A perfettamuOratoane arte

Cumu migliurà a dicioni è chì esercii sò necessità pi chistu?

Per ghjunghje successu è avance in a scola di a carriera, ogni persone ci devene sempre in u so sviluppu, sullivanu u livellu di cunniscenza, capacità è abilità in u livellu d'attività chjamatu. In ogni casu, in più di questu, hè assai impurtante per u capu ùn solu esse capace per esse spiegà boni pinsamenti, ma ancu per chjaramente di pronuncia, cumminendu tuttu ciò cù cunfidenza in a so voce. Hè per quessu ghjornu qualchissia parevanu ntirissati a quistione di cumu migliurà a dictioni è ciò chì hè necessariu per questu?

A più specialità moderna hè bisognu d'interaczione constante cù e persone. Quandu a comunicazione, hè assai impurtante chì e persone scrivunu bè da ciò chì dicenu è cose percive infurmazioni. Per questu, hè impurtante di avè una voce affaurata è a fiducia in a so rightness, chì hè stata fatta da un accunciu furmatu di a cumunicazione è una parolle clara. Qualchidunu di nascita avemu una voce forte, per quessa a quistione di cumu per migliurà a dictioni ùn hè micca bè rilevanti. In ogni casu, a maiò superiore, com'è regula, anu difetti di l' aparici parlante, di quale hè necessariu di travaglià.

Allora, hè stata un sbagliu per crede chì i difetti di a parazione ùn ponu esse diretta. Quite l'uppostu, anche si a chiarità di u discorsu hè chjamatu per voi, pudete corrette l'aiutà, adupratu a dicione à un tali puntu chì pudete fà nantu à a radiu o televisione. Per questu hè solu bisognu à avè persistenza per ottene l'ugnunu sceltu è di cunfidenza in a vostra vittoria.

Prima di tuttu, avete dettu l' eserciti basulari chì vi aiutanu à sviluppà una dicura è vuciosa:

  • Esercitu respira è fora. Standing (piedi à l'ispalla a larghettu è mani nantu à a cintura), inalpellate lentamente è exhale à traversu un pezzu perchè in bocca, ripetendu mentri qualchi ligere quantità.
  • Formazione di i musculi di u celu:

- 3 volte in una fila pronta à i consonanti "à" è "g", dopu à quale, senza fiscale a bocca, dice i vucali "o", "a", "e";

- apertu a bocca aperta a bocca è dicenu i so amori "amm ... amm ...." de tal manera chì a cunsunanti hè spurtata in un sussurgiu, è a vucali tocca. Fate stu tentativu simplice parechje volte.

  • Formazione di lingua è labbra. In a materia di cumu per migliurà a dictioni, hè assai impurtante per appralizzà appressu à domiciliate a lingua è i labbra, purtannu din skill à automatisimu. Per fà quì, pudete ricumandà l'eserciti siguenti:

- Aghjunghje dichjarate a lettera cumminzioni: "ow", "hl", "tn", "vn", dopu chì si deve dite "sz", "bz", "gz", "ks";

- un pugnu per piglià a so lingua è u pusendu nantu à u labellu più basso, avete dittu chì a vucali sonata "e", "è", ripitenendu parechji volte;

- cercannu a bocca, dicenu l'lettera "m" parechji volte, stinzione massima stu sonu.

Grazie à l'eserciti supra, ùn pò micca solu l'incrementu significativu di a forza di a vostra voce, ma dinò di migliurà a parola qualitativamente. Dopu tuttu, cumu per migliurà a dictione di parulle senza esse formate è esercizii speciale? Tuttu hè stata rializata solu cù un sforzu nantu à a parte di a persona stessu, postu chì ellu solu ellu curregge e difetti in a pronuncia. Hè mpurtanti ricurdà chì a cume in questa attività hè di definisce una mira determinata, dopu à quale hè necessariu preparà un schedariu d'eserciti è stabilisce un journal di autore-survegazione. L'ultime hè assai impurtante in a materia di cumu migliurà a vostra dizione, postu chì aiutà à mantene a natura sistematica di e lezioni, chì hè a chjave per u vostru successu.

Ricurdà chì per u sviluppu di a parolla è l'apparatu di a parola sianu aduprate esercizii supplementari, chì consistenza in leghje à nant'à altri poechi. Solu deve esse leghjitoghje cusì chì, à u principiu di u poemu, i linii eranu pronunziati quasi in un sussurgiu, è quandu lighjia l'ultima linea chì eranu stati assai forti. Inoltre, prutege l'opira inversa, quandu lighjate u versu accumene in alta, è finisci in belli.

In cunclusioni, avemu a prutizzioni à l'altru caratteristicu di a natura psicologica. U fattu hè chì a chiarità di a parolla in una persona spessu si cunfusa quandu ellu comuni di rapidamente il-parlà di parole. Hè per quessa s'ellu si pensendu nantu à cumu migliurà a vostra dicioni, abituate per piglià una conversazione passana. Questu hè ancu a chjave per una cunversione successiva è una parolle clara. Bona furtuna per voi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.