News è societàCultura

Chì istituzioni sò ingaghjati in a preservazione di cultural monuments? Nicissità e aspetti di basi

Monumenti di u patrimoniu culturale ghjucà un rolu impurtante in a nostra vita. Hè à traversu elli, noi pò vede più propiu cù a storia di stu studiu. Avemu dinù a pussibilità di lascià una lascita per a nostra razza, chi vi aiuta li megliu à pensà u nostru tempu, cultura è tradizione. Ma hè impurtante a sapiri ca li stituzioni sò impegnati in a preservazione di munumenti cultural.

classìfica di i siti

A sfera spirituali di a nostra sucetà include tanti lascerà. Hè tene à mente qualchi spezie:

  • palazzi (Chjese, castelli, di campagna, feudo, monasteri, sculture, munumenti, palazzi);
  • muri muri soi ;
  • 'arti è artisgiani (afréschi, suciale, parechji prudutti da metal, Tissu, lignu).

I criterii per un munimentu di u patrimoniu culturale

Signa à stabilisce ogni bagagliu, o oggettu cum'è un munumentu culturale hè di solitu ditarminatu da i seguenti fattori:

  1. A data di a creazione di l 'oggettu. Stu pò esse un annu di custruzzione, o di u tantu di modu regulare apprussimata cu l 'aiutu di mezi spiciali.
  2. À quelli chì oggettu autore.
  3. Duvuta a la prisenza di un evenimentu storica.
  4. impurtanza eculogicu.
  5. Duvuta a la prisenza di ogni figura publicu.

Attività com'è l 'uggettu di valutazione è u awarding u statutu di una sucità impegnati in la prutezzioni di munumenti cultural. È à sapè chì istituzioni ingaghjati in a cunsirvazioni di u patrimoniu culturale, hè necessariu di tutti.

L'impurtanza di maravigghiusi patrimoniu culturale

cultural monuments valuri tocca à a tecnica per quessa vi tocca à pruteghje contr'à distruzioni dâ sia naturale francese (vale à dì l 'affettu dî fattura, esterno, è interna ambiente chi nun addipenni di lu persona), è caratteru artificiali (danni miccanicu causatu da attività umana). cuntaminazione Negligent o di na dilibbirata di munumenti hà purtatu à a perdita di tanti valori culturali. Oh ch'elli avianu amparatu solu da a li libbra, ducumenti ufficiali e miti chì discriva fatti veri, ma picca fatta.

Prutezzione di munumenti culturale deve esse fattu ogni locu in u modu rigulari. Ma spissu vi pò vede cumu tutti i siti impurtanti sò trafalatu in fossa, è solu sperti ricunnisciutu una pochi di parechji seculi chì i muri persu era lu cchiù granni rializazioni di u tempu.

Chì istituzioni sò ingaghjati in a preservazione di cultural monuments?

Prutezzione di u patrimoniu culturale hè diventatu pupulare solu in lu XVIII seculu. Petru I scunnisciuti un dicrettu spiziale, e sulu allura accuminciò a prutezzione impurtante monumentu cultural. Ma per via di u mimetisimu di la cultura europea tanti cosi vechji ùn sò pà, u listessu pò esse dettu di u Chjese. Iddi èranu scunfitta in grande numari, per esempiu, di u sviluppu di a cità è a custruzzione di novi casi. Solu sottu Nicholas I statu pruibitu à a cuntaminazione di costruzioni.

Dopu à l 'organizzazzioni spiciali chi monumentu rivalutatu e prutetti di u patrimoniu culturale sò statu organizatu. Ma duranti la Guerra Civili Spagnola, è durante i sentimi atheistic in pulitica fu distrutta parechji siti impurtanti. Certi di u duminiu è a ghjesgia fù salvu solu da u fattu ca diversi musei sò statu stabilitu in elli.

Chì istituzioni sò ingaghjati in a cunsirvazioni di u patrimoniu culturale avà? À u mumentu, u numeru di tali urganisazione simpricimenti maravigghiusu. Ci hè assai di attelli risturazione, Istitutu di Cultural, Scentifica-Research Institute di ristoru, una variità di musei, etc.

All di sti urganisazione principalmente priservà, risturà è prutezzione di ciò chì hè digià disponibile in lu mumentu. Also, issi diritti sò sempri à inventà novu di più precisa monumentu, beni-scurdati, o persi di u patrimoniu culturale. In stu ch'elli sò manuscritti aiutatu, ducumenti ufficiali, ritratta cum'è una natura, persunale, è da l 'archivi di musei, currispunnenza persunale, cunti, li libbra, quadri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.