AutomobilesVans

Installazione di equipos di frigiazioni nantu à a "Gazelle". Frigorifico: instructions

A stallazione di equipos di frigorifique nantu à a "Gazelle" hè cunsigliata se u trasportu di bacheri perishable per distanzi longi hè presupposti o se a porta deve apertura frekwenti, chì ponu a temperatura dentro di l'auto. Molti impricanti utilizanu u mudellu in questa nantu à u paese. Quì sottu una breve generale di a "Gazelle" cù u frettu è a manera di questa muntagna.

Analisi tecnica

U macchritariu cunvenuta hè excelente per l'utilizazione, se hè necessariu di mantene un certu regnu di tempura - da +5 à -21 gradi. A "Gazelle" di l'auto (fridge) hè aduprata da parechje chassis, chì vi permette di sceglie un veiculu per e dumande specifichi è esigenzi.

Friggie van hè un pannellu sandwich, chì si muntatu in una struttura sola. A so parti interna hè insulata cù material insulating calore, per esempiu chieti fatti di u poliestirenu, è hè cupartu cù foglie di l'alimentariu inox. A parti supraniore di u kabina hè stindatu da u luglio metalli metalurizatu da a curruzzione.

Ci hè dui versioni di a versione di vanninu, secondu l'indicatori di temperatura. E mudificazione di e spazzole di a parete sò diffirenti: 500 è 100 mm, rispettivamente. A prima opzione vi permette di mantene u pruduttu in una forma enfasi in una tempura di 0-5 gradi. U secondu designu face u valore à reducione i valori in a camara di travagliu à -20 ° C.

Parametri basulari

A installazione di l'equipazione di frigorifiere nantu à a "Gazelle" assume un cuntrastu predefinitu di a capacità per purtata è i fluttuazioni in u regnu di tempurà di i limiti imposti. Sicondu a basa principale, a capacità per carricà è e dimensioni di u vittura sò:

GAZ-3302

«Valdai»

"Gazelle Next"

Longitudine (m)

3.0

3.6

3.0

Larghezza (m)

2.0

2.3

2.0

Altezza (m)

1.9

2.0

1.8

Capacità carica (t)

1.0

3.5

1.5

Hè propiu abbastanza allora un "Gazelle" (van-refrigerator) in un prughjettu individuali. Ci sò mudelli furnuti cù varias camere intellettuale chì sustenenu tecniche diverse.

Preparazione per a stallazione

A più spessu a stallazione è a riparazione di i frigiri sò realizati da espertevuli. In ogni modu, a stallazione di l'equipazione fridda in "Gazelle" pò esse fatta da e so propiu mani à a presenza di certe cumpitenzi è utili.

Prima di principià u prucessu di stallazione, avete bisognu di cumprà i seguenti elementi:

  • Installazione di compressore;
  • Unità di cuntrollu automatizatu per sistemi di friazioni;
  • Blocks per u evaporatore internu è u condenser esternu;
  • I Cablejat a elettrica;
  • Elementi di cunnessione è pipi cù refrigerant.

Inoltre, hè bisognu à dispunibule cù un segellante, fittings, un material chì disguises l'affiziunamentu di vitture, una strumentu per fugliate e fugliale di e fraccionarii.

Travagliu basu

U cumpressore hà instalatu prima. In a unità di forza, avete bisognu di riparà u bracket speciale. U dispusitivu hè ghjustu pigliatu à cuntà u cinturione, per chì a pulleva ùn manca micca cù u viaghju. Allora manghjate e tene di u prezzu di pressa à u compresseur. Sti crimpati da e ghjunghjite, e crescenu i zitelli sò chjusi. Dopu à quessa, a polea hè cunduta cù u cumpressore è u mutore. U ghjocu massimu ùn deve esse à 6 mm.

Ancu, l'evapura è u cundenser sò stati attraversu totesi predilatorii, induve i tubi cù u refrigerante passanu. In u locu di ssi fastidiu, hè cunsigliatu per fà marcellidi rigidi, chì impediscenu a danni à a van da vibrazioni. L'evapurazione hè stata natu in a casata, è u condenser, rispettamente, fora. E tufonà di i compressuri sò cunnette, tutti i pezzi sò strinati.

L'ultima tappa

A stallazione di a frigorifera nantu à a "Gazelle" implica l'imposta di u wiring. Hè situatu per mezu di i stessi toti cum'è e manichi di u cumpresseur. Eccu valutate a cunnessione di e filu di u listessu colore à l'altri è i so sussegüenti stretchi cù u culu, chì vipperianu di sguillà è sfarenti. Allora u cablejatu sò stati à 3-4 punti nentru à a van.

Per cunnette i flussu di u pannellu di cuntrollu sò sparati da u burcu tècnicu sottu à u tabellu d'instruments. Dopu, u filatu hè cunnessu in cor. A assemblea hè muntatu nantu à l'amplificatore dopu à a guantera. U controller hè locatu in a vicinanza di u specchiu di retroleia. Finalmente, cunnette u purtativu pusitivu à a bateria, omplate u sistema cun un refrigerante è verificà a so operazione.

Tipi di refrigera

L'equipatura di refrigera hè carattarizata da u tipu di cumpressore. A stallazione di u fretru nantu à a "Gazelle hè fatta cù e seguenti tipi d'impuru:

  • Direct transmission;
  • Untu cuntinutu;
  • Versione di multi temperature.

A prima opzione, com'è regula, hè utilizata nantu à i veiculi cù dimensioni petite. Hè propiu direttu da a unità di forza. Strutture autonomi sò equipati di "Gazelle" cù tràvuli è mudelli grandi. A unità opera da un diesel engine, disenu solu per furnisce energia à a van.

A fabbricazione di l'equipazione di friazioni nantu à a "Gazelle" di u terzu tipu hè adattatu per tutti i modi. A cundizione prima hè a prisenza di una particione in u corpu. Disinfigurazioni multi-tempurane aghjurnate u mantenimentu di a temperatura ambientale in ogni casula individuale. U prezzu di i frichi friquidi varieghja da 90-200 mila rubles, secondu a categuria di u dispusitivu è u so fabricatore.

U risultatu

In cunclusioni, pò esse nutati chì Gazel cù l'equipazione di frigoristica hè unu di i carichi più famusi trà l'executive è di l'imprendituri. Un avant avant è chì in carchi cù chassis differente ponu esse stallate parechje tipi di equipaggiu. U costu di l'unità hè abbastanti.

Inoltre, a stallazione è a riparazione di frette veramente fate a so propria. Una varietà larga di modificazioni vi permette di sceglie l'opzione più bona per quasi ogni dumanda è scrive. U caru in questa pò esse usatu per mantene i prudutti in una forma rinfriscata è in un "freeze" completo. A variazzioni più avanzati permettenu di adjustà a temperatura in a van in secumenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.