News and SocietyNatura

A vita di un elefante. Quante anni chì un elefante vive in diverse situazioni?

L'elefante hè u mamiferu terrestre più grande di u pianeta. U questu animali cresce à a vieve età. A vita di l'elefante hè avvicinendu a fruntiera di età.

Cundizioni naturali

I cunti di questi geganti sò spessu riscanu di manghjà da i predaturi. L'elefanti chì anu survigliatu u pezzu di i zitelli ùn anu micca nemici naturali, eccettu da a persona. Sì un animali pò sopravvive parechje seculi perdurate in tutta a vita è si trovanu sei hundred kilogrami di verdura è dui centu litre di acqua, se ùn sarà micca una presa per i scunceur, quandu a vita mediana di un elefante serà di settanta anni.

Caratteristiche di animali grande

Sò indiscriminati in l'alimentariu. Ma a vita di un elefante dipende nantu à u statu di i denti - dopu à u so vistimentu è strapate l'animali di l'espansione. A calendula cambia sei volte, l'ultimu à quaranta. Dopu fattu quessa, sò gradualmenti distruggeru è da quelli 50 anni, ùn anu capace di masticà l'alimentu.

U pesu di un gigante adultu righjunghji 3-4 tondi. Elefante porta un zitellu 22 mesi. U "picciriddu" di nascenu quasi 90 kg. Trè anni hè manghjatu u latte da a so mamma, cusì à 36 mesi sta paredda hè inseparabile.

L'elefanti sò intelligenti, amatori, calmu, ma sò dinò malde, maligni, aggressivu. A strada, se un animali hè attaccatu à una sola persona, allura solu a so vita serà ubbligatu.

Gianti in captivity

A vita di un elefante in un zoo hè più bassu. Solu casi isolati sò cunnisciuti, quandu l'animali hè mortu à l'età di 80, è in a Tailanda. Ma quantu l'impurtanza propria è l'attitudini propria, l'elefanti sò l'animali di l'assicuranza, anu bisognu cum'è elli.

In l'ambienti naturali, vanu in gruppi - famiglie. U male di nascita à l'età di quindicina hè vicinu à a so mamma. A femina reste cun congeners femini à morte. L'attività di ghjurnalisticu alcuni decenni di chilometri. In zoos, i cundizioni sò tutte e diverse. I prutezzioni fisichi, psiculogichi è psiculogi ùn sò micca stati cumpresi quant'è pussibule in a natura. Per a vita normale di elefanti, i zoos ùn sò micca prufitti territorii. In più, sò spessu separati, datu per a ripruduzzione in altre zoo. Per quessa, i giganti in captivity sò male, è a vita di un elefante hè solu 18-20 anni.

Perchè u zoo hè male

In u risultatu di a ricerca è l'osservazioni di cinque mil animali, i seguichi cunchiulenzii sò rializati:

  1. L'elefanti sò spessu unwell. U cuntenutu in cundimi praticidi induce l'artrite è altri malati di a parti. Dopu tuttu, in a natura, ghjucanu ogni ghjornu finu à 50 km, allughjendu per 18 ore. L'animali piglianu bagni di bagnu, sprinkle cù polvoru, dig. Ancu in u megghiu zoo, a vita d'un elefante ùn hè micca longu. Ghjè in constantemente nantu à una superficia solidosa, hè parechje assai tempu, spessu in i so propiu residuale. In cunseguenza, infizzioni penetrannu i peri di l'animali, chì porta à malatia.
  2. A natura di i gicanti in captivity prende un caratteru histericu. Queste si manifesta nto muviva e daveru di a testa. L'usu constantu di forza è curazione, u mantenimentu di a catena ùn estenderà micca a vita di l'elefanti.
  3. L'animali viranu in cundizioni climatichi insulatorii. In u invernu, viaghjate in ghjè. In alimentazione sò aghjunti antidipresidenti, perchè l'animali parevanu felici.
  4. A Mortalità di cadelli hè moltu più altu ch'è in natura.
  5. I zoni reduciu a pupulazioni di l'elefanti, selezionendu da e famigli selvatico.

A vita di i gianti in i parchi naziunali

Eccu a vita più longa di un elefante. Ci viranu praticamente in u salvaticu, ma sò sottu à a cura è a prutezzione di u statu. Ùn teme micca di i cacciadoreschi è di i cacciaturi. L'animali sò inspeccionati pericunalmenti è, in casu d'alcune di malatie o ferite, provista cun cura medica. S'ellu hè avvishatu chì l'elefante ùn pò micca alimentate o l'elefante chì si manca senza una mamma, seranu postu in un vivero. Viuraranu dopu à u giant grown-up à a morte, è l'anzianu è liberatu à u park quand'ellu si sviluppa.

Giants in Thailandia

In questu paese, per parechji seculi, elefanti hanu apprezzatu l'abitanti cun amore, rispettu è reverenza. In i monasteri sò e so sculture è statura di bronze. A pupulazione locale hè sicura chì i figuri di l'animali sò fatti di prototipi vera chì servevanu in i tempi antichi à a corte siamese. Hà fattu un certu travagliu per portà carichi enormi per a custruzzione di furesi è fortificazioni di cità. I battelli firociali elefanti durante a guerra si puderanu turnà e truppe di l'imperu.

Cù u so aiutu, i capipelli di u Sud-Asiàticu - u famosu duellu nantu à l'elefanti - relazioni clarificati. L'animali di Albinu anu statu sempri cunsideratu simbulu di vittoria è di bona furtuna in Tailanda. Perchè ci sò assai cose in natura, u pussessu di un elefante biancu diventenu un miraculu cherished per i monarchi. I Stati chì pussidìanu animali eranu cunziddi assai putenti. Per via di elli, ancu e guerri splende.

Oghje, i cacciaturi fallimenti hà ridduciutu u numaru d'elefanti in Tailanda da 20 000 (1976) à 5 000. A sfruttamenti massimi anu influitu ancu u numuru d'animali.

Se pensate micca nantu à questu, ùn importa micca assai quanti anni chì anu un elefante. A cosa principal hè chì esisti liberamente è senza risicu per a salute.

Organu suttili sottili di elefanti

Cù tutti i pruibiti più stretti nantu à a caccia è l'esporà di marìttimu, u numaru di questi geganti fermanu in a diminuzione. A causa si trova in l'impussibilità di multiplicà l'elefanti in a salvatica. Ùn puderanu stallà e cundizioni muderni di l'esse. L'animali "capiscenu" chì a crescita ùn saria micca pussìbule per sopravviu in e cundizioni di l'aria malva è cutturà a jungla.

In u nordu di u Tailanda, ci sò vetri privati per crescita è mantene l'elefanti. L'alimentazione per elli ricevenu in a forma di banana è u bambu da i turisti, per quale ponu esse tombinati. A bumma principia à insignà à quasi da u nascita. In cundizioni naturali, anu da esse studiatu l'elefanti à i trucchi differenti è cumu fà per fà u zucchero, cumu si lasciassi cù u polu è l'acqua.

I salutati bè ghjente sò boni animi ferrimenti è fideli. Pò esse tristi è chiancinu, ma puderanu riri. Hè una memoria excelente. L'elefanti intarrà i so parenti - si cuprìanu i so corpi cù a terra, cunfizziate cù rami. Sipoltu è quelli chì sò stati ammazzati, pruteggisci u ghjovanu. I machini indipendente, chì abbandunonu a banda, aiutanu à l'ex parenti, se hè necessariu, u troncu serà sempre alimentatu.

L'elefanti, cù i so dati external esterni, permanecimenu essere cù una suttilità espirituali. Questi gianti chì sò tremendu sò prutezzione di u mondu sanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.