A perfettamuOratoane arte

A tecnica di parola hè l'arti di parlà bellissima. Cume l'apprendre a tecnica di discursu dirittu?

Cumu piacevule à sente una persona chì u parolle hè littirata è interessante à u stessu tempu. Sfurtunatamente, ci sò assai pezzi. A maiò parte di u mumentu a maiuranza enorma sò language-tied, ùn pò micca construe un discursu competente, di manera grammaticali è stilisticamente, utilisate pocu di vocabulariu. E se sti pirsuni hannu a vede prima di u publicu, questu scuntentu.

I cumpunenti di u bellu parli

A tecnica di parola hè una cumminazione di parechji cumpunenti, sapendu chì pudete apre l'adupratu di sta arti. Havi includenu parechji fatturi. U principal hè di dictioni. A tecnica di discursione hè stata imposta senza l'esprissione chjaratto di i sonusi - vucali e speciali cununanti. Sembra que hè faciule di parlà chjaru è chjaru. In rialità, però, e cose sò esattamente ciò chì ghjè in fronte, è a furmazione di a dictionu pò piglia assai tempu.

Inoltre, hè assai impurtante per esse capace di parlà cunvince è emocioni. Questu hè cumu pudete gestionà u publicu è influenzonu. Expressive, lively discursione hè capaci di atraientà e persone chì accunsenu cù tutti l'argumenti di l'parraturi, ùn vulianu fà.

E più. Hè impurtante sapire ciò chì dicenu. A tecnica di parla oculene assai nuvole chì avete bisognu di cunsiderà è mantene in constantemente in a testa.

Forsi un logu terapista?

Pudete bè chì hà bisognu di ricordu di tali spécialiste, anche u fattu chì hà digià abbandunatu l'età quandu hè cusì necessariu. Ci sò certi persone di a bocca sò veri prugne, è parechji sonus soni pruferiti bè culpèvule.

Quarchi cosa hè abbastanza per capiscenu una cosa, ciò chì fate sbagliate per accumincià parra solu. Ma spessu spessu chì hè assai difficiule di riparà a situazione, perchè ùn mancu averanu. A storia cunnisciutu assai esempi di famosi chì anu spedutu sons, ma questu ùn impedisce micca di vincere l'audience.

Avemu da a lezioni di a lingua russa?

Ma a lingua russa ùn fussi micca impegnu. Un grandi tecnulugia di parola hè inconceivable senza una lingua nativa sicura. Sò assai poviri è disfiguru u nostru discursu, usando parasite di paroli è incaricamentu incorrezzamenti. Chì pò diceraghju di u populu cumunu, se da i pantalone di TV o in a radiu - da a bocca di l'attorii prufessiunale o di i ghjurnalisti - in ogni ora è da tandu inghjentu. Ciò chì vene da questu? Cume a televisione moderna hè assai preghjudiziosa, ancu in termini di una tecnica di parlà. È ùn vogliu micca parlà di a fiducia di l'infurmazioni, sopramente chì ghjè un tema di una conversazione diversa. È dunque, tornammu a u prublema chì avemu avutu cunzistenti. U cuncettu di a tecnica di parlà hè assai capaci, ma l'alfabetu pigghia u primu locu. Vulete esse un parlante veramente bellu? Be kind, stendu a letteratura pertinenti, amparate cumu espresione i vostri pinsamenti cuncurrenti, cunforme, chiaru è chjaru. Pudete bisognu di cuntà un tuturi, ma l'u sforzu realizatu vale.

E unu more nudu. Quasi ogni noi di parlà belli rapidamenti, "manghjendu" assai parolle è finisse. In a vita di u ghjornu, questu hè normale, perchè ùn ci hè un dialogu - chì ùn si senti micca, pudete dumandà novu. Eppuru, sicuru, unu avissi bisognu per assicurà chì a lingua parlata hè nìa è bella. Bonu, nantu à a tribuna è ancu più cusì! Dopu tuttu, ci hè digià stato una parolla, è guessendu ciò chì u parliulu hà vulutu dì chì quarchi cosa hè difficiule. E chì avemu osservatu in a realità?

U respiru adattu

Ci hè chì a tecnulugia di parolle, respira, voce, diczioni hè tuttu un fasciu, chì, cù l'exclusionu di qualse elementu, inevitabbilitarii se disturzanu.

A respirazione, com'è regula, ci prupone gran sbilbuffu in e persone. Tutti si respira è senza questu ùn pudemu esse micca. Chì hè cusì cusetu? Tuttavia, ci sò diffi- cultaghji è significati. L'uratori hè cum'è un cantante o un musicu chì ghjucanu à l'arnesi di u ventu, chì solu bisogni un solu respirocciu postu. Serà aiutatu à preservà a chiarità di a narrativa, a intonazione persone, ùn permettenu micca chì a voce falà in un locu innecesariu.

Ci hè parechji tipi di respira. Hè propiu: torsioni, in u quale u spalle è l'abdominal è di a diaphragmatic. In regula, i donne anu respiru, in cuntrastu à l'omi. Forsi, per quessa, trà a bella meza di l'umanità, ci sò parechji parolle belli. Dopu tuttu, questu arti require respirazioni diafragmaticu, per quessa, chì u travagliu di diafragma.

Per a so dichjarazione, avete bisognu di rializà eserciziate sèmplice, ma hè impurtante per fà stu modu rigulari. Dopu un pericu periodu di studiu persistenti è persistenti, chì in a so carica ùn sò micca sfarenti di l'eserciziu fisicu, vi cuntene chì avete da piglià à respira completamenti diffirenti.

Cumu entrenerà respira?

A tecnica tècnica di parlà incù i exerciti di u ghjornu per u sviluppu è l'ottimisazione di l'apparat respiratorju. Sempre dicemu à l'exhalazione, è ghjè in particulare ciò chì hè longa, ma ùn porta micca à espansione. A diversità di l'exhalazione, l'ispirazioni deve esse energii è curtu. Inutili, sarani pausini longu stupidi trà e parolle. Ancu s'elli sò ancu necessari per un bellissima parolla, però, sti casi ùn sò micca esse prolongati. Hè per quessa hè necessariu di fà esse realizati per una longa aria, mentre chì necessitebbenu assicurà chì l'arghju ciene l'arghjintinu di u diafragma, è poveru pianu lentamente. In questu casu, ùn avete bisognu di fà affaccà à un statu chì una persona hà stata esposta di tutta l'aria, ma mantene à parolle. Ùn vede micca gustu. Hè megliu per esempi è "arme".

Diction also requires training

Simultànii cù esercitanti di respirazione, ùn scurdate micca da a diction. Hè deve esse datu un pocu di tempu, 10-15 minuti à ghjornu. Dopu averebbe bisogna chì u vostru discorsu diventà intelligibile è bè cumpresu per l'altri. Ci sò parechji esercizii diffirenti per a dizione. Ma prima avete bisognu à valore sobri à u vostru discorsu. Per fà questu, sarà abbastanza solu per gravarà a vostra voce nantu à u recordatore, è dopu uttene currettamente a parolla di a grabazione. Saria bonu dumandà à qualcunu à valutà a vostra dicioni, chì forsi i straneri noteranu qualcosa chì scappa a vostra attenzione è a vista.

Allora, fate cura à i punti di seguente:

  • U sonu cunsunanti. Chì sò iddi o sbagliati, ùn l'avemu inoru?
  • Cumu cunsunanti simuli sò.
  • Cumu avete u cunsunanti à a junction of two words.
  • How to pronounce vòli senza cunferma.
  • Cumu cunsunsenti sò in parechji parte di a parolla.

In regula, vi cuntene una tendenza generale o l'errore. Forsi altri, mentre chì senti à a ricunniscenza, senti micca qualcosa cosa. Tuttu chistu hè u frontal per u travagliu chì seguitanu nantu à a voce è u parli in generale.

U cuncettu di articulation

In generale, pò esse dichjaru chì a dizionazioni è l'articulazione sò una è a stessa cosa. Ci hè musculus articuli chì participanu à u prucessu di fà sonu, è deve esse entrenatu. Questi musculi sò u sonu chjucu, per quessa hè impurtante chì sò forti è forti.

Per rinfurzà, pudete è deve esse realizatu un esercitu speciali, chì cumprese un settore di esercizii per a lingua, mandibula, labbra e, ancu maschi.

Pudete tenevi l'arcu, è poi li piace u to puddu e so bocca. Inoltre, ci sò assai eserciti per i zitelli cù prochi di parlà. A più cumuna di queste hè a "agulla" quandu avete bisognu à fà una lingua sharpusa è stende tant'e altu pussibuli in u nasu, è "pala" quandu a lingua hè più prestitu.

Docente di ricerca

Sè vo site assai preoccupatu di a tecnulugia di parlà, i corsi hè u megliu chì vo avete bisognu. Pudete amparà à parlà bè è currettamente in casa per un pezzu tantu è per ùn avè bisognu di i sbagghi grossi chì annegenu tutti i sforzi. Prufessiunale per maestru è tutore di corrette in u tempu è ùn dà micca un errore in u postu. A tecnica di parolle di u maestru cumportarà una stanza standard è guiding, chì ùn devi micca permessu di fallu. Hè u spécialiste chì hà dettu quandu avete da esse pronto per parlarè davanti à e persone, è firmemu, se hè prima, è avete bisognu di praticà.

Chì è cumu parlà?

Allora, ancu s'ellu avete largatu in a dicioni, staging l'apparat di respirazione, ma ùn sanu micca ciò chì dicenu, perchè troppu prima di parlà. Hè necessariu chì a capu in u mumentu timia assai giorni è scatuli, si ricorda di e parolle ghjusti nantu à u tempu, è u flussu di u flussu. Per questu scopu, avete bisognu di leghje è riflette nantu à temi diffirenti. Avete bisogna attruverà senza sinonimi per parechji parolle è crescente u vostru vocabuli.

U parolle di assai persone hè in parechje parasitic. Hè tìpica, questu modu facenu micca e pausi sputichi risultati da u tempu à u tempu. Questu averebbe vistu è ùn teme micca di quessi stessi pausi. Stà in a parolla arise quandu ùn sò micca suffrezziamenti preparati, "stumble" è selezziunate e parolle è l'espressioni cusì. Questu ùn deve esse micca. Un impromptu à u principiu di u viaghju! Per ghjunghje a facilità è a suluzione di a narrativa, hè necessariu di travaglià dura è dura. Impromptu vinarà più tardi.

Hè ancu impurtante per vigilà u ritmu di parlà. Parechje ghjente di parlà senza avè avutu. Questu hà imprudentamenti l'accettazione parolle di parlà. Avemu bisognu à vigilà u ritimu à quale semu parlà, ùn hè micca cusì difficultu. À u primu, hà bisognu à fighjà prestu à questu, è da diventà un costume.

Gesture

I Gesti sò a nostra seconda lingua. Avemu bisognu, ma ci sò règuli. Icessi ùn deve esse micca troppu. È assai distracting movimenti ripercussivi. Hè per quessa chì avete bisognu à cuntrollà u vostru corpu. Ci hè una scienza sana chì studia l'espressioni faciale è i gestiti. Questa hè persiana. Ancu un sapienti superficialmente cun ellu serà di grande benefiziu, perchè avete imparu à leghje a lingua corpore un pocu. Ogni gestitu deve esse cunsideratu. Prima, studia è analizà per l'objetivamente i movimenti chì avete spessu usatu, è da fà aghjustà.

Hè desirabili per crede tutti i nostri gestiti in anticipu, assestate davanti à un specchiu, scumparuta per i più boni amici.

Sì tutti dì: "Vogliu parlà bellissima ... i tecnulugia di parlà hè cusì complicata!", Pudete avete impiedente di alcuni nunda. U passatu bellu è dirittu parte di a manu di a fede in a vostra forza è successu. Tutti sò necessarii per quasi tutti i nostri, per successu è autocurezza sò un di i cumpunenti principali di u mondu mudernu.

Pràtica - è voi, sicuru, fate successu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.