ModaRopa

Vestitu di u XIX sèculu (foto). Cumu e femine vestite in u XIX sèculu

U vestitu di a donna - unu di l'invenzioni più riesciuti di l'umanità, perchè solu ùn hè capacitu per dà u so caratteru di sidore, chì hà una gràzia è misteriu especial. Principiu cù a storia di un vestitu di u XIX sèculu, deve esse nutatu chì a so longa mai s'arrizzò nantu à i turchie. Per fà scurientà sta vistimentu era digià in u 20u seculu rapidu.

Chì era u vestitu in l'iniziu 19 seculu

A storia di a robba hè assuciata à l'estensioni chì impune in l'arti di un poru particulari. U principiu di u XIX seculu hè marcatu da l'aspettu à l'Europa di u stilu Imperu. Stu nomu veni da a parola francese "imperu" è appellu à i successi militari di Napoleon, chì a bourgeoise adore. Da u classicisimu chì volta à a storia, l'imperu era più solenni è pompiu.

Invece di surpulchie culurente, prupone cuntrastu spettivu. E li costi di parechje s'assumigliava e culleghji cusì elevu. Per fà u semitru u più cumpleta, in a fabricazione di vestiti stampati monofonii sò stati sòfidi cun simetria in a dicurazione. Streaming silhouette permessa di crià ghjentifilici - gas, muslin, cambric, cù quale u fundimentu densu di u vestitivu era chjucu. Eppusizione hè stata a stessa cum'è in u XVIII sèculu - cintura alta è falda recta in a ratio 1: 6. Ma i detalls decorative eranu più maiò: ponti è frills, lace è ricami. U vestitu di u XIX sèculu (iniziu) hà avutu un scollucciu pocu è una lumera di manichi nantu à u manicu. Spessu ci vinni adornatu cù un trenu. U cumplementu di l'attire pò esse un mantellu - silk o lana, cù una fringe o fruntiera in forma d'un ornamentu.

Cumu hà cambiatu u stile

À l'anni iniziale di u seculu XIX, a cintura alta hè cuminciata à vultà in u so postu legettu. Tsariluvshy in l'arti romanticismu glurificò a sensualità è i mondi "unearthly", è in u stilu di a ropa esitatu chì a figura parechja riliva è fragili. Invece di una dea antica esveljata è impenetibili, a donna ora pareva una figuranza raffinata è fina. A moda era corse corsets, u vestitu era cunzignatu di sinsibilizà a sutilezza di a cintina di u so patrone. Per visitativu a valurizà questu effettu, i diseggituri crescenu e faldes chì s'assumigavanu à a campana, è ridotta a so larga. U vestitori di u XIX sèculu abete elegante turmele femminile è hà dumandatu un furnizzioni eleganti cum'è un accessori. U marcatu di u novu stile era un tagghiali manichettate speciale - u gigoti chjamatu ("corda legenda"). A manga era largu à u spalla, è estretu fermu da a linea di u codice à u mannellu. A Decollete hè stata apposta per vaghjime ghjente in a luce, in a sera, i stessi ditulori chjappi cù curdishi, chawchi o pelerines. U vistimentu era ghjenuvesi diprezzatu cù cintes e lacce.

Vestitu di u XIX sèculu: quattreta e cinquanta

Duranti stu periodu, i corsets u stringiu a cintina più più strettu, è e faldes si sviluppau per l'abbundanza di i capiglii. A fugliu bassava hè stata fatta è densa fiò, cusì u terminu "crinoline" hè natu. A durata di i vestiti riturnaru à l'anzianu, a silhouette di e maniche hè diventita menu fantasia di una settanta anni fa. I ornamenti nantu à a robba era ancu più restuita. Nta l'anni 50, i crinolini sò stati fatti di baluddi o ancu i filamenti di l'azzaru. Eranu grossi è simpatica cum'è una casula di iuli avanti. E fieri eranu incredibbili assai. I ciappi horizontale in parechje rigioni ci anu detta sottu. U colu biancu è l'imbuttuli stanu in moda. A sera brillante di Lione era u materialu più appiccicatu, da quale era cusitu è un vestitu bulu di u XIX sèculu, è un outfit exquisite per un passatu d'estiu. True, i primi eranu supplementati cù decorazione di lussu.

Tinnery and fag

À a fini di l'anni sittanta i siluelli di i vistimenti avianu cambiatu.

À a spalle, eranu voluminosa è magnificu, ma in fronte è in i bandieri sò stati anguli è chjusi. Stu effettu hè cunsideratu per l'utilizazione di elementi sopranti - pannelli, chì sò stati posti darrere a cuda. U voluminu di a parti inferma di u vestitu hè statu enfatizatu da i dritti da u tela nantu à a spalle. In a parti fronda, a parte di u vestitu era decorata cù ricami, arcu, tufone o piule. A siluette pareva esvelja è fantastica elegante. L'abbundanza di elementi decorattivi distingue vestiti di donna di u XIX sèculu 70-80 -es. Più più complexa è inventive a decorazione, u megliu. Flounces, festoni, mudelli perle bordate, ecc., Ammucciatu di l'ochji a figura naturali di a donna. Solu l'eccezzioni di stile unica à a regula divintò a "princess" di u vestitu, era tuttu arradicatu è apertu a vista à i scorni naturali da a figura.

Tempu transitoriu

A fine di u XIX sèculu è u principiu di u novu seculu passava sottu a bandera di a mudernità. L'estetiche di l'artificiale in a moda di u passatu rialonu à i siluuti naturali pragmatichi. U Tournament hè statu sustituutu da un trenu - una assemblea longa, assemblea, una robba behind. U corpu hè diventatu più strettu è strettu. U vestitori in u stilu di u XIX sèculu (finale) anu una caratteristicu siluette in forma di S: u "pigeon breast" hè statu equilibratu da una prima spina. Pianu pianu, i faldes acquistate una forma simplici, glutine, u ligame di u vestitu era altu è chjusu. A moda mannata di u passatu nantu à e maniche di "a perra di i peccati" hà sdighdutu rapidamente, duminendu à i cuntorni simplicati.

Sapori talianu

U legislaturu di i modi, cum'è in u seculu precedente, a Francia si manteneva. L'impegnu parigine ùn hà sfatatu "speditu" di paese à paese, senza ancu passendu u Giappone ortodoxu. L'evoluzione di i designer di i modi di moda Gallic definiu l'aspettu di u vestitu di u XIX sèculu (foto). Inghilterra hà rispondenu cù mudelli più restritti in termini di e parti aperta di u corpu, in Russia, hà riguardamenti strettu da e formule prescritti. L'Alimagna facia l'aiutu à i mudeli pruposti, cunzigghja cù a so attitudina addulurata versu a realtà.


Ballroom dress di u XIX sèculu

Ricordi recintu chì e pilche di quellu tempu si putevìanu ammirazioni cum'è bas-reliefs antichi o vassi Etruschi. Sò cusì maravigliosa è divertente eranu i vistimenti di e donne. L'elementu obligatoriu era un decocuulu: in fondu - per i sposi in casu, è menu pruvucatori - per a donna unmindia. Longu, guanti di culore biancu o d'ivori, lavu di fan, calzature in un talottu è tagliu: - dettagli di una vestitu femminile, passendu una ligna di colchi. L'età determinava l'stile di l'attire. I ghjovani prufumatu in vestiti eleganti è sfarenti ghjuvogliu, mentre chì e donne più vechju dimustrava a magnificenza di u dilicatu di prublema in tutti i so putenzi. Ma in i dui casi, a donna à u ballu di u XIX sèculu era cum'è una torta biscuit eccitamente casca cù crema è crema.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.