AffariGhjistioni

Cumposti di prucessu è i so tippi

Ogni ditta voli chì l'affari apertu per quellu chì aghjusteghja u beneficu massimu. Ùn hè micca sempre fà fà fà questu, perchè alcuna opportunità autentica hè sempre limitata da a dumanda di i prudutti manufatturatu è i costi di pruduzzioni. U limitatu principalu di l'inginu hè sempre costu. A su turnu, anu ancu influenatu u numaru di propositi. Hè per quessa chì a splutazioni, cunzidennu prospecti per u futuru, hà necessariu analizà i costi chì anu avutu.

I costi di a pruduzzione è i so tipi sò i costi à esse facciutu in u prucessu di l'attività per ogni pruduzzione, independentemente di i soldi è i volumi di pruduzzioni. Sti custatti consistanu di costu di materie, gastu per a prumuzione è vendita di merchenzie, pagamentu d'interessu per un prublema, i costi di travagliu per i travagliadori è altri gastrii supplementi.

Tutte e cose di pruduzzione sò diventati tradiziunale in "sedimentu" è reale. In u primu casu, si parlanu di i costi chì anu pussutu esse cumpiitu a pruduzzione è ùn mai tornanu. "Costi Sedimentarii" ùn sò micca più cunsigliosu quandu facenu novi decisioni (cunziddiule l'alternattivi per un sviluppu di a pruduzzione), è a contabiliazione sò principarmenti ligati à diversi casu d'assicuranza, per esempiu, scrivintendu i debuli ferries. Se parlebbe nantu à i costi riali, in a so volta sò diventati in esplitu è implicit. Esplicitu - questu hè u costu assuciatu cù costu di u cuntrattu per a compra di l'equipaggi necessari, materiali primi, pagamentu di i pagi, rentu di posti, etc. Implicit - questu hè u so custituitu chjamatu un tempu, per esempiu, i costi assuciati à a pruduzzione di un signu luminoso, chì chjama l'attenzione à l'affari.

I costi di a pruduzzione è i so tippi sò spartuti in fasura è variable. Costi custanti di a pruduzzione sò costi chì sempre anu cambiatu, invechje di a riduzzione è l'aumentu di a pruduzzioni. Questu cumporta u pagamentu di rentu di i posti, pagi per i travagliadori, i cuntribuzioni di assicurà, i costi di l'equipaggiu, etc. Costi custanti pò esse divisu in iniziali è residuale. Inizio - sò questi i custusti chì arise cù u principiu di a pruduzione è a venda di merchenzie. U residuale sò quelli custumi chì una dimarchia o l'affari cuntinueghja sottumessu, ancu s'ellu a produzzione o a venda di merchenzie hà stata indefinitu.

I costi di variabilità, à u cuntrariu, sò dipendenu in modu di volumi di pruduzzioni. Bastamente, sò assuciati cù e coste di cumprà a materia prima prima è u travagliu. Ci sò trè tippi di spezii variabile - proporcionale (cambiamenu in a listessa proporzione di produzzione, vendita), prugrissiva (cambiante in una proporzione assai più grande chì a pruduzzione è a vendita), degressiva (mudificà in assai più proporzione chì vendita è produzione). Sè i costi di a pruduzzione è i so tipi rapprisentanu i costi di un ughjettu ecunomicu particulari, cusì i pezzi publichi sò i costi di travagliu materializzatu è di tutti i cose viventi chì sò riflettuti in u valore di prudutti prudutti. Cumposti di a pruduzzioni constantali è variàvule in u totalità di furnisce e cose.

Cusì, pò esse sicuru sicuru chì i costi di a pruduzzione è i so tipi rapprisentanu una valutazione interna di tutte e coste chì a marca fa in modu di diventà da l'appiecazione alternative à i corsi necessarii di a so trasfurmazioni. Tali costi pò esse internu è esterno. L'esternu hè a valutazione di questi costu chì sò pagamentu à i fornituri di u travagliu. Cundutti internu o impagati, u costu sò costi assuciati da l'opportunità perchè per un usu raziunale di u risultatu ecunomicu cumpratu .

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.