U sviluppu intellettualeCristianèsimu

U fundatore di u chiesa ortodossa in Japan, Japanese Nikolai: biografia, photos

Nanzu Sobinine Kasatkin messe à purtà u nome di u Sanctissimu Japanese, ch'ellu era figliolu di un Deacon campagnolu strasurdinariu è amichi chiudi cu i figlioli di a famiglia Skrydlovyh ammiragghiu, chjamatu hè vicinu à tempiu di u so babbu. L'amici na vota cci dumannò di ciò chì ci voli à essa, è subitu decisu ch'ellu si vai in lu filu di u so babbu. Ma Ivan vulia divintà un marinaru. Perciò, i so sonnii di u babbu, rein francese mare è u mandò à studià in u Seminariu Fert di Smolensk, è tandu cum'è unu di i più boni studianti di a so à scapitu publichi sò mandati à studià à u seminariu in St. Petersburg.

In sta cità, è noi scontra amici di zitiddina, Ivan e Leont Skrydlov, ca addivintau nu Lauriatu di u Naval Cadet Corps. Nantu a quistione di quessa ch'ellu ùn diventa un marinaru, Ivan dissi, chi sò a vela u mare, è u mare, è u battellu pò esse un prete.

Nikolai Japanese: u principiu

In u quartu annu di l 'Accademia Fert, Ivan annunziu di u Sacru synod | amparatu chì u Consulat imperiale Russian in Japan bisognu di un preti. Consuli di Japan I. Goshkevich decisu à urganizà un missiunàriu in stu paese, ancu s'è a ddu tempu nun esisteva una B s'imponi su Cristianesimu.

Ivan hè prima sintì di una missione Chinese, aghju vulsutu à ricevu a China, è à pridicà à i pagani, è chì brama ch'ellu avia dighjà furmati. Ma poi lu so 'intaressu hà sparse da a China à Japan, comu si leghje cun gran interessu "capitanu Notes Golovin" di prigiuneri in stu paese.

In la prima mitati di l 'anni 60-IES di u XIX seculu, Russia sottu Alexander II circava di fà rinviviscia, era tempu di granni riformi è l' abbulizzioni dâ sirvitù. A simpatia di u travagliu un missiunàriu u strangeru.

furmazione

So, Ivan Kasatkin accuminzau a priparari di u travagliu un missiunàriu in Japan. In lu 1860, u 24 di ghjugnu, ci tonsured un monacu cu lu nomu Nicola la Wonderworker in onuri di lu Great Nicola. Dopu à 5 ghjorni ch'ellu cunsacratu un Deacon, un ghjornu dopu - in i sacrificadori. È in u 1 di austu, Hieromonk Nicholas a l 'età di 24 anni, si n'andò à Japan. Iddu a so vosi comu so dormu càmera, chì tocca à suscità - cum'è Le Parisien hè in a so menti. U bastimentu Russian "Amur", iddu finalmenti arrivau in Japan. In Hakodate Consuli Goshkevich accittau lu.

Mentri in stu paese di chiù di 200 anni di lu cristianesimu ci era una B. Nicholas of Japan hè pigliatu per u peni. Prima di tutti, ch'ellu hè u valore di lingua giapponese, cultura, ecunumia, a storia, è vene à a traduzzione di u Novu Testamentu. Tutti stu pigliò lu so '8 anni.

fruttu

U prima di trè anni, era per ellu a tinta. Nikolai Japanese attentamenti osservanu a vita di u Japanese, si visitatu tempii buddista è à sente a raddicali.

A prima, hè statu pigliatu per una spia, è ancu pè i cani nantu ad ellu, è minacciati cù Samurai a morte. Ma in la quarta annata di Nicholas of Japan trovu u primu di u so cum'è-sensu, di crede in u Cristu. Era l 'retore di u sepolcro, Takuma Savabe. Un annu dopu, si vede un altru fratellu, tandu un altru. Takuma nomu di battisimu hè Paul, è dece anni dopu, ghjunse u primu prete Japanese ortodossa. In sta dignità ch'ellu avia à andà à u ordeal.

Li primi cristiani-Japanese

Money hè assai strittu. Babbu Nicholas spessu aiutatu Goshkevich Consulu, chi desi i soldi da quelli di i so fondi, chi cerchi chjappà per "spesa tremenda." In 1868, a rivuluzione mannu in Japan: Japanese-novi cristiani foru Pirsicutò.

In u 1869, Nicholas si n'andò à San Pietroburgo in ordine per ghjunghje ne à l 'apartura di u rugna. Stu hè a dàrici un 'indipindenza amministrativi è ecunomica. Dui anni dopu, turnò a lu rangu di Archimandrite è Chief di Mission.

In 1872, u Nicholas Japanese s'avvicinò una lingua in u visu di un Lauriatu di u Fert Luventicus Kiev - Hieromonk Anatoly (Silent). By stu tempu in Hakodate hè stata circa 50 Japanese ortodossa.

Tokyo

È ancu dopu St. Nicholas of Japan lassa tutti in la cura di un prete, è u so babbu Paul Savabe Anatolia e si trasfirìu a Tokyo. Quì ci avia a principiatu tutte e n'àutra vota. È stu tempu hè dinò à a scola in casa di a lingua russa è cumincia à insignà Japanese.

In lu 1873, lu cuvernu di Japan ligislazzioni Priman su Tolerance religiosa. a scola privata prestu riurganizzata in lu seminariu, chi era lu figghiu pridilettu di u so babbu, Nicholas (fora di tiuluggìa ci hè stata studiata assai di altre discipline).

By 1879 c'eranu digià parechji scoli in Tokyo: seminariu, catéchisme, prichetnicheskoe e scuola di lingua straniera.

Da a fini di a vita di u so babbu, Nicholas Seminariu ricevutu in Japan u statu di a scola sicundariu, u megliu i studienti chì cuntinuà i so studii in Friseure tiulòggicu Russian.

In la chiesa, cresce u numeru di i cridenti in i cintunari. Da u 1900, u nonu annata u cullettivu Cità era digià in Nagasaki, Hyogo, Kyoto e Yokohama.

Temple Nicholas of Japan

In 1878 accuminzau custruenduvi na cresia consular. Hè statu custruitu in u carità soldi avian Russian Petra Alekseeva, un anzianu marinaru, vasu "cavalier". A ddu tempu era digià 6 parrini Japanese.

Ma pa 'Nicola torna di la Matrici. À addivà fondi di a so custruzzione hè mandatu à traversu Russia.

In 1880, 30 di marzu, u prete Nicholas hè hirotonisanom in l 'Alexander Ermitage Lavra.

Nantu una formi di u futuru, chiesa di la cattedrale di u Lunalettuce da u A. chioda architettu. Babbu Nicholas hà compru paese in u spaziu nant'à un cullina Segnana Suruga-Dai. Fici custruiri lu tempiu English architettu Joshua Conder sette anni, è in u 1891 è u datu e chjave di u so babbu: Nicholas. U consecration statu unni parteciparu 19 sacrificadori è 4.000 fidu. In genti, stu tempiu fù chjamatu "Nikolai-up".

U so scala di costruzioni Japanese hè lambiccu, comu puru l 'aumentu cridibilità di Nicholas of Japan.

a guerra

In 1904, a causa di l 'War Russian-Japanese, u imbasciata Russian manca u paese. Nicholas of Japan lassaru sula. U Orthodox Japanese burlatu, è odiatu, Bishop Nicholas minacciati à a morte di Israelite. Andò nantu à a spiegari FAQ chì Orthodoxy hè micca solu una riligione naziunale Russian, è patriottisimu - hè una vera è naturale sintimentu di ogni cristiani. Mandò un appellu ufficiali di lu tempii, chi fù ordinò à pricà per a vittoria di e milizie Japanese. So decidi a guariri di u cuntraddizzioni Orthodox Japanese: à crede in Cristu è à esse Japanese. In sta manera si tinni lu bastimentu Orthodox Japanese. U so core era jornu, è ch'ellu ùn piglià parte à u cultu pubblicu, è unu pricava à l 'altare.

Allora pigliò cura di prigiuneri Russian di guerra, chi fu la fini di la guerra, di più di 70 mila.

Bishop Nicholas, ùn essendu 25 anni, si sintia u so core visionary bughju prisenti in Russia. Circau di scappari da tutti 'ssi esperimenti, iddu stissu misi a la traduzzione di libri liturgique.

à 75 età in 1912. U 16 di ferraghju, ci detti a lu so 'anima à u Signore, in u portable, cattedrale di u Lunalettuce di Christ. Causa di a morte - fallimentu lu cori. 265 chjese eranu custruitu medità un seculu di a so attività di purtò 41 u prete, 121 CATECHISTIQUE, 15 regents è 31.984 fidu.

Paru à l 'Apòstuli St Nicholas of Japan fù canunizatu April 10, 1970.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.