News è societàGhjochi

Victor Baranez: un cortu biografia di un ghjurnalistu militari

Victor Baranez - rispittatu Russian ghjurnalistu, publicist e scritturi. A so rinoma si ricevutu, scritti nantu à tematiche militare, per via di numerosi articuli è libri. In più, u scrittore chì spessu appari cu na parrata u reunione militari e pulitica, comu un confidant di Vladimir Putin.

Victor Baranez: Biography anni, presto è carriera militari

L'esercitu Viktor ritrovu in 19 anni, addivintannu un Cadet di un reggimentu francese tank. Army vita Guy ghjunse à tastà, ma picchì si dicidi di cuntinuà i so studii in sta direzzione. Per quessa, si n'andò à studià in l 'alba School Military-Political Lvov. Tuttavia, comu lu spezialità principale di Viktor Baranez I sceltu ghjurnalismu.

Tuttavia, un tali educazione scritturi ambiziosu ùn hè micca abbastanza. Per quessa, dopu à legni scola, Victor intrutu in u Military-Political Academy. Lenin. Ci si ne stete finu à u 1978 è li jeru ricevutu u so ghjurnalistu militari cù educazzioni supiriuri.

Dopu à l 'Accademia turnaru a li schieri di l' esercitu suvièticu. Cumenciu, si facenu in u Ukraine, e poi vinni spustatu a lu stremu urienti. Here addivintau lu currispunnenti di u capu di u ghjurnale haesitare è quartieru. In più, uni pochi di mesi Viktor Baranez passati in Germany, travagliendu nant'à un articulu di u piriodicu "Army Soviet".

In su 1986 si n'andò, pi dinunziari a nutizia di a campagna militare in Afghanistan. Curputu stessu trovu sottu attaccu è divintò ingaghjati in a lotta. Successivamenti, i so ricordi sò divintatu una terra, accuppiamentu di scriviri diversi libbra.

Dopu à u crollu di l 'Unioni Suviètica

Dopu à u crollu di l'Viktor Baranez Unioni Suviètica si tinia un travagghiu comu un usservatori militare, in u ghjurnale "Pravda". Doppu ca veni di lu putiri di General V. N. Lobova fù numinatu prefettu di Staff di i Information di u Ministeru di a Difesa di Russia. Iddu era attribuitu l 'Order "For Service à u Cuntrastu in li forzi début di l' Unioni Suvietica."

In la mità di-'90 hè un currispunnenti a guerra in Chechnya e poi in Dagestan. Più di u so travagliu fù publicatu in u ghjurnale "Komsomolskaya Pravda". È in u 1998, hà fattu e divintò u so riprisentante ufficiale, ricevutu un usservatori militari locu.

Confidant di facci a l'President

In di dicembre di u 2011, u pisà largamente cupertu cu lu dialugu chì hè accadutu trà Vladimir Putin è Viktor Barantsov. U so muschi si trova in u fattu chì u ghjurnalistu casticatu criticatu 'esercitu mudernu è u so bosses. In risposta, u prisidenti di ludà u usservatori militare di a so unestità è Cuy, agghiuncennu: "Sti genti bisognu di mè."

Cum'è un risultatu, uni pochi di mesi dopu, Victor statu ricunnisciutu Baranez confidant di Vladimir Putin. Oltri a chistu, si rivela accuminciò a li tinuti lu paese guidatu in l 'elizzioni, malgradu u fattu chì in anni, partutu da hè contru à a so persona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.