ViaghjuTips per i turisti

Dresden Castle Residence: photo, description and reviews of tourists

Dresden Castle Residence hè unu di i principii prublemi di sta cità tudisca. Originamenti era a sedie di i Elettore - prumesseri à u tempu di u Sacru Imperu Rumanu, dopu i re sò. Questu hè u più anticu edifiziu in Dresda, cunservatu finu à i nostri ghjorni.

Prima menzione

Per a prima volta in fonti storichi, a residenza castelli di Dresda hè citenu in u 1289. U cullezione di u casteddu avìa appena cumparisce assai prima, sicondu parechji fonte, in u 1206, quandu u cuncorsu di a nubiltà saxone era in Dresda.

À a fine di u 13u seculu, un panzunetta di pietra traversu l'Elba era digià stata custruita. Stòrici susteni chì era un edifiziu custruitu in un rumanu. Doppu lu so apughjatu hà cambiatu significativamente. Ntô XV sèculu, u casteddu era ricustruitu in talianu, pupulari à quellu tempu in Germania.

Renovazione in u stile Renaissance

In l'anni 1530-1558, a Dresden Castle Residence hà saputu una ricustruzzione significativa. Hè cuminciatu da u duca di George u Barbutu. I porti di petra nantu à u ponte nantu à l'Elbe sò stati ricustruiuti. Hè acquistendu una figura majestuva è nome "Porta di San Giorgiu".

Cumplìu stu reimplistramentu Elector Saxony Moritz, chì vulianu expandà u casteddu. Per fà questu, hà dettu sacrificà l'armata punenti, è l'edificu chì criscinu in u so postu, fù chjamatu Moritzbau. In u primu pianu avìa una stanza assicurata da parechji cecchi, chì serve com'è tesoru.

Per via di a ricustruzzione, l'aria di u tribunale anu aumentatu significativamente. Avà, a Residenza di u Castellu di Dresda hà divinutu un locu adattatu per a mantene torneigli cavalirisi.

A riduzzione urganizazione hè stata a principiu di u seculu XVIII. U so initiatore era u Elettorale di Sachsen August Strong. In u 1701 u Castellu di Dresda era stati danucati per u focu. A società era pruvucatu à restaurà l'edifizii perché in u moddu u stilu baroccu di moda, ma ùn hà micca cambiatu u renaissance.

U statutu prisenti di u casteddu

À u turnu di i seculi XIX-XX, una rinforzzione larga di u casteddu fù cumplittatu. A maiò parte, i costi sud eranu ricustruiuti. Allora, quì ci era un altru bastimentu cù un passaghju cumendu à u palazzo Taschenberg. Hè fattu in stili neo-baroccu. Cusì, u palazzu induve a famiglia reale hà ricivutu una konnessione diretta cù u casteddu. A cullera hè stata chjamata "longu passaghju".

Fu in u 1901 chì u tipu di casteddu chì pudemu osservà oghje era furmatu.

Cume si vede in attrazioni in Dresda?

Oghje, unu di i siti turistici più notori per i viaghjatori chì venenu à Allemagne hè Dresden Castle-Residence. L'indirizzu duva l'attrazioni hè stata: Dresda, Taschenberg, 2.

Oghje Ci hè più vistiu. In più di l'unica architittura medievale chì hà surviviu à questu ghjornu, ci sò ancu parechji musei situati nantu à u casteddu di casteddu.

U più preziosu di i turisti hè a Volta Verde. U so valore principale hè un diamante enorme in a forma di una peara di color esmeralda. U so pesu hè di 41 carate, o più di 8 grammi in u sistemu d'usi di misuri. Unu di i patroni di u casteddu - u Saxic Elector Augustus III - hà compru per soldi, cumparatu da quantità chì cullò à a custruzzione di a catedrale in Dresda. Almenu, ci hè una legenda.

Circa 10 anni fà dinò escevule ancu tesoru reale chì anu sduccatu cù curazione di l'occhi innecessarii. Tuttu stu pudè maraviggharisi di Dresden Castle-Residence. Induve questa attrazioni unica, avemu digià avete digià. Per ghjunghje più veloce da u trasportu publicu, avete aduprà u tramu. I rotta chì seguenu in quella direzione, assai: № 1, 4, 8, 9, 11, 12. A sortida seguite à a strada "Pochtovaya Ploschad" o "Teatralnaya Ploshchad".

I valori principali di u Casteddu di Dresda

A maiò parte di i turisti anu imprudent à Dresde per vede micca solu u famusu casteddu, ma ancu i valori unichi chì sò stati guariti. Ùn hè micca solu diamanti è tesori.

I so attraversu principalu sò a Watchtower, à u palazzo Taschenberg è a capela di a corte. Quì ci hè unicu interni medievali, per esempiu, u Gabastru Numismaticu chì era utilatu da i votori Sassoni.

Per separà, hè necessariu di parlà di a cullezzione di tesori. Hè a più ricca in Europa. A attenzione particulare hè necessaria da a Sala di Gravure è a Libreria d'Arti, restaurabile solu in u 2004. In u 2006, i architetti di restaurazione, sicondu parechji disinni, anu rientatu a re-creazione di a Galeria di u Principale, u Passu di l'Inglesu è a Càmera Turca.

Impressions di i turisti

Tutti quelli chì anu stati in Germania è Dresda, almenu una volta, sò à vulevanze per sparte in i so sentimenti. Dopu tuttu, l'attrazione principali di stu viaghju hè a Dresden Castle-Residence. только восхищенные. Ricerpene di i viaghjatori chì sò solu admirati.

I turisti nota a limpezza è l'ordine nantu à i strade allemand, è u gotico delightful di u palazzu, chì hè simplice ghjustu. , что такая непростая судьба была у этого строения. Parechje persone, quandu anu appressu a storia di u casteddu, ùn credi micca chì un destinazione cusì diffici era in questu edifiziu. Dopu tuttu, durante a Siconda Guerra Munniali era casi guasi distruttu. Per a risturazione di u castellu cù una certa certezza storica hè stata perchè più di una settanta anni. In certi parti di i travaglii di restaurazioni oghje oghje.

In modu, u costu di visità e camere è u museu di u castellu in Dresda hè assai demucraticu - accumenza da trè ettari. Ma per un pocu soldi quì pudete cuntemplà a "Madonna Sixtina". Questu hè u mostru famoso.

Un bigliettu à u casteddu cun una guidata audioguitarisa in russu custituta 12 eurò. Ma per queste soldi vi cuntene à tutte a storia fascinante di u custruzzione, fate a pocu pressu l'ochji nantu à e strutture, a torre è l'ali.

Un viscuvili per visitanti di viaghjatore in Germania hè a Dresden Castle-Residence. Ritenimentu di i turisti sò solu pussibuli. Parechje persone scurdate di un pannello mosaicu di i reguli di Sachsen, chì si trova in una di e carru vicinu à u castellu. Daziunale sò disposti per salammi cù a so residenza principale per un milenariu tutale.

Da a torre d'observazione, una vista cusì viste accende tuttu di Dresda. Basta à attenti: in i marti sò quì hè u ghjornu off. Allora ùn avete micca in modu. Tutti l'altri musei in Dresda u travagliu nantu à un schedulatu più famosu - cun un weekend sole u luni.

L'esposizione, sicondu i turisti, hè grande è interessante. Cusì, per visità ancu a parte di i palazzi (per esempiu, almenu chiddi chì sò inclusei in u bigliettu per 10 euros) per un ghjornu, ùn sò micca tutti. E stannu a ritruvà novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.