Food e bevandeRicetti

A ricetta uriginale: pumati in gelatine

Winter - hè tempu à apre un vasettu di cunfittura è ottene più cosy cun tè, da u focu, chjamate u insalata Chjar di un piattu di famiglia callu e Quaiò lu ciavuru di statina. Aranciuni cucumari - cum'è un stuzzichini univirsali e la matina ridenti - trè litri di amici da pumati zitiddina ... Avemu tutti ricurdari la minnanna a cantina, induve tanti speci di cuccagna - Chjar 'estate - chì l' ochji diverge è drools! Tempu passa, ma l 'usi e dannu, su la tradizione di famiglia, ricette di a famiglia di sicretu tene. Su chi ghjustu ùn vai casalinga mudernu à Purtivechju invitati è outdo autra! Ouvres de arte volti, u travagliu filigree sò fieru d 'ogni d' iddi, ma nimu ùn firmavanu ddà, tantu ogni annu sò nati di più è più novu ricetti, mettendu inventiveness è uriginale. caviale Squash, e-mail, negozio, solu megghiu - fàciule! Zucchini, quasi cum'è un ananas - facili! È cumu fà vi sta ricetta: pumati in gelatine? Infatti, diliziosu è rara - i in aspic pumata. Comu pò sempre hè un miraculu?

Pumati in gelatine. A cucina prima

À priparà tali pumati maravigghiusa, voi vi tuccherà:

- 2 chilò di picculu pomodoro;

- pepe neri è allspice - trè francese pea;

- 2,1 chilò di cipolla;

- , foglia, baie, agliu, aneto à tastà è brama.

Di inchiri vi tuccherà:

- unu Pack gelatine (25 g);

- 100 aspra di zuccaru;

- 60 aspra di sali;

- 500 M ml d 'acqua.

U fondu di i spondi Tunica spezie, è tandu Bonifacio Lay pumati, punctured in parechji lochi cù una STUZZICAMMO è cipolla, circuli. A priparari l 'Marinade, mix tutti i cumpona a dissolve a gelatine è aghjunghje à i stagni. Bollire u Marinade e vin li pumadoru. Banche, copre e sterilize pocu pressu 10 minuti, in u caldu maculata. Allora zakuporte e magazzini hè in un locu frescu.

Lu secunnu na ricetta: pumati in gelatine

On-litre pot:

- unu è una mità di chilò di pumadoru Maturo;

- 500 aspra di a cipolla;

- 2 baia-foglia;

- pepe neru (pois);

- 1000 M ml d 'acqua;

- 30 aspra di sali;

- 50 aspra di zuccaru;

. - 1 teaspoon di gelatine mumentu;

-. 1 acitu teaspoon.

Lavà i pumati è chì li ferma. Intantu, macerà u gélatine di 1 ora. Sè si mumentu, ùn vi purterà circa 15 minuti, pumati, taglio fette matinu about 1 cm. Circuli Anguria dinù tagliata circa 0,5 cm Lingua matinu. Banks lavà e seccu in u fornu. Allora vagna lu fondu di a so lingua, e supra, Bonifacio multilinguism, mette i pumati è cipolle. Da l 'cumpona sopra à priparà salata e vin si gelatine sciugghiu. Bollire tutti dinò. Cumpleti Vasi Marinade è sterilize 20 minuti. À a fine, di cresce u criticu. Imbrancà lu lids e misi lu prodottu arrizzà finitu. Mmagazzinari in un locu frescu.

Third sòsula: pumati in u gelatine in Latvian

Un altru ricetta uriginale. Vi sarà bisognu di i seguenti cumpona:

- tomater - 1,5 chilò;

- carota - 0.3 chilò;

- 4 tablespoons zuccaru;

- 2 tbsp. di sali;

- 9% acitu - 1 tsp;

- 10 aspra di gelatine mumentu;

- 1000 M ml d 'acqua;

-, foglia SCIACCA è pèveru à tastà.

Pumati, taglio fette. Morcov Stor o suey sbuchjata. Dissolve u gelatine secondu à indicazione pacchettu. Mittaraghju u pumadoru di banche. In u Marinade vugghiuta aghjunghje gelatine e carotte, bollari 5 minuti, e salata chini di pumadoru. Sterilize u cans, sicondu à u vulume di da 5 à 20 minuti.

Quarta sòsula: pumadoru cu cucumari in gelatine

Avemu prupostu un altru ricetta sfarente per coce vo vi tuccherà:

- pumati, cucumari, pipiruna, campana, cipolle;

- 2 litri d'acqua;

- Salt - 120 aspra;

- pepe, foglia, baie, aneto à gustu;

- 200 M ml d 'una l' acitu 9%;

- 3 tablespoons di gelatine à una cuppa di u Marinade.

À u fondu di u Vasi sterilized messi spezie, è po l 'Bonifacio Lay fette morte pumati, pipiruna è cucumari. Preparate salata è aghjunghje gélatine sciugghiu (quantità indettatu quì sopra). Pour la Marinade più di i ligumi, bollire Vasi pieni è ittàri up.

Prova a còciri la pumati in u gelatine di l 'inguernu, è a vostra famiglia di novu ludà u vostru sapè fà di cociri!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.