A perfettamuPsiculugia

Odiò i mo figlioli. Cumu travaglià cù quellu chì fai?

Avemu avutu à orientari in a nostra vita nantu à i publiciti colorati. Una famiglia felice, i genitori amante, i ghjucadi, ma i capelli ubbidienti. I pratichi pacienti spieghenu à i figlioli è e figliole cumu fà cumportanu. E, parissimu, u pensamentu "Odià i mo figlioli" ùn puderanu micca vinutu à "parenti". E ancu in a realità sò sti veri sentimenti, avemu da scambià à l'ultimi, senza ricunniscenza ancu à noi. "Odià i mo figlioli", a donna pensa desiderata, "ma nisun cussu sarà micca offensione di u fellow è sempre da sempre a prutezzione." Cumu possu sensu questu? Si pensu cusì, ùn sò micca bè cum'è una mamma ". U tabu cchiù strettu - per tutta a nostra apertura è i patrimonii liberi - hè sempre impositu nantu à l'imaghjini di rilazzioni in a famiglia. Ancu, i psiculoghi dicenu chì ùn ci hè micca una sola mamma chì almenu una volta ùn senti micca stu modu versu u so zitellu.

Perchè sta succorsu è avemu avemu a combatemu? Per principià, in l'opinione pùblicu, una "mamma vera" necessita un sacrificiu constante. Hè cresce chì ella hè obligata no solu per suddisfà tutti i bisogni e capricci di u so zitellu, ma à u stessu tempu per serve a famiglia, u travagliu, stà bellu è sia felice. È a mozza spessu ùn serebbe abbastanza dorme, stà in constant stress, hè soprascritata da rispunsibilità, esposta fisica. È à u stessu tempu, hà prublemi cù l'educazione à ogni passu: l'averebbe "cura" suggerenu chì ella hè fattu tuttu u mumentu, da i so vicini, è cusì i so culleghi, è i so foglie ùn sò micca interessate à "cumprà" e so idee nantu à cumu Deve esse. U primu pensamentu chì si sviluppa in a mamma è teme ella - "Odià i mo figlioli". In fatti, a maiò spessu a materia hè assai diferenta. Questu ùn hè micca l'odiu, se analizà u sensu più cura. A mamma ùn volenu u male à i so figlioli. Ma in un momentu particulare, pare avvede chì, si avianu "desaparutu" o eranu diffirenti, i so prublemi sò avè evaporatu o esse resoluzi. Puderia dorme, fate ciò chì voli, rilassate, si sente cun amici. Puderete cumprà cum'è per mè stessu, è micca per un zitellu eternamente esigenti chì hè sempre "micca abbastanza".

Sì vi sò più visitatu da u pensamentu "Odiò u mo figliolu," chì deve fà, chì deve cuntattu? Prima di tuttu, calma. I vostri sentimenti sò micca una perversione. Questu hè a vostra ricerca à u stress. Sè vo circate di aiutu è una risposta à a question di perchè i mariti odiè e so figlioli, questu hè micca u veru raggiuni di e vostre emozioni. U fattu chì avete tentativu di affruntà u prublema, vi pudete pruvà chì in veru amate u so zitellu. Per l'odi, l'accettate l'irritazione, a fatigue, ingerimentu, dispramentu, un sensu di impietà. U veru raggiuni hè di vede in sè stessu. Chì i vostri bisogni ùn sò micca satisfzienti? Quale paràmetra facili dumandà sè stessu? Perchè avete bisognu à esse "una mamma ideale"? Per esse ammirati da vicini è cunniscenzii o à i zitelli era còmode è sicuru? Piuttostu spessu, un oghjulu imaginariu di a famiglia hè in veru disgustatu è disprezzu per ellu stessu, una baja autoestima chì ispira i parenti chì ùn pò micca sulificazione cù e so funziunalità.

Ùn àbbia paura di sprimà i vostri sentimenti è davanti à i zitelli. Spessu, i genitori fessite un grande sbagliu, senza mai admittendu i so emozioni veri. U zitellu si trova in una situazione difficili: si sentenu chì a mamma o u babbu hè in còllera, irritata, si senti subconsciously. Ma s'ellu ùn parlanu micca direttamente nantu à u mumentu d'azzioni ùn anu micca cumu, chì esurtazione cù l'inghjulazione, ma, à u cuntrariu, da a culpabilità per i so emozioni negattivi, pruvate "scambià" cù buntà in natura, rigali, i zitelli apprendu chì i veri sentimenti sò deve ammucciati Dice a sincerità hè inacceptable. Quandu a suppressione constante è a sustituzzione di l'emozioni di a so sola porta solu à u sviluppu neuroticu di a pirsunalità. Di sicuru, ùn hè micca di sparà l'aggressione in ogni occasione è chiancieghjinu à tutti: "Odiò i mo figlioli perchè ..." Ma dicenu bè: "Sò ravviatu chì ùn aghju micca cusì è quellu chì, U dulte à mè quellu chì fate cusì è cusì "hè moltu megliu è salutariu per a rilazione di famiglia chì insincerità è suppressione di emozioni negativi in qualse modu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.