News è societàFilusufia

Istintu - it ...? Istintu in a mitulugia, arte e psicoluggìa

Istintu - un diu chì personifies a morte in antica a mitulugia greca. Più à spessu chidi in l 'imagine di un giuvanottu in un mantellu neru cu l' ali 'ncapu li spaddi, presa a trasuta ulìmpicu in a so manu, cum'è un simbulu di a vita estinta.

Istintu in arte

A maiò parte di i travagli di i patroni d 'antica Grecia, fu didicata à i miti - issa scultura, e dipinti e afréschi, è l' alliati. In a cultura oghjinchi, avemu ponu dinù truvà pezzi nant'à u tema di u mitu. In più, a maghjina di a morte di parechji artisti hè assai attrattiva.

On a manca - Eros è istintu, l 'istintu di la vita è lu istintu di morti, scultura moderna. Dritta - istintu, un bas-relief nant'à un munimentu naturale in u tempiu di Diana.

Ogni riccu, self-rispettu omu avia a fari a la so casa, dipinto robba è vasi, chi stati nasci da maestri varii sceni da a mitulugia greca è a vita di l'antichi Grechi.

In u vasu, sottu mostra gemelli Hypnos (manca) è istintu (right), portante, guerrieru Sarpedon battagghia. Chì hè cumu li greci cridianu istintu.

Istintu in a mitulugia

Istintu - hè u figliolu di Nyx (Nyukty, Knicks) e lu diu di lu scuru di Erebu. Nyx - Dea di la notti, la matri di istintu e peuplade (luce eterna), Hemera (luce ghjornu) è Kerala (distruzzioni) è Hypnos (dormiri), Eris (lite), Apt (tradimenti) e tanti àutri.

Diu di a morte campà in Tartaru, ma di sòlitu campa vicinu à u tronu di regnu di li morti lu sughjornu di Diu. Hà dinù un fratellu, sand Hypnos, chì vo avete lettu, sopra. Hypnos - Diu hè sempri siguita di la morti, avvicinendu u so sonnu 'ali. Iddu hè populu calmu è favurevule. Dea di u destinu Moira è Nemesis (Dea di Justice) era a so soru.

U solu diu chì ùn ricunnosce micca i rigali, hè istintu. Mitulugia Puglia dinù ch'ellu avia un cori di ferru, è ch'ellu era l 'uggettu di l' odiu di i dii Grecu.

Quandu u nùmaru vita data à 'omu un lettu di destinu Moira ghjunse à una fini, st'omu era istintu. Stu vulia dì certi a morte. Tuttavia, ogni guvernu ci sò eccezzioni, ma circa li più tardi. Sicondu a legenda, u diu di la morti cù a so spada tagghiò una serratura di li capiddi da a moriri di la dedica per li morti, e poi purtatu u animi di i morti.

Hercules, scunfittu a morte

L'antichi greci, si fù pinsatu chì solu dipende istintu la morti di na pirsuna chi solu ch'ellu hè senza a dicidiri siddu di tumbà o di fà viva. Chì hè à dì, ci putissi dari calchissia un secunnu casu à a vita, o si pò esse cunvintu di fà cusì.

Admetus u rè è a so moglia, Alcestis (Alcestis) era cuntentu, amare e ecunumicamenti pòpulu in Tessaglia. Ma pùa Admetus assai è assai gravi, ùn si movi i so armi, o li gammi, s'incuntrau unconsciousness. Alcestis pò precu solu à i dii chì à u so figliolu u maritu ripigghiau. Idda pricatu chì pigliò una manu pisanti supra u diu di u so maritu di la morti istintu. Si travaglia.

Tuttavia, inveci di Admetus hà à andà in lu regnu di lu moi mortu altru. È nè parenti, nè amichi ùn ghjocanu cù a moriri di 'na bedda Admetus. Alcestis avianu a pigghiari lu corpu, e idda murìu.

Admetus ripigliò, ma ùn hà stari in unu postu, sempre tristu è dulori di a so moglia. À stu mumentu, a visita iddu veni Hercules. First Admetos pretends nenti successi, e poi curri fora di la stanza a chianciri. Allora Hercules e mpara lu triste storia di u rè di u so vechju servu e dicisi di riscattari Alcestis, causannu nu duellu istintu. Iddu vinciu lu mai avè u corpu di u diu di la morti, parchì hè statu pinsatu chì unu tocco di istintu deprives a vita. E poi si dumandava u ritornu di Alcestis. Diu avia micca a scelta, ma a morte, in più di u cunsensu, altrimenti Hercules avissi trapassatu u so collu cù a so spada. Alcestis ritornu à u so maritu di la morti. Hercules, scunfittu a morte.

Sottu hè un ritrattu di Frederika Leytona nant'à stu mitu, ma nantu à ella, Hercules ancora toccanu istintu.

Like Sisyphus pigghiastu Death

Sisyphus - Re Corinzi chì spargiu la morti volte. Una volta un Sisyphus Zeus mandatu istintu, ca era, comu hies un diu di la morti, di livaricci lu la vita e 'anima di Sisyphus. Ma u capu di ntilligenza di Corintu ùn fù fattu aback è latrucime catene di u diu di la morti ncatinatu, - cci dumannò solu di u labellu à elli aduprà.

È ch'ellu ferma in prigiò in un picca anni Sisyphus arraggiatu istintu. Stu cuntribuitu à l 'fattu chì Diu ùn hè capaci à fà u so funzioni, è populu simpricimenti divintà immurtale. Puru siddu na pirsuna veni tagghiata, iddu ristau vivu. Mortally ferita ùn pò more. I dumandassi comu 'na coppia d' anni, i dii di Olimpu ùn si custata? Prima lu sughjornu hè anima quandu finalmenti s'accorsi chì l'anima ùn pò vene à ellu in lu regnu. È tandu i dii mandatu Ares a lu poviru libbirau istintu.

Sisyphus di stu attu subitu pigliatu à u regnu di i morti, ma iddu fu capaci à làcrimi e poi truccu. Prima di a so morte, u rè di dumandatu a so moglia micca à fà funirarii è à prupostu offerte. Sisyphus dumandatu à Diu di a morte di una fiuritura di trè ghjorni, a puniri a so moglia di un tali offisa, ma u daretu, cum'è digià capita, ùn vultà, è Hermes avianu a acchiappari ad ellu.

Sisyphus è sughjornu fù casticatu punitu per a so azzione. Chi l'avvinta littirariu "compitu Sisyphean". U so compitu - chiddu ri ittàri un tempurale sione a lu culmu di la muntagna, ma ogni vota quasi a lu culmu di la petra U ghjucadore, è Sisyphus tuccherà à principiatu tutte e n'àutra vota. Micca à esse trifled cù a morte, ùn hè vera?

Istintu in psiculugia

A assai di li filòsufi da i tempi differente truvaru più ciò ch'eddi sò attivitati umana. A pissicoluggu bè cunnisciutu-e psychiatre Sigmund Freud rumina sta quistione è a dicisioni di studiari lu in tecnica.

Freud messe à guardà u fundale primariu, stradali e funzioni vitali, cuncetta comu "istintu di a vita" e "istintu di morti" - Eros è istintu. Freud scrivi chì u fundamentu di sti dui instincts hè custruitu, tutti l 'attività vitale di u parsona.

Iddi intiraggieunu sempri. À ringrazià à Eros sviluppa a cultura, perchè u stintu di a vita è amuri cuntribuiscia populu intiraggieunu cu iddi e unificà a la famigghia, lu paisi, lu statu. Trouble, saccheghju è lu scantu ca purtò la prima guerra, sicondu à i tendenza umanu di a viulenza, Fra è self-distruzioni, e lu pruvucatu a riflissioni di Freud circa l ' "istintu di morti."

"U scopu di tutti a vita hè a morti" - dissi Freud, Eros è istintu sò sempri cummàttiri cu iddi. Accordu cu lu o micca - voi per esaminà.

A picca e parolle di a mitulugia

mitulugia greca, cum'è qualsìasi altru, porta un saccu di infurmazione di u populu, à mezu à i belli fàuli ammucciatu ogni mattina (ricùardu u racontu di Sisyphus, chì fù ghjocanu cù a morte?). Mitu facile à sapere, parchì in li un ponu furnisce quelli di modu simplici è megghiu.

Mitulugia sirvuta comu la forza di lu sviluppu di l 'arti, stu cantu hè assai pupulare à mezu à l' artisti di i tempi e pòpuli diffirenti. So leghje, amparà, vede è pensanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.