Self-culturePsiculugia

Quale hè l 'omu furtunatu?

So, filici 'omu - quale hè? spezii rari usata in l 'Book Red per via di u so scaghjuli unicu è? Oi di la sazzietà e gruppo populu scurdò circa a so missione, lulled à a vostra voce nternu cci li chiacchiari di granni malfatte e ficiru. In i punti di u valori imaginariu, si perdi u so instincts, impulses. Avà ci hè pasce, firrati e vistutu. È tutte e lu mentre ch'ellu hà, ma la cuntintizza.

È quandu di più cà voli à avè nunda à fà la partendu soldu è dug dintra 'iddi. Quì tuttu mi pari a me, ma cosa hè mancanti. E lu individuale hè capissi è successu, è u piacè di lu ùn hè micca. Here comincia diprissioni, tutti li tipi d 'di frustration, apatia e distaccu da u mondu fora, è u lassatu drentu. Man e chianci, e furia, più dissiminati u se è u vostru ego ego. Hè un circulu cchiù curnutu. Road à indocu.

Esse cuntenti - di campà in armunia cù a dipindenza, cù a natura, à capisce è accetta elli stessi è altri. Fate ciò voi veru bbeni, purtà gioia à sè stessu, è altri, pò esse solu un omu filici.

A felicità di essa un

A Canzona di ssu. Sè tu sì ancora meda, infuriatu à ognunu è tuttu, parimenti u mondu, è signu chi finu a stu puntu di u percorsu a vita voi ùn sò avvisti chì a felicità - hè nella voi. Cosa avete à azzione si tutti. Tu già hannu a la casa, tantu dannusi 'a genti, esse forti, vitti. Chiamari sta, viremu u culori di l'anima di sboccianu in voi. E la luci sole nternu tuttu attornu, delighting famiglia, amichi, lunghi. Tanti man - hè u lume in voi. Si pensa è primure di i soli à accenda a grana di ognunu.

Sta luci radiates un energia spiciali. Si cummatti contru Fra dà a nascita à una nova forma di vita. You ghjunse in issu mondu cù u so missione, à fà u bè, à sapè sè stessu, è à sè stessu, è l 'universu. Avemu scurdatu di u so scopu, divintatu dipindenti è cowardly. A paura di perda bè imaginariu, tradisci elli stessi.

À traversu à i tanghi à stelle, o di a currezzione di sbagli

U paradossu: un omu chì dumanda felicità, ma a maiò parti di tutti a paura di a so propria. Dopu à tuttu, hè u travagliu in u présenter, nant'à u mondu fora, di u vostru core. Pigghiavanu la libbirtà pirsunali, shedding u pedi di a scrittura rumanzesca, populu desideri di i so pari, accussi si sintìa. Autunumia, resistenti, pace e pruspirità - quì hè, a nostra scrittura rumanzesca vuluntaria.

omu filici passu da a natura. Si piglia risichi, si campa, ama è hè amatu, ch'ellu vi distingua u veru da u rimpiazzà, ùn Angelina viotu è contrived. Iddu hè tuttu - u muvimentu, cummossi e ddoi at, chi sò a paura di u megghiu. U so attività, i so stile, i so reuli.

populu felice campà da i so codici, i so virità, comu senza di i fundamenti:

- ch'ellu ùn pensu upinione calchissia l'àutru, si nun azzarda circa lu mali;

- Avarà intornu à u latu pusitivu, lu so 'bicchìari hè piena, ùn medità, ma tutta a;

- Iddu è Franc Cinquante e amichevuli;

- habite à u prisente, billezza ogni mumentu di a vita, vidìannu lu cum'è un donu da sopra;

- ùn lascià si à i prublemi.

I - 'omu filici

Summing up i risultati? Stà piuttostu cà a parenu. Esse invece - la cchiù granni travagghiu donu. Billezza ogni mumentu di a vita, a cilibrari vittori, degna à risolve i prublemi, hannu un travagliu favuritu, a famiglia, à esse capaci di dà à elli, senza riserva, di sicuru, fendu e cose voi veru bbeni, prufitta di u prucessu, ùn risultatu-orientatu. Quì si tratta - vera filicità. E ognunu chi dicisi a dormiri supra lu è vede.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.