ComputersI partiti di computer

Chì pò esse in "Maincraft" senza mods: istruzzioni

Chì pò esse in "Maincraft" senza mods? Parechji prupietari sò cusì utilizati à i diversi add-ons chì facenu più chè u ghjocu, chì pensanu chì ùn hè micca putente di cumprà nunda senza elli. In ogni casu, u ghjocu senza mods hè micca solu più difficili, ma ancu più interessante. Serà presentatu un ambiente unicu di survival. Bunker in i "casti", caminendu in e caves, minera di minerali - per questu scopu hè statu creatu da "Meincraft".

Cosa da fà prima

Tuttu ciò chì pò esse fattu in a "Maincraft" senza mods, hè in a "Maincraft Wiki". Ma a maiò parte di i miccanessi è l'edificazioni necessanu blocchi rari è assai di pacienza. Prima di inizià a custruzzione, hè megliu di accumulà tutte e risorse necessarii. Per fà questu, crià un campu. Ùn ùn penseranu è dimustrà e cumpetenze di l'architettu, a "box" di u solitu cù a porta è a luce serà abbastanza. In questu, organizate un pocu saccu. Sò fatti per:

  • Da a Terra.
  • A petra.
  • Wood.
  • Altru materiali di custruzione necessaria.
  • Food.
  • Blocchi rari è armi.

Extraction of resources

Finu a prima notte ci hè bisognu di trè ovinni per u lettu, carbone per antichi, alimentari. Dopu à questu, avemu bisogna preparà a campagna. In u sicondu ghjornu, scopre a zona. Truvate una caverna dilicata è marcate qualcuna manera. Pudemu braccialadore, antichi, armi. Se ci sò e vacche vicinu, pudete fà armature di prutezione. Ma ùn ci micca moltu di circà per blocchi rari.

Dopu à a notte, andemu in cave. A più chjave di piglià cun tè hè u legnu è l'alimentariu, cum'è ùn sò micca in caves. Rushing through hordes of mobs, dà preferenza à u ferru, oru, diamanti, poveri rossi. Tanti distinti ùn sò micca utili in una statura iniziale di a custruzione.

Per una visita à a caverna, pigliate tutti i blocchi necessarisi. Melt iron and gold. Fate l'armi solidi è l'arnesi. Cù a so aiuta, hè facilitu per ottene i risorse necessarii. High castelli, chimmi, farms, libri, stale - hè tuttu ciò chì pò esse fattu in a "Maincraft" senza mods, senza andà in l'infernu. Per entra in l'infernu ghjocu, bisognu di custruisce un portali. Questu ùn hè micca un fattu faciule.

Cumu fà i portali in "Maincrafter" senza mods

U portale in "Maynkraft" hà ripigliatu u prugressu à una dimensione nova - u Bassa Munnu. Pudete vultà è sia fora solu cù l'aiutu di elli. U portali hè custruitu da i bluconi più durate - obsidiana. Hè abbastanza rara in u mondu ordinariu. Puderanu esse truvati vicinu à i cascate di lava. Per creà l'obsidiana innu, bisognu di un bucket. Lava hè ricrutatu in questu, chì poi sguardi nantu à blocche di l'acqua. A furmazione di l'osididiana da un pezzu ordinariu durà cinque minuti. Ma dopu chì u pezzu serà simplicemente sunatu. Per cullettà, bisognu di un capelli di diamante.

Dopu l'obsidiana minari, pudete aduprà a custruisce un portali. Per fà quì, postu i blocchi per chì in ssu spaziu era spaziu 2 quadri anchi è 4 quadri altuni. Per attivà u portale, avete bisognu à u focu. U megliu hè un silex. Dopu à attivazione, una figura viulente prumove. Dopu trè sett'anni di esse in questu hè trasferitu à u Bassa Mundonu.

Cumu fà una cità senza modi in Maynkraft

A custruzione di a cità piglià assai tempu è risorse. Dopu avè travirsu à u Bassa Mundonu, avete a pussibilità di creà articuli incantati. Cù a so aiuta, hè più faciule extra fragene. Prima di a cunstruzione di a cità hè necessariu di sceglie una plataforma uniforme. Sti poni esse truvati in u biome "plain". Ci hè parechji tipi di cità. E castelli medievali sò custruiti di petra trattata. Girden a cità pò esse parechji murtali. U paese hè custruitu di chjassi di legno. Pudete custruisce è basatu nantu à u cunfinazione di mobs pacchi per un realisimu più grande. "Smart City" precisa assai meccanichi, chì significheghja assai rummore. Hè minatu in caves.

Ricurdà, tuttu ciò chì pò esse in "Maincraft" senza modi, hè bisognu di sforzu è, più impurtante, creatività.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.