ViaghjuTips per i turisti

Itkul (lago, regione Chelyabinsk): cumu?

Tanti articuli sò stati scritti nantu à i miraculi naturali Ural. In questu avemu da annunzià una altra perla, chjamata chjamata Itkul (lago, regione Chelyabinsk). U reservoir si trova in a riserva di Khakassia. À e costi è in l'intestione di u lavu ùn anu scupertu spezie raru è in periculazione di fauna. L'acqua hè stata propria legenda, attraziu è hè famosa per a bona pesca.

Situazione di u lavu

Itkul (lago, regione Chelyabinsk), a photo di u reservatu sò in questu articulu, hè in a Ripubblica di Khakassia. Una larga abitata di acqua hè situata à punenti di u fiumu. Shira, 100 metri d'altitudine. A distanza tra u corpu di acqua hè solu trè chilometri. U lago hè parte di u gruppu acqua di Shirinsky. U reservoir si trova 110 chilometri da Ekaterinburg.

Descrizzione di u lavu

Itkul (lago, a regione Chelyabinsk) riceve ghjunghje risultati, in particulari di u paisaghju è a purezza di l'acqua. L'aria di l'acqua hè 30,1 km². U voluminu di l'acqua hè 234.8 million metre cubic. U lagu hè una forma ovale. Da u livante à u punenti a durata di u reservoir hè di cinque chilometri. Da u sudu à u nordu, a superficia di l' acqua si stende durante 7 km.

Itkul hè un spiaggiu assai profunnu. In u mediu, stu valore hè di 8 metri, u massimu - finu à 17 m L'acqua di u lavu hè assai nìvule è surprisingly transparent. U fondu pò esse cunsideratu ancu à una prufundità di cinque metri. U reservoir si riferisce à u tipu calcium-hydrocarbonate, cù mineralizazione di 167 mg / l. L'alkalinità alcuna hè osservata in u lavu. À l'estiu, u corpu di l'acqua hà brusgiate assai longu.

Nant'à i bancchi hè circundatu di bosculi di biddezza è pinu. U lago hè alimentatu da una grande manca di ciumi chì flutteranu in l'acqui. D 'urìggini a fonte di Itkul, chì scorri versu u lavu. Sinara. À a catena di u fiumu hè una presa. I rive di u lavu sò cuparti cun culori culori. Inclusu cuntene cristalli di minerali granate.

Legends of the lake

Itkul (lago, regione Chelyabinsk) hà una legenda antica ligata cù u so nome. In i tempi antichi, u pruprietariu di l'acqua hà viviatu nantu à l'stagnu, chì ùn hà micca piace quandu a persona hà pigliatu pezzi in i so pezzi. Spirantatu à spessu à a superficia è i arrastrude in u deep pool di zazevavshihsya di pescadori. A ghjente hà trovu à appaciguà u spiritu cun rigali, ma ùn hà micca travagliatu.

Allora i locali inviani à a so prutezzione, l'eroi di Itu. Hà tiratu una reta in u lavu, chì anu ingeratu u maestru di l'acqua. Iddi accunsenu à piglià trè volte à revelà u vincitore. Bogatyr hà decisu di tramà è chjamatu à l'aiutu di u so fratellu minore - un omi. Lutté durante un longu tempu cù u spiritu, ma i forze eranu ugguali, l'avversu stompata nantu à u puntu. In u risultatu, un pattu era furmatu quì.

Allora l'eroi invitò u Capo per fughjassi u tigru, u so fratellu anzianu. A bèstia per sta serviziu dumanda u permessu di u ghjovanu à pisci in u lavu in ogni mumentu. Quandu u Spìritu appeared in l'acqua, u tigru aghjunava. Li battinu pi assai tempu, ma a bèstia nun liberava u rivalu.

U pruprietariu di l'acqua cunfède à scunfighja è, annunzia tuttu u focu biancu, si chjappi sottu à una petra pesante. Dopu questu, tutti quelli chì vulete chjappà ghjunti in u mare, è u lavu chjamatu dopu à u guerreur Iskul.

Cù a petra Shaitan, cullendu fora di l'acqua, ci hè ancu una legenda. Ci era dui spiriti - Malu è Bonu. Eranu fratelli, ma andonu da u mondu separatu. Boni rigali distributati à e persone, hà datu u più bellu. U malu era dura è friddu, cum'è una roccia, è sempre è culpisce in u locu più vulnerable.

Appena chì i fratelli si sò scontri, è una disputa iniziatu, quale hè chì fà u dirittu è quale hè ellu in modu incorrectu, ma a virità ùn hè micca statu truvata. Allora Bonu dicidiu di dimustrà chì a legge divinità hè cum'è una superficia d'acqua chì riflette u celu è si cunvertiti in un bonu lago. Evil in rispondenu era una roccia negri tutta in l'acqui, chì imbriacà immediatamente u mo ochji.

Dopu questu, a ghjente hà chjamatu u lavu di u Sacru è circundava da ellu avè attaccatu. Una petra enormi scura era Shaitan. Hè stata avvicinata per amparà à scunfighja i nemici. È i fratelli sò ancu discendu, è sò sempre in modu novi.

A fauna di u reservoir

In prima Itkul (lago, regione Chelyabinsk) abounded with fish. Ma in l'ultimi anni, i so riservi hà spargugliatu significativu. In u risultatu, principiendu in u 2013, u prugrammu per crescita parechji spezii di pisci. In l'acqui si trovanu:

  • Bleak;
  • Roach;
  • Ripus;
  • Burbot;
  • Perch;
  • Sig;
  • Bream;
  • Ruff;
  • Truita;
  • Carpa Crucian;
  • Tench;
  • Ide;
  • Pike;
  • Dace.

U principiu di u lavu hè stata utilizatu da a Fabbricalla di Pescheria à Araculi per a biera bianca industriale. A produzzione di l'attività era di 500 cententi annu. In u lavu chjaru in i spondi prutetti, in quali ci sò specimeni richiudarii di flora è fauna citatuni in u Libru Rossu Chelyabinsk:

  • Àguila bianchina;
  • Sauce salivate
  • Loon black breasted European;
  • Libretti di a famiglia "bellezza" (o una chjùa di capelli scuri);
  • U cignu;
  • Brown forest ant.

Da e piante in a Libera Roja piuma piuma piene hè purtata.

Itkul: pesca

In Itkul (lago, regione Chelyabinsk) u reste pò esse cumminati cù a pesca. Hè prohibita solu in una scala industriale. Ma l'amatori ùn mancanu micca di e canelli di pesca, si seguenu parechji reguli:

  • A pesca hè tutta sia pruibita durante a nascita;
  • Ùn pò micca impegnà a pesca di spinings è e cane di pisci chì anu più di dui anziani;
  • Prohibi assai articuli di pesca (zakoly, venteri, gimmick, etc.);
  • Ùn pudete micca usar armi pneumatice per a pesca.

U pezzu ùn pò micca esse attitatu da e rete, tine, fretu cù dinamita, è ancu uttenu scrini privati è altri apparenti. Solu l'accadimentu soli permettenu: una vigna, una fila di pisca, un fretto è un ganciu. Ma ancu per l'adattazione chjaru bè cumune grandi è interessanti sò attrai. Quelli chì vulete vulerà esse un barca.

Centri di ristorante

Quasi 350 rublu di u car è l'ingressu à Itkul (lago, regione Chelyabinsk). U centru di i ghjocu ùn hè micca unu, ci sò parechji cumplicati almenu:

  • "Tempi di Sira";
  • "Ferruviaria";
  • "Itkul";
  • "U carru";
  • "Uralelement";
  • "Depot".

Per quessa, ci sò sempre assai piacevuli. Ma parechji si vanu à reste "salvatichi". Eppo i so tende. Ci hè ghjusta chjucu chì i turisti si paganu. L'abitazioni si sò furnuti cù i so servizii necessarii. Parechji corti di volevillera sò furnizati cù volleyball è campi di football. Tutti i ghjorni à l'arrivata ricevenu un pacchettu per lavare. In u risultatu, a spiaghja di u lavu hè mantene bè.

Itkul (lago, regione Chelyabinsk): cumu per arrivà à l'acqui?

Sè vo passite in caru, in a strada di Ekaterinburg à Polevskoy. Dopu u paese di Poldnevoi hè necessariu di turnà à Dautovo. Purtate un pocu più. Dopu u paese di Kamenushka, u Lago Itkul pare chì quattru chilomitri dopu.

Sè vo avete acquistatu à l'stagno via trasporti pùblici, duvete bisogna di iri di Ekaterinburgu. I buses regulares à Ufaley superi depart from the bus or southern bus station. À a dumanda di u passageru, u mutore u cundutà vicinu à u paesi d'Itkul, induve camminà dui kilomitri à u lavu.

Pudete truvà à l'acqui e taxi. Ma tali viaghju costu almenu un e un milu ertu rubli. Pudete fà facenu sfarente. Pigliate da Ekaterinburg à Ufaley superiore da busu, è da quì à l'acqui in taxi.

I fatti interessanti à l'acqui

Itkul (lago, regione Chelyabinsk) hà fatti interessanti è avvenimenti in a so storia. A prossimu di a presa hè ancu cunservatu centesimi puli d'anni 200 anni, chì sò stati posti per rinfurzarà u suffittu. Anu avà ci era quaranta, ora ci sò menu, i gianti si cuminciaru à falà da a età vechja.

U Lavu Iskul hè circundatu da picculi turchi, u più altu di u quale hè u Monti Karabayka. Questu à 544 metri. Nanzu à a prima di a muntagna un cavallu biancu hè sacrificatu. Hè stata creu chì dopu à quessa, u restu di i so parenti scurdate di a pesta è à diventà più robusta.

U Lagou Itkul hè cunsideratu assai anticu. Una sola volta, l'archeologie anu truvatu traccia di ancisteri nantu à i banche di u reservoir. Quattru chilometri da l'acqui ghjè un vivero induve puderete mancu ghjurà mancu di i vostri mani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.