News and SocietyCultura

Cosa hè bisognu di a felicità

Forsi, tutti ci anu dumandatu: quale hè una persona bisognu di a felicità? Un saccu di soldi, una carriera riescita, studiu excellentu ... è una famiglia, i zitelli, una casa grande è un cane. O salut, un maritu ne subitu, una fede fidelita? E forsi un pocu di tuttu? O solu assai? Quì vera chì ùn sò micca una sola formula per a felicità. Tutti quelli chì vanu in ellu qualcosa di u so stessu, dulore, hè ciò chì ùn mancava questu pezzu di a so vita.

A felicità ùn hè micca in soldi?

Chjina per u fattu chì a felicità hè in soldi o micca in elli, hè assai inventata. Di sicuru, u soldi hè più faciule cun soldi, ma hè stata più bella? Quante parechji esempii di ricanos animi strammi richi, u so antichi per l'adrenalina, periculu, prohibizione. È tuttu di u sensu di sàzita, quandu u prufittu (o ereditatu) u dirittu hè abbastanza per qualsiasi capricci. Ùn ci hè nunda di stà, ùn ci hè nunda chì si pò uttene - hè abundanti. Per d 'altra banda, a situazione "di pagau à pagà" ùn ùn hà micca attruvatu una esencia nuvola. Allora quantu soldi hè necessariu per a felicità? Forsi, però, nò mancu, è per esse più precisamente, un sensu di felicità cù soldi si hè cunnisciutu, da indirettu. È assai pelle nantu à sta sughjettu sò sparati, è i libri sò scritti, è a vita vera cusì ponu esame. Allora accumpariu nantu à u mo spiritu è vene un dicenu nantu à u paradisu è a capanna.

Felicità - in amore, famiglia, zitelli?

Forsi, stu postuuggiu hè u più cumuni trà e persone. È ùn hè micca ancu accidintali, perchè e bisogni di procreazione, per appartene à alcuna (leghje in a famiglia) sò basi. Eppo, a natura di a donna demande chì ci hè un cuniè, i zitelli. Ci hè chì a so prisenza in a vita hà devenu fà a persona felice? No, no, ùn hè micca cusì semprici. Dopu trattatu, viulenza domestica, disputa, scandali, decepzione, crisi di vita di famiglia è ùn pudemu parlà. Ma sò sempre unicu da a natura, ancu secondu e so statistiche è micca più di trè percentuale. E ci sò quelli chì ùn anu micca bisognu di zitelli - picciutteddu. Ma vale averallu dettu chì sò micca pessi? Eppuru ùn hè micca! Puderete, a presenza di un coppiu è / o i zitelli serà perceivedu per elli cum'è una minaccia per una esencia nustrale. Ci hè chì avà ùn ci hè micca una sola ricetta per a felicità .

A principal cosa - salute?

Pò dassi chì ciò chì avete bisognu di a felicità - hè un gran sensu? Dopu tuttu, dicenu: ùn ci hè a salute, tuttu ciò chì seguite. Ma cumu secondu cù e persone cun discorsi? Tra d'elle parechji prufessori successi, i matri felici, parenti, cunte amati. E i figlioli anzeddi chì anu perdutu a so salute, a priori, andà in a categuria di infeliz? Ma questu hè micca cusì! Ci sò quelli chì, in a vechja di a profonda, sentenu felice è murenu cun un surrisu nantu à i so labbra.

A felicità - hè quà?

Cusì vensi, ogni unu di i "cumpunenti" di a vita nuvola hà necessariu alcuni "ma". In questu casu, chì hè necessariu per a felicità? O quellu chì ùn hè micca à tutti? Puderia, a felicità ghjacia in armunia. Intra i nostri prudenzi, pussibulità, emozioni. A stu momentu quandu sta armunia vene, una persona si senti felice. Ma quandu u salute scumpisci, u sensu di a felicità hè persa. Hè in a nostra capu, in i tempi invintati, e, a veces, artificiati, i desideri, i sònii. Sentite a nostra felicità, nostri paure, ansietà, iperattività, a vulintà aghjunghje in ogni locu è in ogni locu. Spessu ci hè impastatu da un sensu impostu di culpabili auto-impostu quan una persona si mette "blocchi". "Sò culpèvitu, aghju avutu u dirittu di stà felice dopu questu? No! "- Sempre subconsciously (e, deliberatamenti) deduciemu, è ùn permettenu micca di sonrevi, amori, amate, felice. Un tipu di masochismu voluntariu.

Per quessa, a prima cosa chì avete bisognu à a felicità hè di stà senza piglià l'intaressi stessu. Comu pateticu è banale cum'è pudendu sonaraghju, a felicità hè in noi. Sì una persona li piaci à sentu furtunatu - serà cusì cusì, ùn importa ciò chì l'altri si fanu o dicenu, ciò chì passa in a so vita. Ma nimu pò esse impeditu è l'uppostu.

Siconda, avete bisognu di mette in veramente scopi. Per esempiu, sè vo vulete cunvince chì per a felicità avete bisognu di una tazza di caffè in a mattina, u prubabile, avete veramente sensu l'armunia interna, sgusendu un vinu di rinfurzà per u colazione. Ma se certezza chì ciò chì hè necessariu per a felicità hè di nascita in una famiglia di paisani ricchi o, per esempiu, per averà a luna da u celu, puderete serebbe infelice chì ùn sera micca avvezziatu di u sognu. È ùn sia micca chì i desideri sò più mundane. Puderete più adequate è assolutu.

A fine, una persona hè veramente un ferru di a so felicità personali. Hè, è questu hè pussìbule di dubbitu. Eppuru, ciò chì avete bisognu di a felicità, tutti si define. A principal cosa, in seguita d'avè, ùn si micca scurdatu chì a felicità ùn deve esse l'ultimu capitu (ciò chì aspiravamu), ma u prucessu stessu (ciò chì succede à noi).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.