SaluteSognu

Cumu gestionu u sonnu: piglialu in le mani

Oghje, in a notte, i piacè dominari a nostra cuscenza, è in a matina, cum'è regula, ùn avemu mancu scurdate di qualcosa. Eppuru, i terribbili sòni sò ricurdati assai chjaramente è chjaru, finu à l'emozioni chì avemu avutu in questu momentu. Un pocu hè cunnisciutu chì una persona stessu pò influenzà in l'escenariu presentatu da u so subconscious à a notte. Oghje, sò assai libri è altre littiratura chì discrivenu cumu gestionà u sonnu. Certi spezialisti cuntinuanu seminarii persunali è praticà cù quelli chì vulete.

Cumu gestionari u sonnu: piglià i primi passi in questu direzzione

Cusì, avete intigratu à a mancanza di risultati, perchè ùn avete micca l'appughjatu à u seguitu. In questu casu, tuttu hè abbastanza indipindente: quarchi à quandu dopu u terzu tentativu ottene a pussibilità di sviluppà u sonnu in a direzzione bona, mentre chì altri si sò turmentati da parechje persone. A cumpagnia principali hè a cuscenza di u sonnu, per quessa, avete bisogna d'esse capitu chì sò dorme, è tutte ciò chì avete vistu hè solu u fruttu di a vostra imaginazione. Hè necessariu di crede in a pussibilità di rializà ciò chì hè cuncipita da tuttu l'anima è appassiunà voltu. Cum'è sapete, una persona chì a terza parte di a so vita hè in un soiu di dorme, chì hè un diritore direttu à u so subconscious. U sonnu programatu cuntribuisce à a realizazione di parechji volte, ancu i più estimati è di l'apparenza micca realisticu. Questu, a so volta, aiuta à aghjà l'incunsente subconscious à l'embodiment hà figurat in vita. Dopu avè maestru di sta tecnica, alcuni persone viranu una vita in un universu parallelu.

Cumu gestionà u sonnu: pigliate una fortizza lentamente

Ogni matina avete bisognu di scrivere tutte ciò chì visti a sira. E avete bisognu di fà quì sùbitu dopu à u despertu, cum'è in u ghjornu i emozioni sò eruditi è, forsi, parechje impurtanti scapparà. Pudete creà una certa tradizione o u vostru ritu stessu, cumprà una notebook bella o diariu è mantene cun elli cù a penna à pusata à u lettu. Hè ancu necessariu di andà ghjustu à a realità, ùn viaghjeranu micca immediatamenti in u libru, per scrive un sognu, deve passate u stessu tempu per un certu momentu, attempu mentalmente l'esperienza, per avè ricurdatu. Solu à questu hè permessu di un despertu tutale. Si in a notte hà despertu parechji volte, tutte l'intornu di ricurdà un sognu, ùn pò micca esse mandatu per svegliu - avete da scrive. Dopu un travagliu di u ghjornu, avete bisognu di relevaniu u librettu, paragunendu i sentimenti attuale cù u passatu. Se in u futuru riunioni di so sonnu, serà più faciule per voi per capiscenu.

Cumu gestionà un sònniu: una tecnica win-win

Per implementà, avete bisognu à avè pacienza. In u ghjornu, avete dite: "Ùn hè micca un sònniu? Dognu di dorme issa? Questa manipulazione deve esse realizatu quandu si cambia a situazione, e circustanze quandu si vedi in u spaziu, cambia l'indimuniatu per a sera è cusì. Allora u subconsciousu aiutà à dumandà a stissa quistione in l'universu parallelu, questu, duranti u pienu di u sonnu. Pruvate di vede e mani, cunzidenu cun elli, tocanu à ogni subjecte. Cusì capisce chì pudete cuntene ciò chì passa. A so tecnica hè assai difficiuta per avè è avè bisognu di anni di furmazione. Ma u risultatu hè vale la pena, perchè a vita cumincia à pienghja cù i culori novi, è a vita di l'annunziale finiscinu cù l'aventura stupente di notte. Comu sapete, u sughjornu per 4 minuti in a vita verita pò sustituverà parechji ghjorni in parallelu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.