U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Preghiera putenti di u lettu

Cridenza in un putere supiriuri era natu un longu tempu fà, à l 'arba di l' umanità. Per parechji cca, avemu asisti nant'à sta terra, cunquistau l 'abissu oceanu, u spianate di u spaziu, tremenda di tarra. E ogni modu, appena ci sò situazzioni chi vai fora di cuntrollu, righìannu lu so 'occhi a lu celu e la partendu calda è forza priari pi aiutu. Per ùn hè cullatu cù l 'umanità hè nunda di più forte chè e parolle di prighera, nu cristianu cunvirtutu sincerità à Diu è i martiri santu. Perchè ùn pò piglià elementu à ricusà a tecnulugia, didicatu populu. È solu à Diu sempre sente, crisciri a to manu, sustegnu, salvà.

Preghiera a aiutari la limòsina

Sè vo bisognu ogni prighera di i malati, ci hè bisognu à avè una cullizzioni spiciali. In lu cuntene micca solu tutti i testi nicissaria, ma si sò digià dedicatu thematically, sicondu u significatu di malatia à ciò chì hè u più vere. una cullizzioni di "Santa Lucia Luntana" hè chjamatu.

U Table de cuntinutu stati chì duvia esse leghje cù u Gianfrancesco chì u pures o UV. Traballat, lu primu e lu secùnnu prighera di i malati - sò cumune à tutte e malatu di ailments fisicu è mintali. Wear cullezzione incù voi, issu hè un veru prima aiutu à una varietà di ailments. È ancu s'è vo ùn cumparisce cum'è suciale chì sò à u "Santa Lucia Luntana" hè cunsigliatu, Diu, è u so Aide ùn vi stà Licodia à i bisogni di a vostra.

"Fiera è misericordia"

A Bibbia dice chì u Signore hà lasciata à u pòpulu comu lu rifirimentu principale di a so "patri nostru." Ligna, più di noi sò pràticu cù u principiu di zitiddina, si pò ièssiri usatu comu na prighera di i malati. Plus so corti, ma assai Capiente dulurusa: "Diu, idola, salvà, salvà e hannu misericordia!"

Assai bè è efficace hè u cantà 90th di u Psalter. Hè interessante è fassi leghje in ogni situazioni difficili, macari sutta ogni illnesses seriu. Giniralmenti, li Psalter - hè dinù un libru spirianza chì deve esse tenutu in ogni famiglia. Versi ch'ellu porta piglia pò esse chjamatu miraculu lifesaver à ogni vita "ubligatoriu" (bisognu). Perchè ogni prighera di i malati di a racolta hè effettiva è hè più forte chè ogni midicina.

miraculu spiegazione

Hè difficiule à dì perchè stu hè cusì. Parechje cose sò cavallieri capienza umanu. Prubbabbirmenti ghjoca un rolu impurtante egrogor Christian - forti energia spirituali, chi, comu elettricità, hè incaricata ogni parolla in u vostru prichere. Dopu tuttu, a so ghjente hà parlatu di parechji anni, tanti volti. Dunque si accumulate energia tantu pusitivu di a fede e di sgarbe a lu testi preghiera.

Hè dinù a surghjente di u miraculu più anticu suciale, monasteri è tempii. Per esempiu, parechji di i fideli sò curputu s'addunò ca quandu vi dicu la preghiera di i genitori, malatu, o zitelli davanti à l 'imagine di Nostra Signora e Rom Panteleimon, omu abbraccia un stupire spiciali, e allura si pigghia la paci, manna è sicuru chi tuttu sarà bedda.

Santu di a fede

Un altru aspettu impurtante hè forsi lu fattore attaccaticcia u validità di a nostra richiesti di Diu. Stu sinceru cridenza. In generale, tutti i miraculi di a Cità, frà i primi prayer of curativi u malatu, sò micca solu per u prò di a salute è a vita megliu, ma dinù à dà forza à u fede, guida di l 'vera strata, i tistimunianzi di lu putiri e putiri di Diu.

No smaraviglianu u Signore li disse: "Veni à mè, e ti dugnu u riposu!"

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.