News and SocietyNatura

Mantis femminile è femminile

Ci hè una parolla abbastanza cumuni ch'è chì u mantis feminu, è più grande è più glutone, manghja quandu u male si ritrova. Hè bisogna, però, si pò dì chì questu hè micca sempre u casu.

U masciu, vedhjendu a femmina, cumincià assai pianu, cù frequenzii è prolongate, per avvicinà. Ellu in questu tempu pò manghjarè, puliti o aghjunghje preda. A appruvazione pò durà cinqui à sei ore. U masciu, per regula, prova di avvicinà a femme da u ghjornu. Questu viaghju hè cunzidiratu u più sicuru è più successu per ellu.

Se a femina mantis detti, allura si ferma è cungiò per un tempu assai longu. Se u masculinu s'approvereghja da u partitu, allura hà più chances per esse vistu è manghjatu. Ci si deve esse dichjaratu chì u mantis femine hè più aggressivu cum'è hè famu. L'individui fucundati ùn reaghjanu micca per attivà per prevene è per u muvimentu in ghjiru. Stu fattu aiuta ancu aiutà u male survit.

A femminista fecundata segrega un ligante adesivo especial, allusingue uova. U licancu duverà u ova è si prustende. In cunsiquenza, una capsula hè furmata - ootheca. In u centru di sta càmpula hè di centu à trente centu ova. Ooteca hè pegatu in petri o piante. Questa càscula hè dura duru. Dentru, a mantenza indispensèvule per u sviluppu di uova. Capsule, in più, pruteghje a prutezione di eterna futura di l'impattu negativu di l'ambiente. Ci hè deve esse dichjaratu chì in i ootec oghji pò tolerà ghjiorri à pocu tempu cù una diminuzione di a temperatura à i minus divuitte gradi.

In u sudu di a banda di u Mediu europeu per u sviluppu, pare chì u tempore tempurale (diapause) hè necessariu. Quandu si ceding in captivity, però, hè abbastanza à colpa l'ova di mantis per un mesi in a fria. A temperature deve esse da cero à più di trè gradu. Ci si deve esse dichjaratu chì in e regioni tropichi u sviluppu di i ovi si sviluppa senza diapause.

Chì cunserva u mantis?

L'individu si manghjanu insetti picculi. Quandu travagliò in captivity, com'è regula, i difficultà cù ciò chì di alimenta di u mantis, ùn hè micca risultatu. I larvule u primu pulifichi, trè. Quand'elli sviluppanu, cambiani da più di mosca di frutta.

Semu devi esse nutatu chì in u captive, l'attache di larva attaccanu bè cù a so attività contru à l'altru. In l'ambienti naturali, si puderanu di settlejarse prima di cumincià à esse a destruzzione unu à l'altru.

A vita di l' adulte hè di cinquante cinque à cinquanta ghjorni. In regula, a femina di i Mantis vive più di u male. Semu devi esse nutatu chì ancu cù a creazione di e cundizzioni necessarii in captive è l'abbundanza di alimentariu, i pirsuni morsi à l'uttrovi in cunfurmità cù u tempu di u so nascita in a primavera.

U vechju insettu anu mancu spustamenti, è u so culore verdu vicinu torna pallida.

L'analisi chimica hà indicatu chì l'amino acidus vitae cum'è lisina, leucine, valine, metionione, triptopanu, treonine, etc., scurdanu in u corpu.

L'aghjunta di sti amino acidi, è ancu di e vitamini A, D è E in a dieta, cuntribuiscenu à un incrementu di l'expectativa di vita da una media di dui o trè mesi, in comparsu cù a vita di vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.