U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Temple in Peredelkino. Basilica di Prince Igor di Chernigov in Peredelkino

Moscow hà un numaru salti di i siti storichi famosu. Peredelkino - unu d 'iddi. Stu locu hè ancu cunnisciutu micca solu in Russia, ma dinù vicinu cavallieri i so cunfini.

Un pocu di storia

In i tempi antichi in issi lochi ci venenu paesi Spasskoe- Luchino. Dapoi tandu, miracolosamente firmatu qualchi monumentu cultural, architettura, di granni significatu storica. Unu di sti monumenti prezzu hè la Chiesa di la Transfiguration.

In la ghjesgia XVII seculu in Peredelkino (Spasskoe- Luchino) cuminciò à circundà a casa di viddanu. Appena stu locu chjamatu Remix. paesi Luchino addivintau lu centru di terri.

Chiesa di la Transfiguration fù prima mintuatu in 1646. Da u principiu di u XVIII seculu, in i ducumenti sò discritti da i dui ghjesgi - nclusu lu Sarvaturi.

Di lignu, chiesa Spassky in Peredelkino avia l 'ufficiu di una chiesa, petra, chì fù cunsacrata à u nomu di Dmitriya Rostovskogo.

À u principiu di u seculu XIX, tanti cità vicinu à Moscow mudificà influinzatu da i distruzzioni barbarica da u francese. parechji cantieri di cuntadini e feudo casa statu distruttu da u focu in Lukin. U listessu distinu befell Izmalkovo. Ferma un misteru per quessa i francesi ammazzata, église, in Peredelkino. Nunustanti lu fattu ca arcuni di u duminiu arrubati, u relìqui più valori sò statu cunsirvatu, grazi à l 'abbati Ioannu Yakovlevu, chì avia Major relìqui intarratu in a terra.

In 1815 u paese custruitu una ghjesgia petra di Transfiguration. Stu bastimentu hè cunsideratu à esse un esempiu vivi di classicisme.

Quandu lu feudo statu tinutu da u Bode-Kolycheva, aspettu l'struttura hà cambiatu. U bastimentu apparsu elementi artisticu di tempio, arti di u XVII seculu. Da chì custruitu à u nostru tempu "campà" ground portali porte sacru è u iconostasis di u XVII seculu. pittura murale, cori scrivenu a lu 1950.

Chiesa di lu Sarvaturi Transfiguration in Peredelkino doppu la rivuluzzioni

Doppu la Rivuluzzioni, la vitoria (abbastanza enough) micca statu distruttu. In u 1924, andava a chiudere, la cresia, ci hè aghjà decisu, ma per qualchi ragiuni nun.

patriarcatu

In lu 1952 in Peredelkino ci hè statu un evenimentu carrabbinera. Stu situ storicu fu la risidenza ufficiali di lu Patriarca di Tutti i Russia, ca, mi tocca à dì, amatu stu locu cù tutte e lu me cori. Criannu la risidenza di lu Patriarca si rispirava nova la vita in Peredelkino. Transfiguration Church statu rinuvatu. Micca luntanu ci era un cimiteru. Si trova eternu riposu assai famosu populu - li parrini, e scrittura (Chukovski, diaw e àutri).

Sarvaturi sanctuaire Transfiguration dipoi 1991, divintò Patriarca farmstead.

Temple Igorya Chernigovskogo in Peredelkino

Stu gran 'idea di custruì una ghjesga vicinu à usciu di u Patriarca - u meritu di Patriarca Alexy II. U prugettu u prugettu iniziale in u 2005 è a dicisioni di consecrate la ghjesgia in u nomu di Prince Igor di Chernigov è Kiev. Alexy II sceltu pirsuna lu postu megghiu e benedettu u principiu di a custruzzione di u tempiu.

Dopu à vinti anni di travagliu da u megliu maestri di u novu tempiu statu ricevutu da a nostra cità capitale, u magnificu Mosca. Peredelkino studiata cù maravigliosu tempiu-tour, ca unisci elementi di parechji stili di architittura Russian.

testa, esiste ncurunatu cu croix di diversi culura di paludosa grannizza. Facciate, studiata cù majolica, culurite assai riccu, dà un sensu di la cuntintizza. In lu tèmpiu, leva nantu na cullina, è a so forma urigginali, friscu e suluzioni architetturale sfarente hè sempre attrattu da l 'ochji di u invitati.

Assai famusu monumentu storicu di Mosca. Peredelkino hè avà sua fiera di u tèmpiu, custruitu in tempi muderni. U dicurazioni internu di u so sfarente disignu artistica e forma. Si dà un straordinariu sintimentu di larga-aperta è apartu u spaziu, faciulità e corde, pienu di gioia è di luce.

Meaning u centru di u tèmpiu in Peredelkino, è infatti, in tutte e chjese Orthodox - bianca, iconostasis ceramica, d 'oru-plated. Cù u benissimu in armunia cù u imagini reliquaries fatti in u listessu modu. cintura urnamentu sparte visually i muri in pruduzzioni, emphasizing so jancu, è annuncià un tocco di fabulousness.

In ghjennaghju di u 2010, a so santità Patriarca cunsacrati a petra, hà cuminciatu à u fundamentu di a ghjesgia in Peredelkino.

June 17, 2012, église, cattedrale Igorya Chernigovskogo in Peredelkino fù cunsacrata e sirvutu a prima liturgy.

aparechju tèmpiu

A ghjesgia hè creatu per 1200 befallen. Cum'è la chiesa, cattedrale di Cristu, l ', cattedrale Sarvaturi in Peredelkino hà parte stylobate è basamento.

L'autori di creatu u cùpuli, porcellana, sò state à spende per una suluzione, chì pari prublema intractable - quantu à creà cùpuli uriginale di e Chjese chì avaristi radically differente da l 'altru è à u listessu tempu fussi accéder è risistenti.

Temple, dôme cintrali hà un diàmitru di 10 metri. U so culore principale hè blu, luminosu, parfetti assuciata cu àutri culura.

Di u tèmpiu, è cunfinanti Parcu è giardinu naràt issu, cun sopravviventi miracolosamente parte di u vechju bastimentu è i Horse didicatu à famusi da a famiglia boyar Kolychevs, chì facìani parte di Filippu - la primavera di lu chiesa ortodossa di Russia in lu XVI sèculu.

Ghjè unu di i santi più revered è figliolu in u nostru paese. I discendenti di u santu, Kolycheva, fici lu so duminiu è indù locu culto di a memoria di i santi.

Monument à l 'Great Prince

Prima di lu tempiu di lu quatratu hè un munumentu à i Great Prince Igor, è Santa Maria Philip. Tutti i santi sò vittimi di lotta pulitica. U munumentu simbulizeghja a so unità, la forza di spìritu in u tragicu stonde di a storia Russian. In di ghjugnu di u 2013, un munimentu fù dedicatu.

U magnificu tempiu in Peredelkino hè un esempiu bellu sole di mudernu, architettura, chiesa. U travagliu di parechje persone chì pruggittatu e custruitu stu tempiu à invistiscia in sta sacra causa di u so talentu, anima, s'arrizzò, a forza, è a cunniscenza apprizzatu da i cridenti strasurdinariu e parrini. Oghje a ghjesgia in Peredelkino, darà cùpuli decoru hè direttu quassù, attrae attenti cù i so capelli è lu cori di Cristiani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.