ViaghjuTips per i turisti

Corrida in Spagna - carta di l'affari di stu paese

Turisticu Spagna attrae à millioni di turisti. Ci hè mari, praghji, hôtels di moda da quì. Ma u qualchissimu di stu paese hè a coru spagnola. A visità in Spagna senza visitare stu spettaculu quì hè cunsideratu un disrespect to the country stessu, a so cultura è e tradizione. È à vede in a vita verita per a battaglia cù viteddi corsi di centu mila di fanati di stu spettaculu vènenu quì. E sti puggioni sò cuntinenti solu in l'Spagna. Sta tradizione hè stesa in tuttu u mondu. Ma a corrida in Spagna hè una miracula spiciale chì ùn vinaranu micca in nisun paese.

Tradizionalmente, i curridori sò durate duranti tuttu i festività religiosi è e fira principali di a cità. Una tempula di tore di tempura accumenza durante a Festa Las Fallas, chì si tenene in Valencia in u piriu di u 10 di u 19 di marzu. È sta staghjoni finisci in uttroviu cù i fieri chì sò in Madrid è Saragossa. È i più famusi in l'Spagna sò dui fieri. Eccu a Fiera di aprile, chì s'hè fattu in Siviglia. Accumincia una settimana dopu à Pasqua è dura per dui simani. Bonu, a Fiera di Mai, dura un mesi in a capitale di u Paese. È hè a corrida in Madrid è in Siviglia - questu hè u locu induve pudete vedere u travagliu di u torero più famosu. Ancu più di bullore interessante si passa in altre città di u paese. In Còrdova (maghju), in Granada (a prima settimana di ghjugnu), in Pamplona (a primu di lugliu), in Valencia (a seconda mità di lugliu) è in Bilbao (a seconda half d'Agostu).

In generale, cumprinta in Spagna - questu hè l'avvenimentu più prezioso in questu paese. Accumenza à un certu u tempu, è à u principiu hè pussibule cuntrollà l'urdinamentu. Ora l'"verdi" sò attivamente contru à a tia. Ma ci sò parechji admirenti di stu spettaculu chì difende cun veuxementu, motivatu da u fattu chì a corrida hè diventata in ispirazioni per parechji musicisti, artisti, edituri è scrittori. Dopu tuttu, a tradizione di viteddu avete raghjunata scritta. E cù sti animali attaccò assai riti. In spessu, u sangue di u toru sacrificiale serve com untu. È molti cresiavanu chì l'pruteghje i forzi scuru è i cunferenzi cù cura è forza.

È i viteddi chì vanu in l'arena per battellu di u toreru ùn sò micca animali corpu. Eccu i criaturi salvatichi è furiosa chì anu un pedigree, stendu parechji seculi. È ùn ne anu più bisognu di furmà, furmà - a so fierce dispusitivu chì anu ricevenu à u nascita. È sti ziteddi attaccanu immediatamenti tuttu ciò chì hè in u so campu di visione. I primi 5 anni di vita, curretti in pezzi, è solu avè l'onore per andà in l'arena è muriri davanti à mila di ghjente.

In fatti, a corrida in Spagna hè una vista piacè chì ùn cunnosci micca uguali in bellezza è dramma. I tradizioni è i rituali di sta accusione sò furmatu da parechji seculi. È se u spéciale ùn li cunnosce micca, ùn averà micca bisognu di apprezzà a essenza di ciò chì succede. In ghjiniralmenti in questa vista, sò trè mataturi chì participanu. E ogni cumbattitoghji cù dui toru. Quessi i viteddi sò scelti per toru in un locu specialu. E issu spetaculu cumincià cù a desfile, quandu tutti i participanti di a tia rivenda nantu à u arena. Sò accumpagnati da una prucissiori custruite è tuttu chistu passa à u sonu di a pasadoble.

Ogni matadoru havi tri attori - banderillero. L'aiutanu à cuntrullà u toru è fate cù belli vistimenti. Inoltre, u banderillero hè strappatu in u spruvendi di u toru cù palangani duvuti adornati da carta culurata. Questi bastone sò chjamati banderillas. Toruero hà ancu u so squadra. È agisce dui piccatori, ugnunu di participà in una battaglia. È a prima lotta cuminciò, quandu u presidente di a corrida allora u so pappu biancu.

E allura u toru hè purtatu à u palustre. Hè state salutatu da u banderillero, in cui mani sò i vistimenti di crimson-dorili. A so cumpagnia hè di cumprenderà u cumpurtamentu di u toru è l'insignà "e règule di u ghjocu". Allora u so turnu di i picciotti. Adduluranu ancu currettamente u cumpurtamentu di l'animali è fate tuttu di mantene bassa, vedi u mantellu è ùn fate micca attaccoli è i muvimenti. Per questu, u picadoru fa tri injections of bull in u ciambdu.

A cumuna nova in Spagna cuntinua cù a participazione di u stessu banderillero. U toru hè più periculatu per questu tempu. Ciò digià oghje "e reguli di u ghjocu" è hè prontu à difende cun fiercely. Allora u banderillero hè stuck in a spine di u toru par quattru parigli di banderilla. Eccu avianu a dimustrari la so retazioni è a destreza. È solu dopu questu quì hè a turnu di u matadoru. Andò in l'arena armata cù una muleta russa è una spada. U matadoru cummatti u toru, usando assai elementi. Ogni pirouette di ellu pruvene applausi in i strade. Allora pocu pianu u mumentu per un vaghjolu fatal. U matadoru deve fà una spada è cullà in stu spaziu di 3 pulgati, situatu trà i saculi di l'animali. U matadoru furtunatoghju riceve una recompensa per a cuda o l'aricchia di l'animali chì hà tombu. Sò simboli di u so valore è u sapè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.