U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Maistusu munumentu Christian - la Chiesa di Diu, in Tsaritsyno

u patrimoniu Christian di u populu Russian hè assai granni. Parechji ogetti di surprisa patrimoniu culturale incù u so biddizza e magnificenza di cui sò statu cunservatu finu a oggi e rapprisèntanu l 'essenza di i fidi di cristiani. Più di sti monumenti si trovanu in u capilocu è u so Borghi.

Particulari à mezu à tutte e lu patrimoniu Christian attrae Tsaritsyno. U so tarritoriu hè a più bella, parco di u mondu in cummunione cù i so magnifichi palazzi e tempii.

Church in Tsaritsyno underlines u predisposition a fedi di quelli chì creatu stu beddu munnu, stupente di u so dicurazioni architetturale di i futuri ginirazzioni.

Postu l 'stage tèmpiu

U locu ufficiali di l 'oggettu di u patrimoniu culturale di Russia - Southern District Administrative di Mosca. Era la ghjesgia in Tsaritsyno hè unu di l 'elementi principale di u palazzu di e Parcu corti ducali.

U passatu storicu

Tsaritsyno làscita - hè lu tirritoriu di l 'ex terri boyar ricchi, cumpresi una varietà di uggetti di pruduzzioni agriculi. U corsu principale, un simbulu di u sviluppu di la stadda di lu duminiu hè la cresia, unni l 'parisians iddi erani i patroni di u duminiu è à tutti quelli chì travagliavanu in lu.

Chiesa di Diu, in Tsaritsyno cumenciu custruitu di lignu. L'idea di costruzione, appartenant da u boyars Streshneva - la prima pruprietariu di u duminiu. U primu bastimentu era cinque cùpuli è un bellu campanile di lignu pittatu.

A siconda patrona di u feudo hè statu un avvucatu Cantemir, ca dicidi ca la struttura di lignu, ùn hè micca cum'è spranza decoru, è urdinatu à custruisce una ghjesgia petra (1722). Perciò, u bastimentu fù custruitu micca cusì parlement cum'è noi signore di pusessu, è in 1759-1765 anni. hè statu cumplitamenti ricustruita. Di stu ghjornu, mi nun sapi lu nomu di la pirsona ca creatu l 'ùnicu disignu bella tempiu. L'idea di u pruprietariu di u duminiu fù avvisti in a vita, comu si avissi a essiri.

Perciò, u terzu pruprietariu di u duminiu - Catherine II, ca accattò lu fèudu ntô 1775, dicideru di custruiri un magnificu palazzu in u so territoriu, si vi finiri la chiesa, in a so manera, travaglia à a richiesta di a righjina di finalizing l 'architettu prughjettu Lavigne. Sutta lu so custumi custòdia di u so bastimentu fù purtatu à maturà.

Chiesa di Diu, in Tsaritsyno s'apre verdi decoru, custruitu in u core è tira attenti cù i so particulari biddizza architetturale.

Costruiu una chiesa di lignu, e poi custrueru na cresia petra un relìqui Christian stati cunsacratu, cum'è un 'icona di a Mamma di Diu, "Vita-dannu Source».

In l 'ardori di u cunsigliu di i puteri Soviet ca l' azzione Christian ùn hè facile. Services sò tenu in u palazzu di difesa, è u so muri sò usatu comu un 'Ogliastriccia transformer, e poi comu na casa di stampa.

In u 1990, l 'Chiesa di Diu, in Tsaritsyno fu trasfiruta a lu nizziu di l' cridenti, è oghje hè un ortodossa attiva.

tempiu architittura Perfetto

A bellezza di parechji patrimoniu culturale, ancu l 'uriginale è hè cunsideratu à esse a ghjesgia in Tsaritsyno, Moscow occupa a prima piazza in u mondu. A prisenza di u più caru è u più magnificu u patrimoniu storicu di a direzzione Christian mostra quantu hè statu sviluppatu da unità spirituali di u pòpulu.

U tempiu hè custruitu in u stile di a Elizabethan Baroccu, chi hè caratterizata da cùpuli nummurusi ncurunatu cima aghjunte tetrahedral. U Facciate ci sò pilasters sand, volutes, finestra, lati in culori biancu.

Ancestral Temple di i mori

Chiesa di Diu, in putii Tsaritsyno tali chudodeynye relìqui Christian, cum'è l 'icona di a Mamma di Diu, "Vita-dannu Spring", "Zhivotodatelnitsa" Nostra Signora di Kazan, lu tronu di l' santu martiri Dimitriya Solunskogo.

dati riccu hannu proprietà di corpi e persone di i cridenti Christian curativi.

associazione Religious "Chiesa di Diu," in Tsaritsyno

In i tempi muderni in la ghjesgia opera una historia cristiana, Sunday prigiuneri sustegnu a scola, Orthodox magazzini libru, pellegrino Christian Center.

direzzione più degnu di l'attività di ghjesgia hè una urganizazione riliggiusa "Chiesa di Diu," in Tsaritsyno (Mosca), didicatu à u travagliu caritatevuli e l 'urganizzazzioni di l' evenimenti di l 'pridichendu di a fede Vangelu di cristiani.

U ritornu di a ghjesgia à u senu di u so scopu diretta purtatu a ripresa di e risturazione di u bastimentu, chì sò dopu à u dannu di fondi parisians falsi accumulate cum'è i doni.

Di sicuru, stu seculi-vecchio bellezza hè à difende à u pòpulu comu un vivi ramenta di a fede in Diu, è pè adurallu, tantu oghje, è tutti i so sforzi andà a ricustruzzioni di i radichi storica di tanti uggetti Christian di u paese Russian. Ei valori Christian cunduce à bè opere, aiutanu à restaurà lu splinnuri di i vechji è di custruisce novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.