News and SocietyNatura

Avifauna fiumi fiumi: description, photo

À stà vicinu à i corpi di acqua (fiumi o laghi), tutti ci anu vistu pocu chjucu è ordinariu, a primu mancu, d'avè longu. In u populu sò chjamati gavi per parechjechi distanti. In rialità, hè un cummerciu di Fiume (un squad di Charadriiformes). Pudete vedà cù un volu caracteristicu è una voce altamente brutta, in casu d'alarma. Questa hè una spezia bastonu cumuni di avere, chì spessu formanu grande colonie. Sò una numerosa spezia, però, sò indefiamente à i predaturi, è, veramente, un omu.

Tern River: description

L'essenza hè assai cumuni è si trova in ogni locu rinatu di a zona di tundra. Hè un paniu eleganti di u grandu di una culomba. A larga di u corpu hè di 30 à 35 cm, ma cù una grande alchjare di 70-80 cm. U pesu varieghja da circa 100 à 180 g. A piuma hè carattarizata da sfumassitori grises claros o bianchi. À a testa hè un "capu" di u culore biancu brillanti. Luminosità hè datu sola da un pettu biancu (cun un topu nìmuru) è e poveri. A voce di Fiume Ternu pò esse assai diversa, ma impedisce cù un sonu crackling, raspy, chì sona com'è un "kierr", à volte un "ki-ki-ki" silenzu è più tranquillu.

L'aspettu esternu veramente si ricerbe parechje chjucu. In ogni casu, a cingalì hè alargate è più longu. A siconda diffarenza hè a cuda, hà una tappa curretta, cum'è una tragne. U terzu hè un "capu" nìvuru nantu à a testa.

I particeddi adulti sò moult twiceà annu - premaritali cumpletu è parziale. Comu regula, si faci u postu di inverndu.

Oghje è distribuzione

A cullizzioni di nesting hè àmplia. Hè stendu in tuttu a Palaearctic, salve in u Nordimu Fardu, induve un cuncepimentu polar si venga à rimpiazzà questu spezie. Ci hè ancu annantu à u cuntinutu nordestu americanu. I tarritorii di ravius genitale in tuttu Auropa, in u mari è in i custieri di mare. In u sud , l'habitat in a forma di assentimenti separati righjunghjenu à u Senegal, Mauritania, Tunisia, Israele. U nidamentu irregular hè osservatu in Libya, Marocco, Siria è Cipru. È abbandunati di u duminiu sò in Turchia, Afganistan, Iran, l'Iraq è u Paese. Hè un ovu migratoriu è in l'invernu migrà a regioni caliu: New Guinea, Africa, Filippine, u punenti di u cuntinente sudamerica.

Ci hè questi di assicuranza di un ciumi fiumu in a tundra, invece, à u cuntrariu di a so cuntrapera polar, ellu scelte vaddi di u fiumu. Avà u tipicu tundra.

Muntagne, principalmente in pebble e spiaghja di sabbia, longu à e costi di laghi (in i tudischi), nantu à i costi di mare, in i vaddi di grandi fiuma. È per a nidificazione ùn sceglie micca solu i lochi di pianice, ma ancu e muntagne à una altitudine di 4800 m (in Tibet, Pamir). In generale, sicondu l'osservazioni di l'ornituloghi, a preferenza hè sempre attribuita à l'embiu di l'acqua è di tranquillità di fiuma cù un correnti lenta.

Fiumu Tern: alimentariu

Questu hè primurmente un bon cazadoru. A razione cunsiste principamente di picculi petri è moluschi, si pò anderanu in l'acqua dopu ad elli, sutt'ella in i so alpi. Oghje predilettu sò capelli di sabbia è di prufundità per i banche di i corsi di acqua, spezia grandi rivi. À prufonda di l'acqua pocu hè più faciule d'accadarà a preda, principarmenti fritta. Ella insegna a so presa, perchè in un locu in l'aria. Inoltre, l'alimentu hè libellula, mosche, diverse scarabeci, salcam, etc.

U locu di l'alimentazione hè un grande striscimentu, l'acqua pocu pressu, è l'acchianari pòbbenu attraversu a mosca, cum'è eterna. Duranti u periodu di nidificazione, puderanu ferru di travagliu in distanzi chì micca generalmente di più di 10 km, in casi 20-26 km.

E furmazione di scole grandi è colonii, cunfini di fiumu puderanu danari a pescaghji. In ogni casu, questa scurdata è, cum'è una regula, caccianu separati per e spezie chì ùn anu micca significatu cummerciale.

Nesting

A capacità di ripruduce si trova à 3-4 anni di età. L'acelli sò monogàmichi è in quasgi 80% di i casi ci mantenenu u paru per almenu dui staghjoni. Per i masci tartan, un cumpurtamentu maritali particulari hè caratteristica. Hè spressu in una manifestazione aggressiva, pigliò una postura aricchia, abbassannu u beccu à posizzione di quasi a pusizioni verticale, u cilatu à upturned.

U fiumu tirrà cù i so amichi nantu à i prudutti di sabbia (soru o guivucci), cum'è una regula, cum'è una parte di una grande colone, è ancu puru quì cù l'altri pani. Questu hè principalmente per u bisognu di a prutezzione colectiva da i predaturi. Quandu l'uperu ùn hè micca capaci di prutege u so nidu è i pollitti. In a cooperazione attaccanu u "robberu", li sbattinu cù u so piccellu è sò sfati di i so chianci.

Fiumi è cuncipitu cù a piccula quantitatione di vegetazione. U nest da tagliu sò ancu fattu nantu à a terra. Hè vistu un bughjettu fissatu nantu à a terra. A litter nel, quandu si fa, hè pocu scantata, da pasture secca è di piuma. In diamètru, u niu hè dimensioni di 8-10 cm.

Fascia

U timing di a ripruzione varia assai devene à certi fatturi, inclusi i so habitats. Da i canturi miridiunali di l'aceddi volanu vicinu à a fine di u maghju, a prima cantina pò esse truvata in u primu mità di ghjugnu.

U fiumu in l'embrague hà, in regula, trè ova, più menu menu quattru, anu un scuru d'ombra d'oliva o oliva cù pezzi di culore marron o quasi nìuru. L'ode sò chjuche in grandezza, da 3,8 a 5 cm in lonxitude è di 2,9 a 3,2 cm in anch'ella.

U prucessu di incubà u ciumi fiume (a foto pò esse vistu supra) hè fatta da u momentu di l'impositu di u primu ovu, è questu tempu dura da mediu 20-22 ghjorni. Hè realizatu alternativamente. A femina ghjente à a notte, u male a più spessu a sustite solamente durante u ghjornu. I puliti cumincianu à scupperà in i primi ghjorni di lugliu è à l'agostu sò capaci di mosse (circa 25 ghjorni dopu à incubà).

A subespèvule di u fiume Tern

Hè generalmente accettata per distingue quattru sotto-spezie, e diffirenzii si rifiriscinu à u culore di piuma, pizzu, pedi, in corpu è alpi. Demu i so nomi latini è una piccula caratteristica.

  • Sterna hirundo hirundo. Sò quelli chì sò i paisi più brillanti, ùn anu micca un pappu brunissante in u piumu. Un pico cun un culore neru hè russu, cum'è peri. Cundizzioni sò chjamati una razza nominali.
  • Sterna hirundo minussensis. I particulari sò cchiù scuri di culore, l'area negra nantu à u beccu hè più pronunzia. U culore di i pierre varia da rosate rossi da marrone.
  • Sterna hirundo longipennis. Ancu chè ternale (vede a photo in l'articulu). Hè una una banda negra larga nantu à u so pizzu. In certi individui, sopratuttu in populazioni in Oriente, hè tutta scura. U culore di i patroni d'avè cambiassi ancu secondu a marrone o nìvuru.
  • Sterna hirundo tibetana. Questu hè u culore più oscuru di u corpu, in cima sò un capru marrone. Ma i piene è u pomo sò rossi.

Inganti naturali

Ternu di Fiume (foto) - un pede suscettibile à l'attaccu di parenti maiori. E culunità danni infruie grutta (a più frecuente chisti sò corpus griseghei ordulari ), gandu grossi (spezie arburatu è di pani). I mammiferi ùn anu da elle nest. Ammanite, carizzi, fossu, i cani di raccoi è ancu i pecchi salvatichi sò una minaccia, è in i piatti mure è pezzu petite pienanu d'una viper steppe.

Influenza di l'ambiente

In più di predaturi è destroyers di nidi nantu à a catarro, è ancu tutti l'organi viventi in u circondu, l'ambienti hà una grande influenza. Forsi, u pesu più impottante, periculosu è più frequente hè un sustucchiu sustinianu in u nivellu d'acqua in locu di stabilimentu di cunti. Pò esse pruvucatu da venti forti, perchuli prolongati o d'acqua di primavera, ecc. In cunsiquenza, a culonia sana o u più grossu di l'inciuti pò moriri. Inoltre, e chjesa prolongada durante a staghjone di ripruvazioni affettanu a fertilità di l'acelli.

L'omu hà ancu una attitudine, è deve esse cunsideratu in dui aspetti, cum'è predator è in un factor sfavore di l'ambienti esterni. Harm hè appiicatu di varii modi - da innummente, pari, u rughjoni in i lochi di u fiumu è di u fiumu è di u pastore in a culunia.

L'animali o l'avicinu, a pianta hè bella in u so modu. In simplicità ghjacia a gràzia di u fiume. Hè stata una struttura culturale fragile, ella hè, però, un cazadori maravigliu. U so volu hè parechje di pianificà - faciule è cuncepitu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.