U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Abbati Sawa (Ostapenko): biografia, foto e pigghiavanu ntirissanti

Unu di l 'anziani cchiù mpurtanti residing in u serviziu di u munasteru Pskov-Pechersk, era u babbu, Savva Ostapenko. St'omu hè divintatu un tipu di fanali di spiranza. U so raportu cu Diu e 'amuri di autri hannu assai di pirsuni ca circaru sàviu cunsìgliu, sustegnu, è ghjustu chì vi sincerità li curà.

In particulare, ste funziunalità era impurtante in u XXu seculu. Duranti stu pirìudu, genti hannu persu cuntattu cù Diu. L'autorità punitu un tali iniziativa, ma ancora lu cori di l 'omu nicissarii spirituali prisenza di benedizzioni chì hè più cà dànnulu abbati Savva Ostapenko. Photos, custatti ntirissanti, percorsu spirituali è a vita difficiule di un munacheddu seranu presentati in stu articulu.

A nascita è di ghjuventu

Nikolai Mikhailovich Ostapenko nasciu November 11, 1898. Allivatu un pocu Kolya in una famiglia cristiana. Parenti (Michael e Catherine) da a zitiddina avertitu circa à Diu è insignava à pricà.

People vissutu in l 'armunia, hà cridutu à Diu, è pricatu sincerità. In agghiunta a Nicola, a famiglia cresce ancu e sette figlioli. A mamma hè assai bonu, è assai persone sinceru. U so amore per ghjente era sumere. Un esempiu di chistu è lu fattu ca 'na fimmina pussutu pagà i so noms de mangiare, dumandemu di una persona anziana. Vergogna à situazione Nasci curputu. Ma hà cambiatu hà cridutu chì Diu, avissi a aiutà i so figlioli, è ch'elli ùn mi vai a fame. abbasta enough, chì hè ciò chì hè accadutu, la famigghia fu lu poviru, ma iddi nun hannu a fame. È chì hè statu un veru miraculu.

L'urìggini di sonnii

Quandu Nicholas hè sei anni, i genitori, pigliò a decisione di mandà i so zitelli à a scola à a ghjesgia. Science hè facile, lu picciottu era statu capacità cunfusione. Pirciò, learning subitu ci hè, cù ogni jornu passava più è più intaressu crisciu. Digià cumuli cu tempu un carusìaddu ca addivintò na pocu babbu à essa in a ghjesgia, oltri ca comu cantava in u coru. All di stu hè facile, perchè avia i mezi, è un gran disideriu di fari sulu chi. Sti corsi sò falsi toltu u picculu Nicholas à Diu, iddu sempri si messe à sunnià di sirvizziu u Signore, è fà tuttu ciò chì hè necessariu à rigalà u so picculu, ma ùn hè un sonniu zitiddina.
Di qualunqui ùn hè stupente chì Kohl ammissu chi voli esse un monacu. Ma tali sonnii ùn era di u so età, perchè Nicola era tandu un calmu carusu. Vergogna à menti média stupia parenti, ma eranu filici di u so zitellu.

U casu di funestu,

Una volta in unu di i più freti di ghjorni winter, Nick andò à u fiume, duve si lampò in lu pirtusu. Certu, l'acqua era friddi, è lu miu statu anu a pelle. Ma, ringraziu Diu, fù liberatu è ritruvà cum'è prestu pussibule ritornu in casa. Per disgrazia, ùn hè pussibili pi evitari lu friddu. By la sera, a temperatura hè santu, a causa di cui si ùn hè pussibili a dormiri. In stu Nicholas diliriu I vistu una visione in u quali un omu affaccatu à ellu in u francese guise di un prete, è ch'ellu hà digià avvisti uni pochi di minuti più tardi, st'omu - ch'ellu hè. Doppu ca, lu picciottu si n'andò prestu nant'à u mend è in u vicinu avvena in u so pedi.

furmazzioni

Da la data di chì a visione Ùn hè unu annu, tuttu u tempu strascinatu nantu, ma u sognu ùn vene è veru. Hè un ghjovanu assai nirbusu, ma iddu nun si firmavanu in i so scritti. I crisciu spiritualmenti, pricà, è si n'andò à aiutà à u pòpulu, intorno. Tutti sti picculi passi, u purtonu di u so sonniu preziosu.

Stu pocu Mustafà sapia l 'Evangelu guasgiu da lu cori. In particulare si vuliva à leghje lu Vancelu di Giuvanni, è à ogni mumentu Ditta culava appena stu libru.

À l'età di 13 anni, Nicola fu capaci à chjappu u so diploma da liceu. È à 16 anni, un giuvanottu prematurely chjamati à dà à l 'esercitu imperiale. Sè noi piglià in contu l 'attu, pista, vi ponu truvà fora à ringrazià à a so storia, chì dapoi u 1917, Nicholas intro l' Armata Russa. A la fini di la Guerra Civili Spagnola, si dicidi di cuntinuà a so strada militare, è, dunque, si n'andò à studià in a scola militare-tecnicu. Doppu essiri lauriatu di liceu, Kohl pigghiannu lu tìtulu d 'apparicchiaturi militari, è ancu si di u travagliu nantu à a so nova spicialità. In u 1932, Nicholas dicisi à cuntinuà u mio studii, tantu I fù scrittu in u Moscow Engineering Institute, chì dinù lauriau successu.

u travagliu Caprioli

Si travaglia comu nu ncigneri civili, chì ghjera à chì postu finu a lu 1945. Nunustanti lu fattu ca tutti 'sti anni, Nicholas vissutu in u mondu sanu, strasurdinariu a vita umana, ch'ellu ùn hà micca scurdati di u so sonnu è a fede in Diu. Ancu per un ghjornu, si mai cessatu di priari e picculu passu cchiù vicina a lu sonnu preziosu.

Digià appena Nikolai ncuntrau cu la vechja Hilarion. Iddu addivinìu assistanti carru è un omu chì a famiglia in u principiu di u stradellu spirituali di Nicola. It Hilarion aiutatu fà u sonniu una rialità.

U fattu chì a guerra, hà purtatu assai di lu duluri. In ogni famiglia populu mortu. Era una bella lingua e adduluratu. Tutti sti guai sò cuminciatu à rintrunari in pòpulu la cridenza in Diu.

Passi recenti à monasticism

À l'età di 48 anni, Nikolai pigghia un travagliu impurtante decisione - à entre u seminariu. Ci addivintau un veru esempiu. Diligence, travagliu, sinceru e lu cori tipu - chì hè ciò chì hè aiutata Nicholas à esse u megliu. It rignò à a vita spirituali, è parechji cunzidiratu lu strana è ancu pruvatu à Joke grazie à stu filu. Ma in casu di priculu sempre corse à ellu per aiutu. E nun avìannu rifiutatu, è ùn vale un Vindicatif u mali.

À a fine di u seminariu Nicholas statu invitatu à essa in u tempiu, ma la cima, pigliò un sonnu di zitiddina, è si n'andò à u munasteru. Monasticism hè una dicisioni mitrailleur, si vulete à pricà per a pace è di ogni individuu. Per ellu, era impurtante, hè necessaria di l 'arma.

Infine, Ghjunse à u so sonniu: Nikolai Mikhailovich pigliò in lu Trinity-Sergiu Lavra. Cumenciu, si fù accittatu cum'è nuvizziu e puru, ma sta vota era passatu prestu e successu. Pòpuli fu datu facili, puru siddu ci foru tribulazioni, è assai di più. Ma cumu pò vi tradisci sonniu zitiddinu? Qualcosa chì era accussì longa, chi lu cori duvirisi. Chì hè per quessa tuttu si n'andò in u lisu, e li si hè vistu è capitu.

New nomu - nova destinu

Digià in u cortu tempu ch'ellu fù tonsured.

I te un novu nomu, una nova la vita. È avà Nicholas pussutu scurdari circa u vostru nomu mundane lu - Sawa. abbasta enough, ma issu hè ciò chì u nomu vinni a picca Kolya, e lu Signuri 'ntisi a so canzuni. Da ddu mumentu nant'à Sawa I hè in un statu federale indissoluble cun Diu.

A vita di i preti in u munasteru ùn hè facile. Hè statu abbandunatu u so gran numaru di sparte di prucessi, tribulazioni, e lu comu. Babbu Prughjettu la custruzioni di u tèmpiu, è avia a pigghiari u travagliu più difficiule. Di tali sforzi, è u disideriu di sviluppu hè statu attribuitu un altru ubbidenza - û, à esse u babbu spirituale di i fideli.

U babbu, hè assai bona, venga preoccupatu circa la genti versu elli, chì ùn capisce ciò chì sò fà. Daily I pricatu di u pòpulu in u mondu sanu, dumannannu a lu Signuri di lassàlli li menti idee. Iddu si misi a spiegari la viritati di tutti li attu di piccatu, no, ch'ellu hà micca scold, è prova à fà la virità di la bona.

pirsicuzzioni

In un cortu tempu addivintau un prete celibate. A putenza di prichera hè stata un babbu cusì. Ogni ghjornu intornu à u tempiu era prumessa à più è di più persone chì torna di benedizzione Sava. Si staccò cunvince à sente qualchissia dà cunsiglii à situazzioni difficiule. So l 'a gloria di stu santu spesa liccione, patri di li cità. una tale situazione ùn cuncepì u guvernu. Tintau subitu di minacce, maldicenza, cu la testa lampò assai di priculu. Successivamenti, hè statu decisu di mandà u babbu, Sava cum'è luntanu pussibuli. So Santa Maria Sava Ostapenko e culpisce u munasteru Pskov-Pechersk.

Ma ancu quì, ci eranu ghjente chì ùn capisce u prete. Avìa dura, assai di suffirenza lampò à i so assai. Iddu hà amatu ogni persona. Ma stu amuri era spiciali, à ogni so propria. Cusì, da u più forte ch'ellu cotti cù u pirìculu rigore, circannu a Elevate so spirituality:. Ma cun genti spiritualmenti malati vechja Sawa Ostapenko cotti cum'è costu di pirsuni influinzatu k.

instructions,

Iddu nun piaciu verbiage pronuncia, è era micca bona. Ancu u racontu tempu pò esse dettu in uni pochi di esempio. Ghjè ciò ch'ellu hà riclamatu.
Sawa avia scrittu assai di li libbra chi cercanu à aiutà una persona vene à Diu. U percorsu ùn hè vicinu, duru è suminata, ma ancora, curregge un mpieghi ci, è s'è tù vai senza allegria, pudete andà à un bellu prato induve u so zitellu hà da risponde à u Signore. Chì hè ciò ch'ellu fù cunvince à determinà par esempiu. U so percorsu hè ncridibilmenti pisanti. Iddu caminava assai è sempre firmava fidu à sonniu u pocu di zitellu, chì hà creatu un miraculu. Sinu à l 'ultimi ghjorni di a so vita u mo babbu ristau fora di favuri di l' auturitati.

27 di giugnettu, babbu, 1980, l'Sava morse, circa sta tristi nutizia hà dichjaratu à tutti i Natali. A stu puntu, dopu à ellu sò i so figlioli spirituali, chi sacciu comu u mio babbu hè bonu è un omu cusì. Signore, a so manu travagliatu prudigi, ugnunu pudia sente lu. Sta ghjurnata hè tristu di u so fratellu, ma in u listessu tempu, avè tuttu u prucessi Death è pirsicuzzioni, Sawa meritu di riposu in u regnu di i celi. È a so discindenza sò sempre cun sincerità pricava di u so sughjornu ci.

Great lascita manca daretu Sawa Ostapenko. Quotes lu Sacru Babbu hè sempre aiutanu assai a truvà lu sensu dritta nant'à u percorsu sanu spirituali. Babbu sempre dumandatu circa giustizia, unestità è DISINCANTAVO. People Insignava chì avete à esse s'imponi cù sè stessu, ma lenient versu altri. È s'è u furore di copre, hè megliu à ritirava cumportamentu zitti. Iddu detti tanti insignamenti abbati Savva Ostapenko. Biografia di u Santu Patri ùn hè facile, ma sti prublemi è aiutatu u Saints micca solu à vene di u Signore, ma dinù a ch'iddu altri nant'à u percorsu sanu dritta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.