ComputersSeguretat

Prupii siti: risparmià di u cuntenutu indeseziu

A maiò parte di l'utilizatori di u Web di u World Wide Web amparanu assai assai siti di Internet. In ogni modu, ancu di ogni modu di risorse cù l'infurmazioni utili, avianu aduprà cù pagine chì cuntenenu un cuntenutu indesevule è ancu cuntenutu, accessu à quale devenu esse ristrettu o pruibitu. Hè sopratuttu chè questu casu induve una cumpagnia pò esse zitelli o adolescenza. A manera più affidàbbilita per prutezzione di questu hè di bluccà siti. Ci hè parechje scelte per cumu fà questu. U più efficau di elli hè l'utilizazione di un cortavalutu, una applicazione specifica, una di e funzioni principali di quale hè u bloccu di siti cun cuntenutu indettendu. In casu, sè ùn avete micca un schedariu simili (o ùn vogliu capisce a so cunfigurazione), pudete utilizà unu di i metudi siguenti.

Prupamentu di siti chì utilizanu l'uspità archive

Questa opzione hè una di e più faciule. Tuttavia, hè bisognu di cura, perchè importa a dati di u vostru sistema operatu. Allora, u schedariu oghji hè un testu di chjaru di testu chì cuntene una basa di dati di duminiu chì si traduce in indirizzi di rete in modu specificu. Dopu chì avete scritte in a barra di indirizzu di u navigatore, u settore necessariu di caratteri (per esempiu, mail.ru), primu l'indirizzu propriu à l'anziani. E solu in casu ùn ci hè nunda, a dumanda hè mandata in a retazione per i servitori DNS. L'utilizatori deve dirittu dapoi amministratore di mudificà u cuntenutu di u schedariu ochji . Per bloccà solu i siti web indissettulati, deve scrite nant'à u schedariu d'òspiti situatu in u caratteru agocu C: \ Windows \ System32 \ Drivers \ etc. Allora ripite l'equipaggiu - i cambiamenti sò influenzati immediatamenti. I disgrazia principale di stu metudu hè chì se vulete attivà attivà l'accessu à risorsi pruibbuti, avete da rimettià l'albergu, è pudete scurdà u locu di stu schedariu o a lista di siti chì aghjunghje.

Blocking sites in Firefox

In questu navigatore populari, sfurtunatamenti, ùn ci hè micca una paràmetre di strumentu sterile, chì permettenu di sguassà o permettenu accessu à risorse online. In ogni casu, ci sò ancu un momentu pusitivu - per u Firefox avà hè una quantità numerosa di add-ons, chì puderete copre cù quasi ogni pusessu. In questu casu, pudete megliu adattu una estensione specializazione BlockSite Firefox, a funzione principalu di quale hè solu imbligo siti. Scaricate è stallate sta applicazione direttamente da a reta. Dopu a stallazione hè cumpletu, avete bisognu di "Uttenimenti" - "Extensions" in u navigatore, truvate "BlockSite" in a lista aperta è vai per i so cunfini. Adupratu, avete bisognu di cliccà "Add" è aghjunghje u risorse chì vulete impedir l'accessu. U vantaghju di questu aghjuntu è chì soporta l 'abilità di impurta una lista di indirizzu da u testu. Per quessa, se vulete imbligarià parechji siti à volta, hè bisognu di scaricà di l'infurmazioni necessarii da u schedariu, è micca di cuntenenu in u so input manual. Possibile è l'operazione inversa (lista d'export). Inoltre sta dumanda vi permette di stabbilì una password per escludiri a pussibilità di cambià a scatula per un altru utilizatori.

Situazione di Google Chrome

Per limitar l'accessu à certi risorse di Internet in u vostru navigatore, avemu, cum'è in u casu anticu, hà da riferite à una stesione speciali scritta per ellu, à dì - à u plugin SiteBlock. Per installà, deve prima di và à i paràmetri di u navigatore è sceglite "Extensions" - "More extensions". In a tenda online apertu Chrome find (cù l'aiutu di una stringa di ricerca) l'aghjustà necessariu per noi è installate. Dopu a stallazione hè cumpletu, reinicia u browser. Allora volta à a "Configurazione" - "Extensions", induve aghjurnate u plugin chì avemu bisognu. Intrudui i so paràmetri, vi vede una finestra. In questu, pudete intrà in l'indirizzu di i risorsi di l'Internet chì avete bisognu à chjude ("Sughjate à Pianu"). I duminii ristretti ponnu esse micca voziunati. Salverà i vostri cambiamenti. Per verificà se ubligatoriu di ubligatoriu, scrivite qualsiasi siti siti chì intria in l'indirizzu. U risultatu hè un messagiu di u browser "Bluccatu per estensione Siteblock".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.