RilazzioniDivorziu

Cosa si u maritu a si lasciò per un altru?

Oi, in marital u nostru l 'omi di mondu hè videndu comu nurmali, si pò dì, se un omu chì ùn hà pigghiastu nantu a so moglia, tantu ch'ellu ùn hè un omu. Ma hè atta à guardà solu i rapprisintanti di i forti la mità di l 'umanità, ma ùn li fimmini. Spessu u risultatu di adultère masciu hè a so partenza da a famiglia. U so maritu manca, è una donna, dannu è assai Amicu, perchè tradutu l 'omu chì hà ama assai assai. Psychologe crede chì a partenza di l 'omu a famiglia - un piriudu assai difficiuli, chì hè necessariu, prima di tuttu, à parmetta, è tandu à piglià ogni azzione.

How to parmetta un tempu quandu u maritu a si lasciò per un altru? Di sicuru, a manera sèmplice a voglia di tuttu, è pienghje lacrimi amari, pintennusi chì tuttu hè più. E donne sò assai assai voglia di, è dunqua suvitatu bè u maritu di a so paris dulurusi e longu. Ma chistu è à a ràdica di mali. A Pagina Chì partutu bè, è chì si vai. È avemu in turnu amparà à campà bè u difettu, è fà i piani di la vita avvene.

You mali chì u so maritu si n'andò di u so paris. Certu sò mali e mi pari di essiri tuttu eranu rispunsevuli di ciò chì hè accadutu. Finiscila! Didàttica, nimu hè rispunsevuli, e secunnu, ca vi dissi chì u so maritu era andatu nantu à ciò chì vo mala. Graputi tutti sti conjectures. U Populu ùn hè necessaria à esse firutu in fronte di i so 'maritu, ellu li chiacchiari di u so telefuninu è dumandendu a turnari. Ùn vi pari sta vi u travagliu? No. L'omu parsi l'omu hà. Finiscila di rumpiri li piatti in a casa, è s'impatruniscenu di tutti i caramelle piache. A donna, chì hà firmatu un divorziu vi dicu senza esità chì hè scimproriu à caccià se in una diprissioni, picchì fora di lu, oh, quantu difficili hè. U schema apprussimata di a to pinsamenti deve esse like this: manca, ancu, Lettera, sulu pinsari; I sempre fà u megliu; I hannu tuttu in a vita hè bona. Ci hà da piglià un coppiu di settimane, cusì vi ponu andà à u passu prossimu. Avà vi tocca à capisce chì vi nni jemu a fari prossimu. Avete dui scelte: sia vi dicu avvedeci à u passatu è principiatu una nova la vita, o pruvà di vultà à u so maritu in a famiglia. Ma prima, parlà cun elli, per esaminà cusì vivu Ùn avete sentimenti di u so maritu, pirchì si non fari, nun taliari per mutivi di riparazioni. Ancu i zitelli ùn pò esse un puntu dicisivu in u vostru rapportu. Love ùn pò esse. Altronde, ùn vi pensu, vi campà bè i zitelli in a famiglia induve Mamma e mia nun 'amuri d' iddi è campà spùticu, parenting?

Sè lu maritu era andatu à l 'altru, è voi ci vulete torna, sapere issu: ùn basta à mette li prissioni nant'à ellu è minacce. Tutti i possi fà hè parlà di u so maritu in una atmosfera tranquidda, pisanu li boni e tinti, è infine ghjuntu à una denominator cumune. Sè a to sentimenti flare up di novu, cusì avete un casu à principiatu tutte e n'àutra vota. Nun vi scantati s'è u maritu ùn vulete à vultà. So, cumincià à urganizà a so vita. Supra lu liveddu di custumi, avete a vede elli stessi cum'è a donna chì hè sempre belli è preziosi. U so maritu era andatu, ma tantu chì, u mondu ùn BERTOLINI intornu à u so culonna.

Cambià u vostru aspettu. Per esempiu, perde a pisu, cambià di culore capelli, o acconciatura. Sè vo sò arme in panni di culori grisgiu è neru, canciari lu in u luminosu culuriti da sta, a vostra vita sarà cresce è di più tamantu. Aiutannu di tutte e cose chì voi ricurdari di un anzianu maritu. Ùn ci hè micca bisognu di tene in li relìqui a casa di u passatu. À spessu risponde incù amichi, discurremu i temi di moda, è s'ellu si riflette à a so 'maritu, comu circa la pirsuna ca sulu na vota Passà a vostra vita. Ùn sianu attenti masciu, chì u forti la mità di l 'umanità faci tù cumplimenti dà rigali è cunduce à ustarii. Forsi l 'omi sarà quellu chì serà u vostru maritu, cu cui vo avete vissutu una vita longa è filici. A scuntrà sicuru ex-maritu, sulu pi diri: vinu è mostra tutti i punti chì vi sò filici e cumpiacente. Chì ci capisci comu cosa preziosa persu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.