News and SocietyCelebrità

Pruduttante di Perm "Amkar" Alexander Salugin: biografia è carriera

Annualmente, CSKA Moscow versione di i so scole à parechji centu studienti, ma nun tutti pò facissinu. Qualchissia ùn hà micca a patience è a sapenza, un omu ùn pò micca truvà u so cliu, ma ci sò quelli chì sughjenu di entre in a squadra Premier League. Unu sti attori hè Alexander Salugin, chì ghjucassi per Perm "Amkar".

I primi passi in a Premier League

Alexander Sergeyevich Salugin hè natu u 23 di uttùviru 1988 in Moscu. Duranti l'scola, i so genitori u detti à a strada di u sport in u club "Utturo Rossu", in u quandu u futuru futbulu hà entrenatu durante 6 anni. In 2002, Alexander cambiò l'academia di football, trasfirendu à a Gazte in a capitale CSKA Moscou, induve studiau cun qualchì altru prestiti.

In u risultatu, in u 2005, i strikesenani cuminciaru à attruvarà u persunale principalu in furmazioni, è in u giugnu u grande debut de Salugin. Dopu a semi finali di a UEFA Cup, u russu hè stata rimpiazzata in u match in Parma. Grazzi à questa aspetta nantu à u campu, Alexander hà uttenitu u titulu di u pruprietariu di a prestigiosa Copa d'Italia, è prestu prestu u so debut in u campeaturi di Russia. U 18 di settembre di a stessa stagione, u striker hà ghjucatu 12 minuti in un match "Saturn" è in u partitu finale di a Premier League 2004/2005 hà statu ancu nutatu per u primu scopu di CSKA Moscow, scunendu un gol contra "Alania", chì hè statu victorious per i Muscovite in questa reuni .

In a prusna stagione, u coache ùn conta micca un attore promettante, è Alexander Salugin si in u campu solu per rimpiazzà. Comu, dopu avè fattu un tentativu di principià à ghjucà à a basa in u 2006, a prossima stagione, u forti chì avia in u Ivanovo "Tekstilshchik" à prublema. Dopu à u ritornu à CSKA Moscow, u ghjocu ùn hà micca rinnuvatu l'accordu cù u club, ma dopu avè ricivutu una offerta da Leonid Slutsky per ghjucà di i "Wings of the Soviets", cambiò l'equipo.

Invitation from Slutsky

U 19 anni, li piaci à u mentor di u club Samara, è in u 2008 le Campiuni Alexander Salugin hà regolarment travagliatu nantu à u campu è hà participatu in 17 riunioni.

Ma causa di a mancanza di capi, a pusizioni di l'attaccu in a struttura di a basa hè diventata menu affidata. Per via di u risultatu, avè avutu disputatu 4 partiti più "siccati" in u 2009, in l'estiu, u praticali fù datu un affittu di a decisione di a gestione di u club. U talentu di u rumanu "Rostov" s'hè accunciatu per accettà Salugin durante sei mesi. In ogni modu, parte di i "southerners" Alexander ùn pudia micca pruvucallu stessu. Ritenimentu à l'"Alti di i Sovicelli" cù cero godi per 6 partiti, in l'estiu di u 2010 u sughjettu partitu u club.

U tempu di a carriera di Nizhny Novgorod

Truvà un novu equipu Alexander Salugin hà capaci à piacè. In u 2010 hà firmatu un accordu cù u "Volga" di trè anni. Nizhny Novgorod necessitava un rinforzà per accede à a Premier League, ma per ghjucà u ghjocu u gruppu puderia è senza l'aiutu di Salugin. U russu solu vinni un campu in u campu in a FNL. À u principiu di u 2011, u cuntrattu cù u striker era pronto à firmà u Kazakistan "Tobol", ma in l'ultimu momentu u trattu spalle è u ghjovanu fù enviatu per allughjà à l'altru club Nizhny Novgorod - "Nizhny Novgorod".

U novu gruppu di Salugin si n'andò à a Prima Division, è avianu bisognu à esse rinfurzata da attenti à spettaculi è di prezzu. E in parte di i "cumuni di citadelle" Alexandru, finitu, era capaci di interrompidà a so "seca" serie, chì durò parechji anni. Per a staciuni hà participatu in 39 riunioni di u campionu, scoring 9 gettivi è aiutau à l'equipa per entra in i play-offs di u dirittu di ghjucà in a Premier League. Ma di ritornu à l'elite russa incù Nizhny Novgorod, Alexander Salugin falliu - in a "junction" era più "Volga", è in u giugnu di u 2012, i dui canzoni fudge à unu.

Riturnà à u "Volzhan", Salugin hà sappiutu trasfurmà in u principale è ghjucò 16 partiti in a stagione. Ma a prisenza di un sulu scopu scurdatu durante stu tempu hà sipultatu i chancei di u forti per allargà u cuntrattu cù u club. È in l'estiu di 2013, u russu abbandunà u squadra.

Riturnà à Mosca

Per via di abbandunà u "Volga", Alexander Salugin si trova in Moscou. In i servizii di u primu hè interessatu à "Torpedo", firmatu cù u cuntrattu di dui pezzi. In a staghjunali 2013/2014, u club di a Regione di Mosca hà sappiutu in a FNL, è l'sperienza di u prughjettu era veramente necessariu per a squadra. U russu era capaci di pruvene da esse, ma ùn hà micca sappiutu l'altu rendiment di i fanali Avtozavodtsev. Ma 3 scopi foru di a staghjoni Salugin hà purtatu "biancu è biancu" tri punti importanti in un duellu cun "Mordovia", grazzi à quale a squadra hà capaci di ghjucà à i play-offs.

È u tempu d'Alexandru ripigliò novu in ghjochi chjasi - era u so colpu cusì chì divintò decisive in a lotta per un locu in a Premier League, è "Torpedo", dopu à 8 anni, riturnò à l'elite Russa. Ma u ritornu era ancu un prublema per u striker - per i stessi 18 partiti di u campeoniu russu, Salugin hà solu solu solu per esse attribuitu una stravaganza produttiva, affittu a team una vittoria in u match in contra Rostov. À a fine di u cuntrattu, u prugressu partiu da u club di a Regione Mosca.

Andendu à "Amkar"

In l'estiu di u 2015 diventa chì Salugin Alexander trains à i campi di furmazione di u Perm "Amkar". U footballista hà sappiutu pruvà megliu, è a gestione di u clubu uffrìu un cuntrattu di dui anni. Comu parte di Perm, u russu appareva nantu à u campu moltu spessu. In a so prima tempiò ghjucà in 22 partiti, scunendu i scopi à tri scopi. Ma, anche cù attori più produtori in riserva, u so cumpagnu di l'Amcaria cuntinuava a sperienza per una seconda respirazione da u ghjovanu, fiduciatu per ellu cum'è a riserva principale.

In u risultatu, per a prima mette di staghjoni 2016/2017 Salugin hà capaci di ghjucà in 11 riunioni, scoring only once. A so preziosa spartazione ampara à l'equipa una vittoria annantu à "Tomyu". Avà l'attaccu hè 28 anni di età, è u so avvena, secondu l'esperti, hè vaga. Per continuà u ghjocu à un nivulu ghjustu, u pittore vole pruvucallu in a seconda mità di u campiunatu attuale.

A vita persunale

Doppu a so vita persunale, u forti raramente a rappurtatori. In u 2013, u FC "Torpedo" publicatu in u so situ web una grande entrevista chì in tutti i sicreti revelati da Alexander Salugin. A biografia di u footballer in quellu tempu era assai interessatu in i so fanni.

In a vita di Alexandru ci sò stati muderni constantemente, cusì i so parenti - u duttore di scienze Svetlana Olegovna è l'affari di l'affari Sergei Vladislavovich, u striker aiutau settle near Zelenograd. U playeru hè una moglia Victoria, cù quale Salugin hè familiaratu da u 2007. In 2013, i ghjovani uffizizati ufficialamenti a so rilazzioni è diventonu una famiglia. In più di u football, u hockey è u turismu attivu sò classificate com'è passatempi per u sportista, in ogni ghjornu in u futuru vicinu per cambià a sfera di l'attività ùn hè micca passatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.