News è societàFilusufia

Paràbula filusòficu di la vita è a saviezza

Ricchi vo chjamate stu Genre cunti, li pruverbi, o nuvelle filusòficu, ca significa ci hà da esse unu. cunti, pieni cù alleguria, sarà di interessu à prò generale, è i zitelli.

Cosa hè stu

Studiare omu tutti a so vita, è filusòficu paràbula di u sensu di a vita sarà sempre esse ghjusta, perchè nimu hà ancu rispostu pricisamenti la quistioni circa poita no vinni a sta terra, è dunque, ogni varianti di la risposta sarà intarissanti. Sti storî esisti in tanti nazioni di u mondu. Paràbula cun sensu filosoficu hè trovu in, Christian, a cultura è altri Jewish indiana. I temi varià. paràbula filusòficu pò esse circa 'amore, di a vita, di rilazione, circa i zitelli. Iddi insignà, dà instructions, ma in u listessu tempu ùn quì altrimente ciò chì hè bè o di mali. L 'omu stissu veni à una cunchiusioni diterminativu, dopu ch'elli sò stati leghje o sente à paràbula philosophic.

Populu, o animali

In issu articulu no duvimu à qualchi d 'iddi. U paràbula più cumune di a vita è a saviezza. Ci ponu esse cortu o hannu una quantità lambiccu. Arcuni di li dicu di i caratteri cèlibbri, comu Salamuni, Nasruddin. Altro - caratteri è evenimenti circa invintata, u so cuncernati sò à spessu l 'animali. Sta paràbula fola filusòficu. Unu di li cunta la storia di una donna è un beccu. A donna era tantu ingordu chi si messe à furzà-nutriscia u acellu, cusì ch'edda fù purtava più ova. Cum'è un risultatu, a gaddina suffocated da chi 'ingrossu di grana a la gula pruibitu l' accessu di ossigenu a idda, e idda murìu. A fimmina ca arristai cu nenti. L'eroe di un altru racontu diventa un mostru Ajdaha.

significatu allegorical

Vergogna paràbule filusòficu pò mette in difficultà. Pari chì tuttu hè chjaru, è s'è vo cridite voi pò andà nfunnu in u sensu di a storia, è piglià cuegghiè ntirissanti. Ma micca solu u bisognu paràbula di pinsari, è ciò chì aspetti di a nostra vita hè tocca, lu cunnanna, e ca iddu assicurati. Prova à capisce la paràbula di u Dagestan Ajdaha. Na vota, si cunta lu Ajah pigliatu putere in un accidente, è nimu ùn hà ancu à ella, ammazzannu lu curaggiu cu u so coda. U scherma picket intornu à u so novu capu palazzu attaccari li tombu omi. Hè duratu una longu tempu, ùn sò ancu crisciuta in un daredevil paesi, chì hà fattu a libbirari lu so paese. Si messe à u so 'cavallu è cullonu a lu palazzu di lu mostru. Ajdaha ghjudicatu cridutu chi lu putiri umanu ùn hè micca abbastanza à ricunnoscia chì u so scunfitta. Pirciò, si prima dumandatu a quistione, a risposta à chì pò salvà a so vita. Brave ghjuvanottu si mustrò dui fimmini. Unu d 'iddi era assai bedda, è u sicondu era una apparizione strasurdinariu. Monster dumandatu à puntu, chi tipu di donna, ci piaci u più. A ghjuvanottu resourceful dice chì quellu chì hè più cum'è Ajdaha. Era l 'a verità, è u mostru, muriu. Hè una paràbula circa lu scelte noi fà. O forsi quarchi àutru?

paràbula filusòficu di la vita

Li dicu di i diversi situazzioni in chì una persona hè, è dà sàviu cunsigli nant'à quantu à miroir currettamente senza compromising a so identità. Unu di li cunta la storia di comu unu omu natava a la varcuzza sula. Un ghjornu, doppu chiuì l'ùacchi e accuminciò a midità. Di colpu, qualchì barca extraneous alluntanati i so misteri. Grapì l'ùacchi, piena di zerga à l 'omu chì ùn pudia cuntrullà a so barca, ma vitti chi era vacanti. Hè ellu avia insignatu micca à miroir a lu fattu ca genti stranera pruvà à mali, o ellu certej. Iddu subbitu richiamò lu barca, viotu è calmaru.

U paràbula di u fattu chì ùn ci vole à tralascià

Sta paràbula allegorically nni rici ca nun avemu deve rinunziari, è s'è a vita - a lotta, voi cummattiri a la fini. U so caratteru principale hè un veru chì lampò una surgente. Era assai tristi pinseru e accuminciò a chianciri. U pruprietariu dicisi à salvà a bestia ùn sarà pussibule, è noi ci vole lascià lu à a surgente. À u listessu tempu si dicisi a jiri a dormiri bè a terra, per via ch'ellu ùn ci dugnu 'acqua. Vicini vinniru a aiutari, pigghiau un furnaru, è si messe à friscià bè à a terra. U sceccu accuminciò a gridari, a linchi di a morte prussimu. Prestu, però, si paused. People cialda attornu a lu mura di la cisterna e vitti chi sumere è scuzzulate la terra da daretu à e calcicata sottu u so unghji. So animale assinnatu hà scappò da a prigiò. Assai genti avissi a essiri lu valuri di amparà da u fermezza è vitalità.

anellu Solomon

U paràbula di u rè ricevutu istruzzioni da u Sage corti. Cumenciu Solomon hè assai irritable. Iddu lighjittimu di tuttu ciò chì fù ricurrenza, è à spessu per via di a pace è pacienza persu. Per quessa, ci vulia à dumandà aiutu à i maghi, chi iddu insignatu a stari calmu. Chi cci detti un anellu cù u scrittu, lettura, chì, Solomon avutu à risista incù e so passioni. Idda mi dissi: "Si vi passa!". Per un tempu, stu mètudu aiutatu à Solomon, ma una volta i so zerga fu accussì forti chi lu circu micca pussutu ellu solita falà. Poi pigghiò lu ittari, ma poi si n'addunau chi nant'à l 'internu, troppu, ci hè una scrizzioni "e passa lu". More ch'ellu ùn hà abbiari a lu circu, è ampara à cuntrullà a so emozioni.

dui fratelli

Paràbule spessu ci dicu, circa la saviezza cunvinziunali. Per esempiu, u racontu di i dui fratelli, chì èranu nati in u listessu di famiglia. Unu di li addivintau nu prufissuri, è lu secunnu - un misciu strasurdinariu. Ma quannu la famigghia riunì, un prufissuri cun gran interessu à sente à l 'argumenti di u so fratellu, ca era un omu saggiu e prudenti. moglia di u prufissori hè infelice cù stu fattu. Cridìa chì u misciu ùn pò insignà qualcosa di u so maritu. Ma iddu dissi ca nun era sulu un prufissuri di libru, è ùn la sanu di a vita. Sta paràbula: nuatri ricìa a rispittari la saviezza, è spirienza di i nostri chì sò amori, ancu si ùn ghjunghje sin'à gran alture.

quattru altre

Sta paràbula dici à imàgini di genti di ciò chì hè in u nostru vita è cumu avemu deve articulu à ciò chì si passa in lu. Si parla di u Sultan, chì hà quattru altre. Più di tutte e iddu amava lu quartu di elli, i giuvani e attrattiva. Idda puru amatu u so maritu è gratefully accettatu a so rigali è affettu. A terza muggheri, hè assai bella, è quessa, troppu, amatu lu surtanu. Iddu spessu Pranzu avvinta à i magistrati di altri paesi è a paura di perda si. A so seconda moglia hè assai intelligente. Idda fu lascivious di u Sultanu è aiutò à scioglie i so prublemi. Ma a prima moglia di u surtanu ùn piace. Era vechju, ch'ellu ùn era ellu stessu a so sceltu, ma iddu lascita da u so fratellu mortu. Idda vuliva u Sultan, hè sempre pruvatu à fariti ellu è fà tuttu ciò pussibule per i crescita di u paese è u so maritu.

Un ghjornu, u Sultan hè mali e si 'ntisi la morti s'avvicinava. Eppo dicisi à offre i so mòglie favourite a viaghja ellu in u regnu di i morti. U prima, seconda è terza muggheri, terminus ricusatu di fà cusì, prumessi solu per intarrà u cun onori piena. Sultan hè suspresu e livari incù e so risposte. Ma di colpu, si messe à parlà quarta moglia. Idda prumisi a esse nsemmula cu lu Sultanu ddà, unni vi andà dopu à a morte. Eppo, si n'addunau chi idda n'angustia di più chè à qualchissia è pari sluggard. U Sultan hè scusa chì ùn piace a so prima, è micca pagà abbastanza attente à i so.

So avemu sempri mintuvati in sta paràbula, avemu quattru altre. U nostru corpu, - chistu è lu prima moglia. Cum'è noi ùn avia curati di u dopu à a so morte, avemu lassari la conchiglia murtali. Carriera, ricchizza, statutu suciale - ghjè a terza muggheri, quandu avemu andà à l 'altru mondu, tuttu stu sarà un altru. Parenti - issa hè a nostra seconda moglia. Ùn cambia quantu si tineva circa à noi in la vita dopu à a morte, ùn vi stà in issu mondu. L'ànima, chi noi fussimu nantu à dà pocu tempu in a vita, sarà cun noi nzinu a la fini assai. È dipende solu nantu à noi, comu si avissi a cumpariri a la fini di u nostru viaghju.

Signa u modu di l'omu

Infine dicu, una paràbula, chì si pò leghje è u zitellu. It ricìa à noi à esse attenti à i segni, chi avemu di pagari a picca attinzioni, andava à a vita. Dean - un picciriddu caminannu pi la strata. Per ùn tante ragioni, carìu, iddu successi dura e mali la gamma. Allura addivintau scandalizatu, pirchì Diu, ùn ci hà salvà da a caduta. Ntantu, la strata jidita anticipu sarpi malvulente. U picciutteddu si n'andò in un altru, strada e finìu in la timpesta. Decidi à piglià riparu sutta un arvulu, ma versu ellu, cadiu di novu è culpitu. Di novu, ch'ellu palesa u so furore chì Diu ci pruteghji, è vultò à un altru chjassu. Intantu, li lampi un colpu u fustu di lu pinu sottu ch'ellu andava a scappari, e lu 'ngagliatu di focu. A terza via, caminava assai cura, sperandu solu per elli stessi. Ma ancora I cascò, è stu tempu ca rumpiu lu vrazzu. Eccu dighjà, si perdi tuttu a fede è camina à traversu a muntagna. Chistu fu avanti, picchì l 'terza via purtatu à lu pricipiziu. Dopu à arrampicata a muntagna, u picciottu, videndu una sarpi malvulente nant'à u primu, strada, biscottu in legno nantu a seconda strada è u difettu di la fini di lu terzu stradale. Iddu avvisti chì ogni tempu à Diu ci pruteghji, è a fede ritornu à ellu.

Qualunque disturbu pò esse una riescita. Piscina ponu impedisce una gran disastru chi aspittava in fronte. Ddu modu di vita era liscia, è calmu, studiu paràbula filusòficu - a surgente di mistieri è a saviezza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.