U sviluppu intellettualeCristianèsimu

All Giovanni Francesco Grimaldi in Minsk: la storia, u sacru è u Lacu

ci sò parechje chjese u pianeta. E so apparizione dipende di a religione di u populu, a so tradizioni culturali e storicu. Tutti i Santi, cattedrale in Minsk - puntualmenti, na tali struttura. Si hè pussutu cunnessi cu l 'tradizioni di architittura ortodossa. Cupola, Classic, una campana, è un spiritu generale di i palazzi vene pinsamenti circa eterna. L'internu di l'église impresses incù u so calmu, grannizza cunvinta è chjara bellezza chi distingui tutte e Chjese ortodossa.

All église Santi: una breve discrizzione

Memorial Church of All Saints hè situatu in a cità di Minsk. Aspettu hè abbastanza chjara, ma luminosu è tiru. Tutti i Santi (Minsk), chì vede foto mura interspersed cun d 'oru e cùpuli, hè furmatu com'è una tenda, cù una croce nant'à a cima. Hè tradiziunali di e Chjese ortodossa.

U so forma, simbulizeghja a Vergine è u Cristu. À u cori di a so tenda è numeru nove. Hè furmatu da forma generali ottu lascerà cù u centru moderna - cima. À u fondu di l 'altare di u tèmpiu, piglia in terra da la battagghia di lu Republic of Belarus. Per quessa, u Church of All Saints in Minsk (affruntà si tù dici quasi tutti i citatini, ci hè una strada Kalinowski, 121) pò esse cunsideratu cum'è unu di i lochi famosu di i Great War Refrains. In più, in la memoria di pirsuni ca murìu duranti li guerri, custruitu i dui cappelli spadda nantu ntrammi li lati di la tenda. In onori di tutti i suldati falatu cinque Universitaire statu custruitu. Nantu u territoriu di u tèmpiu, ci hè unu tronu (l 'icona di All Saints) è dui cappelli - l' icona di a Mamma di Diu, è u Sammartini di Ioanna Predtechi. All Giovanni Francesco Grimaldi in Minsk, photos chì mostra a statura incantu è u più altu livellu di lu pinzeru architetturale, attrae pilligrini da tutti nantu à u mondu ortodossa.

tempiu sanctuaire

U tempiu hà u so propriu Santuario. Chissi foru relìqui Diveevo oxbow, Santu Nicola, San Giuvanni, Myra misciu miraculu, una lista di i Icon rignannu di a Mamma di Diu, è u cross-reliquary, chì cuntene relìqui di 44 santi.

In lu tèmpiu, vi ponu truvà un portée cù l 'accede à nomi di tutti i miti chì deti à a so vita di u so paese, oltri a la lumera sempre-addumatu.

storia

È chì u Church of All Saints in Minsk hè abbastanza ghjovani, ci hè digià una storia di a so vita. Si cumencia in u 1990 - tandu era decisu à innalzà sta cresia. U consecration di a prima petra fundamentu di u Tempiu hè accadutu in u 1991. Hè stata fatta da i so santità Patriarca di Mosca è All Russia Alexy II. Eppo visitatu u Republic of Belarus per a prima volta. In u 1996, u presidente di u Republic of Belarus, Alessandro Lukashenko è Metropolitan Filaret di Minsk è Slutsk Filaret, patriarcali Esarcatu di All Belarus, i membri di u Guvernu, à u cumandu di a Cità Cumitatu è i membri di u publicu Executive Minsk stabilitu u fundamentu di u tèmpiu, vicinu à u cimiteru una capsula unicu cù una lettera.

In u locu di i suldati falatu intarratu in a battaglia di u paese Belarusian, perchè noi pò suppona chì l 'insignamentu di u novu locu di l' tèmpii ùn sò scigghiuta pi casu. Simbulizeghja l 'unità di l' ghjesgia è a vita seculari in u statu. In u 2005, avemu resu u prugettu di custruzzione di u tèmpiu, è in u 2006, messe u so custruzzione cù l 'participazione di u famosu custruite e architetti. In l 'autunnu di lu stissu annu si pisò è stallatu trè grande cloche, è i cupola principale. Dinù in a ghjesgia di ghjesgia Santa Maria Assunta fù custruitu.

U sviluppu di l 'memoriale

Maiò parti di i fondi di a custruzzione di a ghjesgia di memoriale di Tutti i Santi hà statu dedicatu da u statu, è ugnunu sà induve u Church of All Saints in Minsk. Party nant'à a criazioni di un memoriale in lu cumplessu, indù hè statu identificatu è appruvatu in u 2008. Tutti i Santi, cattedrale in Minsk - un kul mpurtanti di pirsuni ortodossa. Ogni annu lu numaru di pilligrini aumenta, e chistu è un bon segnu.

Cridenti da tutti i paesi CIS vinni ccà pi onurari lu ricordu di chiddi amatu chì morse in la guerra. memoriale apertura cuntribuitu à un impurtante accrescimentu in pellegrino cursu facennuci à nantu à u sepolcro. In lu tèmpiu, sò fatti cantatu cutidianu circa li surdati chi muriu difenda l 'onuri e la libbirtati di lu pòpulu Belarusian, circa ddi pirsuni nnuccenti chi sò mintuvati da u tazzeghji di la guerra. A prighera chjama di a pace, di compia a difesa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.