Self-culturePsiculugia

How to cambià a vostra vita per u megliu

How to cambià a to vita? Oghje, guasi tutti u stessu ea sta quistione è malatu in ricerca di una risposta. Keyword - "malatu", e voi vi vede per se quandu leghje stu articulu. Strive per u megliu, in sognu, di felicità, di sente u pienezza di a vita - hè una brama nzerita naturale di ogni pirsuna. Tuttavia, micca tutti sò cuscenti di u fattu, si cuncintràrisi su altri scopi è vede appena ciò chì u superficia.

Custata a frasa, "comu aghju avutu abbastanza", "I ùn vulete sta esse ricurrenza à mè", "I ghje u mo travagliu", "comu I te tutti", è cetara è cetara. Avà parauni cu 'sti paroli: "I vulemu canciari in a vostra vita per u megliu," "I vulete evenimenti pusitivi è cita", "I vulemu pè ottene un altru impiegu," "ju sugnu cuntenti di i critichi chi I insignà e fari cchiù forti." Ci si pare chì u listessu chè in autri paroli, ma chì issu hè u friscalette, lu significatu è risposta ammucciatu a la quistioni, quantu à cambià a so vita. Pensu it! Capisce a sfarenza! A sfarenza hè a la strana in u primu casu, hè negativu, u sicondu - pusitivu.

Di sicuru, assai vi pensu chì tutti i troppu semplice è ùn succede, ma ùn hè perchè avemu sò sempri à pruvà per elli ostaculi pona se na speci di quadru, i cateri nun crede in un simprici liggi naturali di attrazioni. Avemu di creà a nostra so prublemi imaginariu, è po jri a ricerca di suluzzioni è à u listessu tempu, ricusate di accittari chì a nostra azzione sò cumpletamenti logica è contru natura. Oltri a chistu, veghjanu da i parti di a riescita è populu felice, noi ùn pigghiari fora un appillari: ". I vi mai esse capaci à" How to cambià a vostra vita per u megliu cù u appillari inesorabbili?

Parechje sò allegria à Psychologe, Maghi, tellers furtuna, dumandendu aiutu da amici, amici, a famiglia. Ma ùn ghjunghje i risultati Bramati, è in più li casi cassia cumplitamenti frustré è dipressu. Picchì? Simpliciamenti, nimu in lu munnu lu sapi quantu à cambià a vostra vita, à nimu vi dugnu instructions, info u quantu à divintà cuntenti. E lu mutivu hè chì nimu sà chì vo avete felicità, ciò chì u sensu ùn vi dì da sta parolla, è solu voi pò risponde à sta quistione. No una parsona ùn pò esaminà ciò chì deve esse in a vostra vita a fari vi felici. You primuri, si à noi stessi à risponde à a quistione di quantu à scambià a so vita.

Principià picculu: listen to présenter, cunduce dialughi internu, è più ntî, esse onestu per noi stessi, ùn dissemble, o puru à sfrancassi da i risposti, si pò choc voi, ma chì l'micca fattu, rancuri e puru la dispirazioni arrivare i megliu di voi . Ùn vi scurdate chi tuttu chistu è lu risultatu di quantu vi era, micca chì vi sò avà. È tuttu ciò chì hè pusitivu à voi à u momentu - si début di u passatu, ùn lu prisenti. Guardà ste parolle: un omu chì stà u passatu, ùn hè micca prisente, è l 'avvena hè chjusu à ellu. In autri paroli, i riflissioni oghje circa ciò chì hè accadutu eri o di 10 anni fa, vo perdiri campanu oghje. Oltri a chistu, ogni novu ghjornu si ne diventa cum'è l 'unu prima, tu vai a dormiri e svegliati cu la stissa idia. How to cambià a vostra vita cun issu in menti?!

Cuncintràrisi su emozioni pusitivu, lintà tuttu u negativu di latu, analizà u so vita è a amostai una pochi di punti di u più impurtante à u mumentu. Acconcianu u rura dritta - hè un'arma putenti! Per esempiu, ùn sò cuntentu incù u travagliu, è ciò chì ti succede si pirdarà? Tu nun ti piaci a vostra casa, è ciò chì sarà, se tu se truvà u carrughju senza un tettu, supra a vostra testa? Avanti se à tutti sti dumanni è s'ampara chì in a vostra vita assai di li cosi di cui vi deve esse cuntenti. Allora vi solita falà, vi sentu a pace è sentimu a prima glimpses di felicità.

In cunclusioni, I vuleti à apre un sicretu: cumu a canciari elli è a so vita - cusì u quistione deve esse intesu, cumincià a canciari se è a vostra vita stessa vi canciari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.