FurmazzioniFAQ educazione è a scola

L'arte di Duvintà un Maestru

Ci sò qualchi pruverbi in lu granni lingua Russian: "Chì fà, è legnu sò"; "Cosa ci va attornu, veni intornu à"; "Cosa hè u Papa, sò cun ellu è i ziteddi." Sti è altre parolle sò direttamente riguardanti prublemi cunfruntatu da i prufessori in i nostri tempi difficiuli. Chì vi purterà i zitelli luntanu da noi chè pienu di a so vita di 10 anni, in a scola? un altru Kd Ushinsky dissi: " 'aducazzioni Arts hà una funzione chì guasi tutti pari di esse un fastidiu di facili e sintìa, ma poche sò ghjuntu à crede chì in più di pacenzia, capacità è e cumpetenze spiccatu nicissarii più sapè fà." "Per quandu di u tempu vo intese à esse maestri; ma vi tocca à esse insignatu i primi principii di i oraculi di Diu, è vi tuccherà u latti, micca manghjà impurtente. Qualchissia chi partakes solu di latte ùn hè spirimintatu in a parolla di a ghjustìzia, perchè hè una criatura "(Low 5:. 12,13). [2] A situazioni oghje, in u parè di l'autore, hè chì l 'umanità hè di punta à una assai prublemi "média", è u zitellu vole maestru in u più u sensu di a parolla.

Modern crisa sucietà hà influinzatu guasi tutte e aspetti di a vita umana, in Vol. H. È duttrina, criannu una situazione difficiule per u sviluppu di l 'ambienti' educazione è pedagogy, cum'è una scenza, è una sana. L'essenza di a crisa hè digià statu trovu - a fiducia in a riflissioni furmali-logica è amparera. Ma l 'eternu-crescita purtata di infurmazione hè intensifitsirovaniya dimarchja pedagogica -. "Un statutu sucialmenti è parsunali ditarminatu, attività, purposeful in tra omi umanu di a vita di a sucetà" [3] Sta dimarchja hè cuscenza di i prufessori à tutti i livelli di u sistemu pedagogica di liggi, principi è i metudi di a furmazione è istruzzioni, la criazzioni di sumiglia. Tempu stessu hè u cambiamentu di i Paradigm educative, dozing l 'sperienza insignendu accumulate da l'umanità; capiscia liggi cambiatu funnamintali di la vita, cambia vita, travagliu custanti supra la cunnissioni vanu trà u spirituali è fisica in ogni persona. È si pò parlà chjama una mutazione di mondu intimu di l'omu: u dirittu à fà rilazione incù tutti i finòmini e prucessi, accostu a so rispunsabilità à elli è à u pòpulu. È s'è oghje avemu palesani u pussibili i mezi è i metudi di a bellezza di u mondu internu di i nostri figlioli, dopu à creà sbocchi prufessiunali per "assicurendu self-identità, di u so self-avveda si; sviluppu di a cumunità; rinfurzà e migliurà i reguli di liggi ". [1]

Cunsidirari la maggiuri categorie in pedagogy, vogghiu parrari di unu di i chiavi, in u nostru parè, i causi di a crisa di l'aducazzioni e di furmazione moderna - a partenza da u travagliu spirituali, u rigezioni di a ricerca di u so distinu, di a so manera di fattu dâ sò fallimentu in ogni attività, o ancu una vita. In fatti, si pò chjama un mitu-creazione. Insegnanti, cridìannu ca trasmèttala a cunniscenza di i zitelli, in fatti pòrtanu nfurmazzioni supra la canuscenza, di parlà di struzioni, edification Fara, dicendu: e parolle "meglio", ancu citannu esempi storica. È si ghjoca a stentu ogni sfarenza in u prucessu pedagogica. It has been longu usata da ghjente romantica educazione parolla in u so cumpunenti: u puteri di u zitellu cusì ch'ellu hannu. Quale mette in lu prucessu di l 'aducazzioni di u bè è selfless, ma ...).

J. A Comenius scrissi: vasu studiente-viotu chì vole ripieno. Quale è chì vi si chini? Avemu bisogna chiamari lu cchiù granni rispunsabilità di u futuru, à aiutà à quelli chì tocca u nostru aiutu, in particulare i zitelli. Comu? Prima di tuttu, à vede i non zitellu i studianti, è u persona chì hè què. In pupulari ghjuvevule duttrina riguardanti altri studienti. "Avemu solitu diri - scrissi SL Soloveitchik, u zitellu hè dinù un umanu, ancu s'è ùn hè chjaru quandu paragunatu cun calchissia "troppu" - cun noi, o di ciò chì? Per sè stessu Child- populu oghje, è senza e parolle di u fracicume di l 'ch'ellu ùn hè micca una persona o di subhuman. U sinceri, ti vede oghje in u zitellu umanu, u megliu hè sarà quannu crisci up ". [4]

Parlà circa lu pussibulità di scelta di stratiggìa educazione, pudemu puntu à u mudellu culturale è creativa [3]. Quì, u sviluppu di i sapè fà hè basatu micca u logica di u sughjettu, è urintamentu umanisticu di educazione in lu prucessu di criazzioni di l 'identità culturale, in una linea diretta incù i carattaristichi età di capacities Psycho-fisicu è intellettuale di u zitellu. U principiu di surgente - la sincerità di u "ritrattu di u mondu" è i persona in nem.t. E. u muvimentu ùn hè micca u statu, micca à u mercatu, ma nantu à a cultura. Si cura di sicuru l 'esistenza di u fattore spirituali è murali in futuru di un zitellu in ogni campu di e pratiche suciale. Ci tocca à esse altri cumpunenti in i metudi di insignà à u nostru mondu materiale. Omu ogni cosa in u mondu - sò u risultatu di l'azioni.

In u nostru parè hè necessariu per amparà à cambià a qualità di azioni, à truvà i funziunalità température e favore di educazione è a furmazione di i minori di generazione. "U sughjettu oghje hè necessariu à mette parsunalità di u zitellu, ùn di uttinuti in l 'oggettu. Avemu bisognu di vultà à aducazzioni a scola. " Oghje, a scola ci vole à crià prugrammi pedagogica diffusion andà à u sviluppu è di a furmazione di u singulu learner, è à fà stu hè bisognu à circà a verità, u paradigmu di educazione, i prufessori nati di issa attività, à u sviluppu di e la criazzioni di la persona hè stata una funzione pirmanenti, è i pruduzzioni, cum'è un numeru noi vi hannu gran futuru.

littiratura

  1. Leghje RF "On Education" .- Moscow, 1994.
  2. Bibliya. M :. Moscow patriarchy 1992.
  3. Krajewski VV Quanti di noi pedagogies? // linguistica 1997, №4.
  4. Collection di li pruverbi e ditti NARODA Russian. M :. Krohn-Près, 1996

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.