

Knaak Richard divintò famosu unu di l'autori di a seria di libri "Warcraft". Ma solu di questu epic, in a so bibljografica, ci sò parechje stati interessanti di l'avventura di criaturi non-lucali - elfos, trascuranti, draghi ... A fantasia di u scrittore hè veramente ilariu! È per stà nantu à u successu riisciutu successu l'autore, pari, ùn hè passatu. Pruva in genre novi, prova di diversificà u so stile. Quandu u scritturi evita mudelli (chì hè assai difficiule), i lecturi ùn si micca scurdatu. E sempre aspittendu a so nova creazione.

A prima seria di libru hè u Dragonrealm (scritta da u 1989 à u 1997), seguita da a serie Diablo (2001-2005). A prussima era a Saga di l'Spada (2003-2009). E solu l'autori hà dicisu di scrive nantu à u mondu di Warcraft, cunnisciutu da i video games. Ma avemu a teniri cuntatu chì a "Saga di a spada" hè un prughjettu di parechji autori. Hè un gran epicu un scrittore, forsi, ùn averebbe micca maestru. Questa cunclusione ùn hè micca applicà, per suprattuttu, à u grandianu antenatu di u generu di fantasia - John Tolkien.

Knaak Richard hè un autore chì hà assai admiraturi grazzi à dui seria di libri: DragonLance è World of Warcraft. Ma solu l'articuli, ci sò altre libri: U Profeta Oculu da a serie Diablo, U Paese Behind the Shroud, Legends of Warcraft, Trillogia Heroes, Casco Wolfskin, Ombres in Ice, è altri.

Tutti issi libri sò ricunnisciuti da i lettori cum'è u megliu trà i so numerosi travaglii. Sapete ancu per i fanni di u so travagliu hè una seria di "Guerra Minotauru".

"Revenge of the Orcs"

In u 2001, hè publicatu un libru, creatu da Richard Knaak - "A vendetta di l'Orcs". In l'uriginale - Day of the Dragon, questu hè "Day of the Dragon". À u principiu di a storia, u prutagunista Ronin, cù elf Vereis, sò mandati in un viaghju sanu di misadventures periculosi per liberà l'Alexstrasza, a riggina di u clan di i dragoni, è ancu per salvà u regnu di l'Alianza. Dopu à quellu, i dragoni issa ubbidenu i orchi, è tuttu u putere majestubile di sti creatura hè diretta contru l'Alianza.

A missione hè persa in anticipu, dice u cunzigghiu di i Magi. Perchè li mannanu a cumpagnia di u ghjovanu negligenti Ronin, chì ùn ùn piace micca u cunsigliu si a missioni falla. Can Ronin aiuta à i magi? Ellu amassi u ranger Veris?

Probabilizente, l'escriptore di scienza Figurativa di Knaak Richard ùn hà micca à tuttu di stà attraversu chì a so narrativa era simile à l'idea di u ghjocu. Elle dice a so propria storia. Ùn si pò dì chì a trama di u travagliu hè stata torrada, cum'è quelle di parechje ghjucadore mudernu. Questa storia hè abbastanza simplice, ma assai cumbugliu.

Quelli chì si aghja per rilassate à a sera cù un libru in e so mani, certamenti piace. Hè interessante di leghje u ghjornu di u Dragone à i fanni di storii nantu à i dragoni, elfdi è ghjente-magichi. E i cumbattenti in a "Warcraft" pò esse un'un desretizzioni si compara l'incomparable - un libru di fantasia è un video game.

Altre libri di u scrittore

In più di a serie supra, l'autoru hà parechje libri più chì ùn sò micca inclusu n cullezzione. Per esempiu, in u 2001, u Flying Golander sia fora - un pugnu fantasticu è impensable. Cumplementu, un travagliu intitulfu "U Re di i Greys" hè publicatu. Stu libru hè per i fannii di u genre "horrors mistic". A storia hè pocu spumante, megliu dì - micca impastata da scrittori. Hè trattatu di a persona mediana, un grime chì sogliu cangrò in u mondu stranicu di fantasmi. Hè un mondu di illusione è pescoli. L'eroi hè trà l'esse è non-è, è l'abitanti ghostly crave per u mondu di i persone.

Un altru libru di u mondu di l'horrors - "Signore di i fugli." L'annu di liberazione - 1994. Probabilmente, Knaak Richard in questu libru voli vede i lati negra di l'esse da un puntu di vista filusòficu. Dopu tuttu, per educazione, hè un filosufu. Ma per a vucazioni - ma un scrittore.

Vita di u scrittrici oghje

Chì hè Knaak Richard doing now, è scrivitevi qualcosa? U prugettu di creà u prugettu di l'autore ùn sò micca chjode, perchè ùn ùn micca micca dettu di i ghjurnalisti. Hè sappiutu ch'ellu viaghja assai in parechji paesi è ripasti.

Ma pudemu assicurà chì in unu di i più belli rinculi di u mondu, l'scrittricatu vi vene cun un novu tema di ricerca è da diventa in u travagliu. Dopu tuttu, viaghju hè un modu excelente per cambià a situazione, per aghjunghje nantu à novi impressioni è di rinforzà a forza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.