ComputersSeguretat

Seguretat di i dati prima di tuttu: cumu scaricamentu l'accessu rematu à un urdinatore

L'utilizatori, avè pensatu à cumu scaricamentu l' accessu rematu à un computer per pruteggià l'attacchi fora di l'esterno, installate programmi di terzu, senza evenarmenti chì u più grande di tutti i pirate hè degutu à l'entrée standard di Windows. In u sistema di u sistema operativu, cunnessione remoti à l'urdinatore sò permessi da u default. Pruvvidendu fà e cose facilità per l'utilizatori, i sviluppatori di Windows includenu cunfigurazione remota è assistenza in u sistema. Questa assistenza hè adattata solu per i grandi corporazioni chì anu un amministratore di u sistema chì hè capaci di risolve i prublemi cù l'ordinateur in sicondu da un locu differenti. Per l'utilizatori di casa, l'accessu remotu pò facilmente a facilità di u travagliu di intruders chì anu impegnu à pirateu un sistemu di altru.

Cumu aghjunghje à u menu di settingup accessu remitatu?

In pocu minuti, qualsiasi uttoriu ponanu indipenmente l'accessu rematu à l'urdinatore.

  1. Per l'utilizatori chì travaglia sottu un cuntu amministratore, deve esse realizatu l'azzione seguente in "Cumenza", seleccione "Panel de Control". In a finestra apparsu sceglite "Sistema".
  2. Per i vostri utenti chì travagliani sottu un cuntestu differenti o chì ùn sanu micca l'infurmazioni di l'infurmazione, apre u finestra «Sistema» cù diritti amministratori. Cliccate "Start", "Tutti i Programmi", "Standard". Dopu avè truvatu in a lista di "Explorer", corse cum'è "amministratore". Per fà quì, mantene premiu u buttone Shift nant'à u tecrattu cù un dittu è cliccà nantu à l'icò "Explorer" cù u buttone di u mouse. Se l'usu hà travagliatu cù u sceccu cù a so manu left, poi bisognu di pressu u buttone di u mouse. In a lista chì appariscia, sceglite u campu "Executà cum'è amministratore". In a finestra apertu, in u panelitu da u left, find and click on the "+" per abrir "Panel de Control", "All Controls" è select "System".

Inhabilitatu accessu rematu in u menù di u sistema

Una volta in a gestione di u sistema, prima di sguassà l' accessu rematu à l'urdinatore, bisognu di truvà a sizzioni appiccata. À u spicu di u pannellu, cliccate nant'à "Proteczione di Sistema". In a barra di u marcatura, à a cima, seleccione "Accés remota". In a sección di "Assistenza remota", sguassate quella casella da veda à "Allow connection". In u menù di "Scrittura remota", verificate a casella da vicinu "Ùn permettenu micca cunnessione". Cliccate Cumpriu è cercate tutti i Windows. Restart l'informazione per u menù di Start. Dopu un novate, avete bisognu di verificà chì i cambiamenti in u sistema sò cunservati. Per fà questu, avete bisognu di reintegrate à e proprietà di u sistema è verificate chì e cunnessione remoti ùn sò micca attivu. Se ùn nunda hà cambiatu, avete bisognu di studià cura urighjini nantu à a manera di disattiveghjanu l'accessu remottu, curagiu à ottinalizà i diritti amministratori di u sistema.

I travagli di i retti privati virtuale

Tutte l'utilizatori di u Windows uttene un verificatu chì l'informazione ùn hè micca parte di a rete privata virtuale, solu quandu u fornecenu furnisce i servizii d'Internet solu per una retacula virtuale chì hè informatu quandu hè cunnisciutu. Avete bisognu di apre a "Panel de Control" cù diritti amministratori è selezziunate "Network Management Centre". Select Change settings adapter. Prima di abbandunà l'accessu remoti è i rùvuti privati privati Windows 7, avete bisognu di sapè chì cunnizzioni hè utilizzatu per l'Internet, altri pudete taglià. Se ci sò più di una cunnessione in a lista, prima di sguassà, hè megliu a prima discu, sceglie u menù "Desconnect". Se ùn vede micca una disculezione di Internet, pudete scambià l'icona.

Altru lacuna hè u registratu Windows remoto

L'infurmazioni relative à a manera di rinforà l' accessu rematu à l'urdinatore sò chjusi per prucessa l' assistente remota, ma pochi piacerebbe scurdate di u registratu remotu. Ma dopu, si cunnette remotamentu à u registru, pudete scrive nunda l'òrdine chì ùn devenu micca novu attivà l'helper, ma ancu pruvate di danni più à l'ordinateur. Dopu i diritti amministratori in u pannellamentu di cuntrollu, deve selezziunate "Menu" di "Administration" - "Computer Management". In u pane di u frasi da u snap-in, sceglite "Servizi è applicazioni" è principià "servizii". In a lista di servizii, truvate u "Registrazione Remota" è cliccate u buttone guvirchinu da u ghjornu di l'etiqueta. Select Properties. In u campu "Startup type", sceglite "Disabled". Scaricate è restate l'urdinatore cù u "Start".

Inhabilitatu accessu remottu cù l'usu di a linea di cummanda

L'utilizatori chì sò familiarizati da a stissa strumenta Command Line di Windows seranu interessate in caccià l'accessu rematu à l'urdinatore senza a cunversione micca necessariu entre i Windows di u sistema operatu. Ci hè dui modi: cumandamenti di autore-ingressu o cù un schedariu eseguitu cù una estensa .bat.

Lista di i cumandamenti per disattivate accessu remottu da a linea di cummanda
Net Stop RemoteRegistry Detena u serviziu di registrazione remota
Sc config RemoteRegistry start = disabled Disattiveghjanu u serviziu di Registru Remoti
Net stop winRM Assistenza di Remote Service Stop
Sc config winRM start = invalidate Disattiveghjanu u serviziu di Assistenza remota
Net Stop RemoteAccess Detena u serviziu di cunnessione remota
Sc config RemoteAccess start = disattivatu A disattivazione u serviziu di cunnessione remota

In u schedariu executable, dopu ogni cumanda, hè cunsigliatu per scrive pause, postu chì, senza cumprirà u travagliu cù un servitore, u cumandru hè trasferitu à un altru serviziu, chì pò causà un errore in u sistema cun un fallimentu in l'esecutzione. Se dopu à disattiveghjanu i servizii necessarisi ùn ci hè disiu di restituisce u computer, pudete impedisce immediatamente da a linea di cumanda di u serviziu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.