Food and drinkRecipes

Cumu fà u zitellu di tomate in casa: 2 manere è cunsiglii

Unu di i zitelli più boniali in u mondu hè u tomate. Sfortunatamente, i pruduttori ùn sò micca sempre travagliu per u beneficu di i cunsumatori. Hè per quessa chì in zuffati industriali chjamate una quantità di elementi tracci minimu. Se fate tuttu u stessu, è appressu i banche, pò esse sicuru di a sicura di vitamini. Avete bisognu di sapè qualchì secreti. Cusì, cumu fà u zuccaru di tomate in casa senza perde tuttu i sustanzi utili?

Tip # 1

Tutti i frutti sò sughjetti, senza ellu, è particularmente rot. Hè necessariu di cutà tutti i vignaghjoli, lavate i vegetali. A mantenenu in mente chì un litru di zucchero necessitare da almenu 1,5 kg di tomate, altri ùn sarà cusì acqui, cù un corpu. Per un vinu grossu, hè megliu d'elegà tombi pezziunati di pocu tanu (cusì hè più piacevule). Cusì, cumu fà u zuccaru di tomate in casa? Prima, cumprà tutti l'ingredienti necessarii. Lista minima:

  • Verdura;
  • Salt;
  • Zucchero.

Ai dettu ancu aghjunghje cinnamon, claudine o pappaddu bianca nera. Hè sorprendenti, per a priservà a zuccaru durante un bellu pezzu, ùn hè micca bisognu à l'acidu citru. Hè abbastanza sulu di sterilisà benè u frasi è tazzi.

Tip # 2

Dopu chì i pumati sò lavati, avete bisognu di scancillate da a pelle. Ci hè dui maneri di fà questu:

  • Criddite cù l'acqua furiosa, è scappa di a pelle;
  • Pute u pumadoru in una puchina, pour un pocu acqua è precuescumette tuttu (cù vegetali calde, a casca hè salvata da facilmente).

Perchè hè questu necessariu? Per vìviri solu da a polpa, senza impurtazione eccessiva. Dopu amparatu à fà u zuccaru di tomate in casa, preparanu un tamarzu granu in anticipu. Appuitu è chì hè fatta à farina.

Tip # 3

U pumu dighjà, senza a pelle, deve esse squate di un tamarzu. In un ideale nantu à questu ci seranu solu e zeri, tutti polpi partenu di u ghjacciu. In ocasu, ste passi sò trascuratati, facenu a bèzza grossa. Se e simile sò chjuchi, certi voti sò simpliciamenti partiri. A nota: pudete moltu i ligumi in una licenziale à u statu di picculu zitellu.

U passu prossimu sarà culinaria. Avete bisognu à vultà una piccula quantitati d'acqua cunfitti, aghjunghjenu a salanza è u zuccheru. In quale quantità? À tastallu. Per 1,5 kilograpi di pumati, abbastanza per 1 culletta spugna di zuccherinu è u sali. Pudete aghjunghje l'aghju chianu (a mezza cullizzioni) è pepite negra. Cumu fà u zitellu di tomate in casa più rapidamente? Scorcese in un multivariatu o un uttellu di zucchero. Se no, l'opzione cù a pignata hè a più impurtante. Ùn hè cunsigliatu di uttene utensili d'aluminiu d'aluminiu, sparisce tosini. U zuccu fogliu dopu avè l'ebbrezza durante 20 minuti. Allora tuttu pò esse spaccatu nantu à latti priparati, chjusu è si ne vogli'andà benifate (vultà in puszione).

Tip # 4

Ci hè un modu faciliu di cumu fà u zucchume di tomate in casa. Piglià a pasta di tomate, l' acqua è u sali. Cumu fà u zucchero di tomba casera? Mettite a pasta è l'acqua (per una cullizzioni di pasta chì necessite tanta acqua calda). Puderete aghjunghje sal di quì à u gustu. U zucchinu hè prestu! Da a buttone ùn serà micca differente. Parechji pruduzzioni facenu quì, aghjustendu solu cunsirvatori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.