News and SocietyCelebrità

Colonel Baranets Victor: biografia, attività è fatti interessanti

Lu culunellu Viktor Baranets era cunnisciutu per a so pubblicazioni è a presentazione militari. Si passò per a guerra à l'Afganistanu, hà travagliatu com'è un columnista militari in Pravda, sirvutu in u Staffu Generale di u Ministeru di Difesa, perchè stu scrittore è publicista anu sperienza e cunniscenza. Ci hè qualcosa per sparta cun a ghjente generale.

Infurmazione biugrafia

Coronel Baranets hè un nativu di Barvenkovo (Ucraina, a regione Kharkiv). Data di nascita - 10.11.1946.

In u 1965 diventa un cadet in u regimentu di furmazioni. Finu à u 1970, hà studiatu u ghjurnalismu in Lviv Higher Military-Political School. Finu à u 1978 - in u dipartimentu editoriale di l'Academia Politique Militare.

I posti di u so serviziu era: Ucraina, u Far East, Germania (Gruppu Occidentali di Forces).

Dopu una spicialità cum'è ghjurnalista militari, sirvìu in i ghjurnali estremi orientali chì andonu in divizzioni è distritti. In Girmania, fù trasfiruta a u rangu di maggioni per travaglià in u periodicu "Soviet Army".

In u 1983, fù trasferitu à Mosca in un journal militare. In u "Cumunista di i Forzi Armati" era primu un corrispundent, in seguitu - capu di u dipartimentu, uttanu dopu u postu di u Vici Secretariu Generale.

Dapoi a fini di u 1986, Baranets hè statu mandatu da un corrispondentu militari in un viaghju di cummerciale à Afganistan. Quantu avè trattatu in stu paese, hà scrittu diversi rapporti è libri.

Da u magiu di u 1991 prumesse in u postu di assistente di capu in a principale amministrazione politica di l'SA è di a Marina di e Forze Armati di l'Union Soviètica. Uni pochi mesi dopu, l'avvinte successu.

Memoriu di u Putsch

Coronel Baranets riminisces à i ghjorni di u Cumunitariu di Emergenza. Hà avutu in mente una paraguni cù l'Uffiziu Guvernu Biancu di u periodu rivoluzionariu, chì era aspittendu l'arrivata di i boltjevii. Inolavu avutu aghjustatu u signu chì era attaccatu à e porte di a so uffiziu.

Dopu, secondu Baranti, a Direzzione Generale di e Forze Armate (Glavupr) hè statu dichjaratu unu di i principali difettaturi di l'idea comunista, perchè i rumuri difiniscenu l'arrestu di i so funziunarii.

À a notte, in fronte di u furnace per i ducumenti ardenti, una stata di cinquanta mette da u bastone di u dipartimentu era custruitu.

Curonel Baranets still remembers una di e lettie chì era abbruciata. In questu, qualchi ensign lagnu à u guvernu di Glavupra chì dopu à a morte di a so mòglia in un accident di traficu hà avutu trè figlioli ghjùnsenu, è ùn hà micca pagatu una fiducia. A carta fu impostata nantu à a lettera. In questu, Barantsu hè struitu à escegene è rende nantu à i risultati.

Baranets, chì sò stati in ligna cun un fasciu di littri simili, ùn puderanu capisce a mutivazione di i so i so culleghi per esse includeu in e liste per l'arrestu.

I travagli in i anni nini

Doppu a putsch, Colonel Baranets - un omu chì a so vita ùn hè micca cuncipita in isolation from l'esercitu, cuntinuau di travaglià cum'è observatore militari. Per u ghjurnale «Komsomolskaya Pravda» preparò una seria di rapporti da a zona di spots caliu (Chechenia, Dagestanu).

Dapoi 1996, General of the Army Rodionov I. N. fù numinatu à u postu di Ministru di Difesa, prontu Colonel Viktor Nikolayevich Baranets divintò u so secretariu di stampa.

Doppu stu periodu difficiule per l'armata russa in i so memorii, Baranets dici chì i dimònii in pagamentu salarii à i servizii di serviziu hà righjuntu sei mesi. A preparazione di i servitori in e guarnigionni di a sopa cù una quinoa ùn hè micca una presentazione insulita.

Cu amarezza dici à una volta in u Staffu Generale fù datu un "salari" in a forma di una pagnotta di pane è sei latte di sprat.

In u locu induve l'officiale anu travagliatu annantu à l'usanza possibbili di armi nucleari, ci era l'odore di borscht, chì era culuratu questu in l'ufficiu. L'autorità erani stati sordi à i prublemi di l'esercitu.

In u 1997, Rodionov hè statu spostatu da u so postu com'è ministru, Baranets resignò da u Staff General.

U ripertore in u "Komsomolskaya Pravda"

Dopu piglià a pusizioni di observatori militari per Komsomolskaya Pravda in u 1998, Baranets principià per preparà publicazioni nantu à l'analista militari, a preparazione militari-patriòtica , u prugressu di riforma militari, i prublemi di corruzzione in l'esercitu, a prutezzione di u militare, a risoluzione di temazione d'abitudine, è cusì.

Dopu chì Komsomolskaya Pravda hà avutu a so propiu radiu, diventò l'autoru principali di u prugramma "L'Armata Militare di Coronel Barants", un pocu dopu l'"Audioguile di Viktor Barants" hè apparevutu.

Questi emissioni accuminciaru a sullivà e sti dubbî cum'è in u ghjurnale. I lumi rifiranu è scriveru e littri di i servitemi, e so dumandesi, è fece ricunniscendenza cumu per risolve i problemi militari emergenti.

Coronel Baranets: "Un omu cù un pistolu"

In u Novembre 2007, pareva un blog chjamatu "L'omu cù u Gun", cumandatu da Baranets.

Hè ripetitu induve u tema di critica di l'equipa presidenziale annantu à u scopu di cumpritgiami sottu u prugrammu per a distribuzione d'abitudine à i serviziu di u servitore dopu a so licenza, i fatti di pagamentu premature di rimborsu monetariu sò notati.

U 15 di dicembre di u 2011, una strada diretta si tenia cù u presidente di a Federazione Russa, Putin. À questu, Baranets hà risultatu u prublema di u scopu di cumpetenu e prumessi dû guvernu di furnisce l'uffizii cù l'abitazioni à a fini di u 2010, chì eranu sparati da e Forzi Armati à a fine di u cuntrattu. Hà dumandatu ancu perchè u primu ministru hè teme di privà i so posti di quelli ministri chì anu vistu incapaciate di stabilisceranu un travagliu nantu à a trama assignata.

A fine di a riunione, Putin hà evaluatu u "coraje ufficiale è diretta" di Barantz. U capu di statu sprimiu u so eloggiu in u so indirizzu nantu à a cura di l'armata, dicendu chì senza tali verità ùn si pò micca fà.

Entimudante di Putin

À l'iniziu di u 2012, Barants hè statu fattu un trustee à l'equipa di Putin, per u piriudu di a campagna elettorale. U publicista amparò assai attivamente.

Hè ricca participatu in i debbi urganizati da i media, sustegnu a parti di Putin. Dedicatu assai à l'avvucatu in u prugramma "Reviżjoni militare di u coronellu Baranti".

L'1 di marzu di u 2012, pubblicò in a Red Star un articulu di stigazioni dedicatu à a campagna di l'elezzione presidenziale, in quali ellu argumenta per a necessità di elettu VV Putin cum'è u capu di l'statu, postu chì hà l'anziane più longu in u territoriu, cumparatu à l'altri candidati .

Dopu l'elezzioni di Putin in u 2012 à u postu di presidente di Russia, i patronati chì anu participatu à a campagna elettorale sprimianu u so gratitude. Fù altri, Colonel Baranets hè stata nutata ancu. "L'omu cù una pistola" - un blogu in u quale u publicista hà dedicatu assai tempu per analizà i meriti di i candidati per a presidenza.

Dopu, da parte di u publicatore-publicista hè statu ancu attribuita una valutazione di l'attività di Putin in u postu presidenziale.

Per esempiu, in a "Revezione militare di u coronel Barants" l'ora di appuntamentu à u postu di u ministru di difesa Shoigu fu stata evaluata cum'è "a prima decisione megliu di u presidente".

Achievements

Unionista Journalistic Russia Viktor Barantsu hè stata premiata u premiu "Penna D'Oro di Russia". L'Univirsità di i Ghjoviani di Mosca è u Ministeriu di Difesa di a Union Soviètica, hà ancu marcatu parechji premii.

Hà u premiu di "Dignità". A. Borovik.

Hà publicatu diversi opere di littirari, induve l'esercitu dopu à a scena a vita in a storia muderna hè disubbe desapatu.

U ghjornu di u 18.07.2012, u decrettu presidenziale annantu à l'intruduzioni di Viktor Barants à u Cunsigliu di a Televisione Pubblica di Russia fù publicatu .

Hè un membru di u Councilu Pubbliku di u Ministeriu di Difesa, è dinò una struttura simili creata da a Cummissione militari Industriale di Russia.

Baranets hè ancu membru di u Presidiu di "Uffici di Russia" (All-Russian Public Organization).

A vita privata

Baranets Viktor Nikolaevich hà una famiglia.

U so figliolu, chjamatu Denis, mantene a pusizzioni di vicepresidentu in Gazprombank. Hè respunsabule di prughjetti di surveglia per a riforma di l'abitazione è di i servizii comunali.

A residenza di u nétulu di Danila (nascita in 1999) hè Monaco. Quandu partiu quasi sei anni fa cù a so mamma. Va a l'università, vai a chœur di a chiesa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.