Food and drinkRecipes

Cume culle di culori di chicken clàssici?

Scuppite sò un pratiche classic per un lunch o cena. Hè un amori nazionale per u cutlet hè spiegatu solu: stu pane hè prestu bè semplice, apparti, ùn hè micca solu gustoso, ma ancu cunvendendu. Dopu tuttu, i mandiole di manghjà pò esse manghjatu in caldu è friddu, cun elli assuciate perfetta à guarniera. Cù cutlet puderete farà diliziosi sandwiches, sò cunvenutu per piglià cun voi à un picnicà o per travaglià per un pranzu lunchi.

In ogni casu, in a cucina di casa, i cutlettes, a più spessu, sò disposti da una vacca moltu, senza chì scurdate micca di a versione equitabile è gustosa di carne d'avanguardia. A strada, assai pensanu chì e chieti di u puddaru di i purcelli sò un pranzu dieteticu exclusiu. In parti, questu hè cusì cusì, tutta a tecnulugia di a cucina. Per esempiu, se cocelle cutlets chicken tagliata da i pomi maghju, è ancu micca frutti in un pane, è a purtate à a ghjurnata in aeròglili o vaporizzatore, u prugettu sarà chjucu è bassu grassu.

In ogni casu, molti cornuti, fatti di petti di polli, parevanu secchi è micca troppu savore. In questu casu, pò esse cunsigliatu per cocilu u cutlet di pollula d'acordu cù una altra ricetta, saranu menu nutizie, ma di tene è sucietà.

Partite per a selezzione di prudutti. Idealmentu, i carni piccati per u cutlet deve esse preparatu indipindente. U fattu hè chì u cumpunenti di cumpagnie di carne piccata, chì si vende in i stanzi, hè normale u pelle di pollo. Per quessa, u furchetta prestite hè troppu grassu, è quandu si fritto i cutlini sò ridduchjinamenti ridottu in volumu, postu chì u grassu hè u pruprietariu di esse chjucu. Cusì, pudete cumprà u piccatu di pollo preparatu solu se ùn avete micca dubbitu.

Per fà u cutiddu jugului da u piccatu di pollo, hè megliu aduprà carne da e pate. O fà un mezidissimu stuffing da a carne di e gammi è i petti. Adding to the stuffing of the skin is extremely undesirable, però, questu hè una materia di gustu. Si qualchissia li piaci mannara bagnaia, puderete moltu è pelle.

A ricetta classica per un pezzu di u minucatu di pollo dispostu l'aghjunzione di ulecciu piccatu in u pane è u ova. A cipolla pò esse aghjustata frittu o crudo. Ma u principale hè chì hè assai picatu o rossu. U fattu hè chì i cutleti di u pullitu sò fritti assai prestu, e pezzi kbar di cipudine ùn anu più tempu di diventà brutta è crunqui nantu à i denti, chì dà u pani un gustu sicuru. Per un chilò di carne piccata, ùn pusà più di 150 grammi di cipolle finamente picca.

À u panu, hè aghjuntu à a carni piccati ùn per u scopu di salvà a carne, ma per dà suculità è dulcezza. Eccu ciò chì tocca hè di osservà a pruporzioni, in a ricetta classica hè stituutu chì 250 grammi di pane biancu senza crosta hè necessariu per kilogrammi di carne piccola. Sì pettite menu, i cutlini saldanu siccati, è se u overdo, avete u cutlé "pane" cù l'oliu di carne, chì sò spessu cose in dining rooms.

I sustanzi additivu sunnu olii di pollo, perchè senza elli cutleti sò spessu appiattu. Ma manghjendu oghje troppu oghje ùn valenu la pena, u pranzu vi serà ghjustu. Per a nostra cantità di prudutti (kilogrammi di carne piccata, 250 grammi di pane è 200 grammi di cipudioni), hè abbastante per piglià dui ova.

Dopu chì a piccula hè moltu mischera è eseguita oghje, si deve esse messi in a frigorifera durante 30-40 minuti, senza scurdà di scopre a tazza cun una tappa o un filmu di alimentazione.

Da a carne prisenta prisenta à pudeti cocinari lupine. A strada, per dà più juiciness, chefs anziani aiutanu avè aghjunghje un pocu ghiacatu finamente finitu à a massa finita. Prima di taglià a tagliera di fritterà, cù farina, gallettini cruciate o sannas.

Perchè una varietà di cutleti da carne di piccati di pollame pò esse preparatu cù parechji additivi. Per esempiu, quandu aghjunghjenu a carni piccati, aghjunghjenu funghi finamente chopped shorted, cheese raviglio o greens. In questu casu, i cutlets tene un gustu diffirenti ma micca menu interessanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.