News and SocietyNatura

Fall of the asteroide: Antarctica, Messico ...

A cascata di l'asteroide à a Terra hè un cataclysm global. Sempre hà guidatu à cambiamenti in u clima di u nostru pienu, per chì un gran numaru di spezie d'organismi viventi morse. Sicondu una di l'ipotesi più affidativa, era a cascata di l'asteroide chì causò l'estimazione massima di Pèrgiamanu circa cinque cinquanta millioni d'anni fà. L'estimazione di Pedenu, anchi si ùn era largamente canusciutu à u publicu generale, era più tragicu chì a famosa estinzione di i dinosauriani settanta millioni d'anni fa. In u primu casu, finu à u 96% di l'spezie di l'urganisimi marini (pianti è animali) anu maturu. À a tarra, e cose ùn sò micca megliu: settanta per centu di e spezie vertebrati terrestri è u trenta trè percentuale di spezii d'insetti morse. Questa intruzzioni massiva di insetti in natura ùn esiste micca più, postu chì l'articulu hè fermu fà adattatu à i cambiamenti in l'ambienti.

A secunna catastrupia era assai distruttiva, ma ancu u duminiu biologicu cambiò ancu, chì guverna à l'emergenza è u sviluppu di i mamistimi. A ipotesi numèrica hè ancu a casca di l'asteroide. In u primu casu, i scentifichi puntanu à u cràtore di Wilkes Land in l'Antàrticu, chì, in u so parolle, hè statu furmatu da a cascata di stu asteroide, in u sicondu - à Chicxulub Crater in Messico.

U cràteru di u Wilkes Land hà un diametru di cincucentu chilomitri. Hè ammucciatu sutta l'acqui di ghiaccio di l'Antartida, per questu hè impussibili studià. Ma in u 2009, a so rivista di u radaramentu esse realizatu, è svinnu chì hà a forma prisente di i crateri di shocked formate in u situ di a cascata d'un asteroide o di un grande meteorite. Cratera Chicxulub hè assai più chjuca è hà un diametru di centu ottanta kilomitri. Hè per esempiu, a dimensione di l'asteroide caiscenu direttamente dipende nantu à a scala d'extinzione di l'urganisimi terrestri.

L'astrònomu ùn anu micca avutu un idee cumuni cunvucatu chì un successu d'impacte hè a fallimentu d'un asteroide, è chì - a cascata di un meteorite, un cometa o qualcosa. Esploraturi di u celu ùn ponu micca manera di decide chì culeculi celesti sò da esse chjamati asteroidi è quali à i meteoriti è ancu di i pianeti. Sette anni fà, i pundits anu decisu di rializà una nova classa di corpi celesti. Hè stata registrada da parechji asteroide grossi è degradati da u tìtulu di i pianeti reali di Plutru. A classi dicideru di chjamà "planeti nanu". L'innuvazioni ùn hè micca univirsarmenti universale, cum'è assai astrònomu sfida à a vulintà di una nova classificazione.

L'eventu chì hè accadutu in mezzo di farraghju licitava Russia, è in particulari - Uralicelli. Un meteoritu, chì hè cascatu in vicinanza di Chelyabinsk, sperti da a NASA cunfirmanu u più grande di l'umanità hà osservatu dopu à u Tunguska. In a memoria di i persone era un meteoritu, chì causò a maiò parte di a distruzzioni è i danni. Ancu s'hè sdrappulatu, senza arrivà à a Terra, hà sappiutu a ferà assai, anchi destrannu ancu a buttrega di una di e piante Chelyabinsk. In a pressa sò stati rapportati chì u meteoritu hè un passageru di un asteroide chì volarà vicinu à a Terra, è ci hè una pussibule di cascà nantu à u campu di gravità di u nostru pianu.

Hè interessante chì i meteortali in l'Urali diventenu quasi quasi familiarizzione, i so propii, i so propii. Cumparativiamente in spaziu, a regione Chelyabinsk (menu di novanta milla di chilometri quatri) pè l'ultimi seventicu-cinc'anni diventa per a terza volta u centru di attrazione di i visitatori di u spaziu. In u 1941 è u 1949, i meteorulidi anu cariu ancu in i paesi di Katav-Ivanovsk e Kunashak, situati in u nord di a regione, anchi si eranu assai più chjude. Tutti i trè posti di a cascata pò esse cunnessi da una linea casi recta più di dui centu è cincu chilometri di durata. A tali cuncintrazioni di meteorite in una zona limitata in un pericu tempu di tempu ùn hè micca truvatu nant'à u mondu. Bé, un misticu!

L'avvenenza in l'Urali hà dimustratu ch'è no avemu difisu inde u bumbardamentu da u spaziu. In Russia, u sviluppu di un prugettu di deci anni per pruteggiri contru i minaccii spaziali principià.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.